عزیزم استرس نگیرمندفعه اول اینجوری بود دفعه دومو ازم گرفتت ازمایش غربالگری دوم.بعداون هم مشکل داشت وریسکان تی دی یا اختلال طناب عصبی روبرام۱:۲ زدنیعنی افتضااااح کلی گریه ودعا وعزوجز تا خداکمککرد وسونکی سه بعدی رفتمگفت سالمه
استرس برات بدتره هرجی خدابخوادهمون میشه. خیلی کممیش میادبجه مریض باشه ولی ریسکا اعدادوارقامندیگه بالا م
پایین نیشن
هرچی وهرکاری دکتردگلازم باسه برای تشخیص سلامتی بچت انجام میدن وشمارومطلع میکنن. خوبه که حالا نت نیست منادن روزامدااام تونت بودم و دیگه داشتم دیوونه میشدماخه خیلی بالابود انا شکرخدت بجم سالمه جندبارسونوسه بعدی رفتم
خداروشکرکه بچه تون سالم بود ممنون از راهنمایی و دلگرمیتون
خواهش میکنم انشالله بچه شمام عین دسته گل سالم وصحیحه هیج نگران نباش بسپاربه خدا
انشاءالله خدا از دهنت بشنوه
همینطوره اصلا خودتودرگیرش نکنزمان همه جی روحل نیکنه واین روزام یادت میره
سلام در صورتی که سن بارداری بیشتر یا کمتر تخمین زده شود ، سطح آلفافیتو پروتینی هم تغییر خواهد کرد ، کم بودن سطح این مارکر هم میتواند نشانه اختلالات کروموزومی است ، بهتره سونوگرافی آنومالی هم انجام بشه یا آزمایش مجدد تکرار شود
سلام،خوبی؟میتونم عکس غربالگریهاتو ببینم؟
لطفا جواب آزمایشمو ببینید ،دکتر خودم گفت مهم صفحه دومه که نوشته ۱ در ۵۴۰۰ یعنی در گروه کم خطر بهش گفتم یعنی لازم نیست آمینیوسنتز بدم گفت نه نظر شماهم همینه؟