دیروز به شوهرم گفتم یه بسته پوشک بچه برام بگیر داشته باشم واسه بیمارستان اینو واسم گرفت خیلی کوچیک نیس به نظرتون ینی فقط واسه بچه ۲/۵کیلویی میشه استفاده کرد؟ الان مثلا بچه من سه یا۳/۵کیلو باشه بازم میشه استفاده کرد یا باید یکی دیکه بخرم
0
1398/08/26
سوال کننده

0
1398/08/26
دریا 👨👩👧👦
سلام. معمولا پوشک شماره صفر تا4کیلو هم میشه استفاده کرد
0
1398/08/26
اعظم رضایی
سایز 0 رو 14 تایی میگرفت بهتر بود
0
1398/08/26
سوال کننده
اگه میشه استفاده کرد زیاد فرقی نداره چند دونش استفاده نشه فقط میخوام بیمارستان داشته باشم که گیر یدونه نباشم
0
1398/08/26
سوال کننده
پس عالیه دیگه خیالم راحت شد
0
1398/08/26
سوال کننده
از بس کنجکاو بودم بازشم کرده بودم گفتم بیمارستان میدم به یکی بچش کم وزن باشه
0
1398/08/26
سوال کننده
مامانم میگفت خودت که دنیا اومدی وزنت زیاد نبود ولی رون و باسنت بزرگ بودن مث پسرام نبودی دیگه گفتم دخترمم مثه خودم باشه سایز صفر اندازش نمیشه
0
1398/08/26
لنا 🎀
ن خوبه
0
1398/08/26
soosan Banoo
سلام نسرین جون منم برا بیمارستان همینو گرفتم یه بسته .اندازه میشه خیلی کوچولوین نی نیا اول😍😄
0
1398/08/26
زکیه .
من شماره یک گرفتم بزرگ یعنی
0
1398/08/26
فاطمه جاور
من یک گرفته بودم چون فروشنده میگفت صفر برای نوزاد نارسه. یک برای دخترم خوب بود.
0
1398/08/26
MAHI💃💚🍭
منم دقیقا از همین صفرشو گرفتم دیدم اینجوری نوشته دادم شوهرم رفت یکشو گرفت
0
1398/08/26
MAHI💃💚🍭
رو یکش نوشته new born
از سایز۲/۵تا۴کیلو
از سایز۲/۵تا۴کیلو
0
1398/08/26
دوست🌹۳۸هفته🌹 👼
سلام افرین عوضش نکنید بعضی نی نیا براشون گشاده قشنگ نیست 😂😅😂😂😂😂
0
1398/08/26
سوال کننده
من که نمیتونم عوض کنم تا آورد زودی با هیجان بازش کردم خخخخ
0
1398/08/26
MAHI💃💚🍭
اشکال نداره😁منم گفتم اگ دیدم این بزرگه ی دونه میگم تو بیمارستان صفر بگیرن😄حالا یا اندازش میشه یا باید بخرم ی صفرشو☺
0
1398/08/26
سوال کننده
حالا اینجوری نوشته ولی سایز یک واسه نی نی های تازه دنیا اومده گشاده به تنشون زار میزنه مث لباسشونه لباس بازار کلا بزرگن خیلی چند تکه لباس خارجی گرفتم اندازشون خیلی خوبه بعضیا میگن لباس کوچیک نخر دو سه هفته فقط میتونی بپوشی ولی به نظر من یه هفته م تنش کنم کافیه دیگه وقتی تو بیمارستان آستین لباس بچه روتا میزنن رو اعصابم میره خب چ اشکالی داره کم استفاده بشه عوضش واسه بچه ی دیگم میتونه آدم استفاده کنه
0
1398/08/26
دوست🌹۳۸هفته🌹 👼
😅😂😂😅😂😂
0
1398/08/26
دوست🌹۳۸هفته🌹 👼
وااای دقیقا ...منم دوست ندارم لباساش سایز نباشه
البته هنوز براش نخریدیم😅
البته هنوز براش نخریدیم😅
0
1398/08/26
سوال کننده
لباسای استوک خیلی قشنگن همش میشوری ولی بافت و رنگش تغییر نمیکنه میتونی یه ساک از اونایی که کاملا نو میمونن جمع کنی واسه بچه بعدی استفاده کنی لباسای خیلی کوچیکم توش زیاده من سایز صفر گرفتم چند تکه تو کارتن بودن اینقد بزرگه زیر دکمه ش دقیقا سایز یه سال استوکیه که خریدم 😐
0
1398/08/26
سوال کننده

این الان کوچیکه واسه بیمارستان گذاشتم تو ساکم سرهم تن بچه کردن خیلی آسونه قشنگ مثه سفره پهن میشه و بچه رو میذاری روش میبندی پوشیده هم هست واسه من که تو سرما دنیا میارمش
0
1398/08/26
هانیه مامان۷۵ی
خودش نوشته بالاتراز ۲.۵ خب براهمه بچه هاخوبه
0
1398/08/26
سوال کننده
به اصطلاح ینی حداکثر ۲/۵ تا ۲.۵کیلو ولی راست میگید مشکلی نیس فوقش تو بیمارستان سایز یکشو میگیرم هم میتونم با یه خانوم دیگه عوضش کنم
0
1398/08/26
سوال کننده
من برم غذا درست کنم قیمشو درست کردم مونده دلمه ها رو بپیچم به شمام نمیدم 😜 اگه دختر خوبی باشین به هر کدومتون یه نصف میرسه 😊
0
1398/08/26
دوست🌹۳۸هفته🌹 👼
😂😅😅😅
😍🥰نوش جونتون کدبانو 🌹
😍🥰نوش جونتون کدبانو 🌹
0
1398/08/26
دوست🌹۳۸هفته🌹 👼
خیلی قشنگهههه😍
0
1398/08/26
مامان باران mamazi
🤣🤣🤣 وای تصورت کردم کلی ذوق کردم
0
1398/08/26
elahe 💞
گلم من شنیدم توی بیمارستان اجازه نمیدن سرهمی واسش بپوشی چون بند نافش هنوز نیفتاده
0
1398/08/26
سوال کننده
خب اون دکمه ی کنار نافشو نمیبندم 😋
0
1398/08/26
سوال کننده

تازه اینم براش گذاشتم واسه بیمارستان 😀 با کلی لباس دیگه تازه نصفشونو کم کردم هر کی میومد میدید چی گذاشتم میگفت چیه این همه لباس 😁
0
1398/08/26
سوال کننده
فقط تصورم کردی کاش میدیدیم محکم بسته رو بغل کردم و بوسیدمش بعدم قربون صدقه بی بیم رفتم بعدم نشستم بازش کردم هی میگفتم کی میاد بیرون من اینو ببندمش به خشکلم 🤗
0
1398/08/26
سوال کننده
این سرهم سفیده رو که خریدم عصر بود اون وقت تا اخر شب کنارم رو مبل بود گاهی یه بیست دقیقه نیم ساعتی کاملا ساکت میشدم یهو چشم بهش میافتاد یه جیغ میزدم محکم آغوشم میگرفتم کلی قربون صدقه ش میرفتم دوباره میذاشتم سر جاش دیگه طرز نگاه شوهرم بماند 😊😊😊
0
1398/08/26
سوال کننده
طایفه شوهرم پسر زان مرداشون همشون مثلا نه تا پسر دو دختر چهار پنج تا پسر یدونه دختر یا چند تا پسر دارن و دختر ندارن منم کشته مرده دختر و لباساش با خودم میگفتم مثه اینکه باید تو حسرت یدونه دختر بمونم که الحمدلله همین اولی شد دختر ولی الانم میترسم بیمارستان پسر تحویلم بدن 😁😁😁😁
0
1398/08/30
فاطمه جان
ای جانم چقد قشنگ 😍😍😍منم هرروز میرم لباساشو بوس میکنم و بغل میکنم 😘😘
0
1398/08/30
فاطمه جان
منم رفتم سایز صفر گرفتم پوشکو فردا میبرم یک بخرم 😂😂😂
0
1398/08/30
فاطمه جان
میخاستم بازش کنم ولی نکردم ک بتونم تعویض کنم😁😁
0
1398/08/30
سوال کننده
ولی اونو داشته باش شاید وزنش زیاد نباشه لازمت بشه سایز یکم بگیر هر دوشونو داشته باشی فوقش دنیا اومد دیدی لازمت نمیشه با یک یا دو عوض کن
0
1398/08/30
فاطمه جان
بعد دنیا اومدن ببرم واس تعویض چوب میکنن تو کونم میگن بعد دو ماه اومدی ک چی😂😂😂😂
0
1398/08/30
فاطمه جان
زایمانت طبیعیه ؟؟هنوز دردت نگرفته؟انقد دلم میخاد هفته تو بودم😑
0
1398/08/30
سوال کننده
فک کنم طبیعی باشه بعضی روزا یه دردی میاد میره دیروز یدونه اومد یه دقیقه طول کشید درست تو این موقع داشتم با تلفن حرف میزدم 😊 خب دیگه منم از زمستون باردارم تو هم تا چش رو هم بذاری میرسی ۴۰هفته که هیچ راه رفتنشم میبینی
0
1398/08/30
فاطمه جان
انشالله عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2604

