سلام خسته نباشید .
دکترم گفته بود که سونوگرافی انجام بدم. چون میخوام اقدام داشته باشم گفتن روز سوم یا چهارم پریودیم برم پیشش. من پریودم نامنظم شده ۱۵ پریود شدم . دوشنبه ام وقته سونوگرافی دارم .وقتی پریودم سونو انجام بدم مشکلی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1435
1398/09/16






