عزیزم بهتره دکترببریش اگه عفونته هرچی هست دمان کنن ازهمین حالا نمونه تو بدن وگلوش برونشیت وخلط بشه. دکتزنشون بده خودش دارومیده بچه یه ماهه روکه نمیتونی خوددرمانی کنی چون نه ابلیمیو میخوره نه عسل و...
سعی کن دماغش رو تمیز کنی بعدم حتما ببرش دکتر دارو که اصلا نمیتونه بخوره
عزیزم علایمش شبیه رفلاکسه
دخترمنم انگاردرد داره بیدارمیشه زورمیزنه
دماغشم انگار سرماخوردس صدامیده
موقع شیرخوردنم اولش نمیگیره بعدم زود ول میکنه
ساعت دوازده قراره ببرمش دکتر ولی توهم حتما ببرش دکترسرخوددارونده
اره این علائم رفلاکس نوزاده والا سرما نخورده اگه بخودش میپیچه احتمال کولیک یا نفخ هم داشته باشه
سلام.بچه منم همین علایم رو داشت و رفلاکس بود.
عزیزم نی نی شما داروخورد؟
خوب شد با دارو؟
دختر منم همین علائمو داره از خواب بیدار میشه همش دهنشو باز میکنه انگار میخاد عق بزنه زبونشو میاره بیرون .رفلاکسه فک کنم فعلا ک دایمیتکون و پدی لاکت میدم بهش .تا ببرم پیش دکتر خودش
سلام.ببخشید دیر جواب میدم.بله.بینیش دو روزه باز شد.بعد کم کم بالا آوردنش تموم شد.ولی دل درد و نفخ هنوز داره که میگن تا سه یا چهارماهگی رفع میشه.
داروهاشم شربت رانیتیدین و قطره پدی لاکت و قطره کولیکز بود...
منم مثل شما فکر میکردم سرماخوردگیه ولی دکتر گفت مشکلش رفلاکسه...
مرسی عزیزم ب منم همینارو داد حالا امروز ک خورده بهتره حالش تا ببینیم تاصب چیکارمیکنه
سلام این علائم بیشتر شبیه رفلاکس نوزادی است و باید به متخصص اطفال مراجعه کنید