جواب آزمایشم امد بچه ها 😢😔
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
چیشد؟؟؟؟
0
1398/08/06
سوال کننده

0
1398/08/06
سوال کننده
طبق معمول همیشه....
0
1398/08/06
سوال کننده
🙁
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
😔
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
منم آزمایش بتامو گرفتم
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
از ۲۶۳ شده ۱۵۰
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
ناامیدنشو
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
😔😔
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
ولی انتظارخیلی سخته
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
یکم لک قهوه ای خیلی کم داشتم
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
ینی پایین اومده؟
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
اره
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
به دکترنشون دادی؟
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
دکتر میگه شاید اشتباه آزمایشگاه هستش
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
دو روز دیگه برو یه آزمایشگاه دیگه
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
اره.چندروزدیگه دوباره تکرارکن
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
ایشالاکه نرماله همه چی
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
یا خدا
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
توکل بخودَش
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
خودش
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
نگران نباش استرس نداشته باش که خوداسترس بدترین سمه
0
1398/08/06
مامان محمدطاها ❤😍
اره
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
اره فقط بسپربه خداهمه چی دست اونه ایشالاکه همه چی خوبه
0
1398/08/06
سوال کننده
از ۱۵۰ که خیلی خوبه شده۲۶۳
0
1398/08/06
سوال کننده
چیکار میتونم بکنم
0
1398/08/06
سوال کننده
آره خیلی
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
نه میگه کم شده
0
1398/08/06
سوال کننده
آهان عزیزم انشالله که خیر باشه
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
یکسال اقدامی؟
0
1398/08/06
سوال کننده
آره😢
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
تنبلی داری یاهیچی؟
0
1398/08/06
سلما 💞💞
رها چند روز موعدت گذشته
0
1398/08/06
سوال کننده
تنبلی دارم اونم از وقتی ازدواج کردم خیییلییی عقب میندازم الان از ۱۷ مرداد پری نشدم 🙁
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
اخرین پریودم ۲۱شهریورشروع شد
0
1398/08/06
سوال کننده
خیییلییی اصلا خیلی نامنظم شدم گند بزنه
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
منم خواهرشوهرم تنبلی داره ۹ساله بچه دارنمیشه
0
1398/08/06
سلما 💞💞
ازمرداد نشدی باید میرفتی آمپول میزدی
0
1398/08/06
سلما 💞💞
علایم تنبلی چیه
0
1398/08/06
سوال کننده
ندادن بهم
0
1398/08/06
سوال کننده
نمیدونم فقط سونو دادم تنبلی داشتم
0
1398/08/06
هانیه مامان۷۵ی
عدد ۲ یا۲۰
0
1398/08/06
هانیه مامان۷۵ی
اگه بیست باشه مسکوله بازم تکرارش کن دوسه روزدیگه
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
چیبگم والاخداخودش دل همه روشادکنه
0
1398/08/06
سوال کننده
وااای توروخدا تو دلمو خالی نکن😭😭😭
0
1398/08/06
سوال کننده
دو هستش😔
0
1398/08/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
عزیزم تودلتوخالی نمیکنم اون اصلاازاول تنبلی داشت وبیخیال بوددکترنمیرفت
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
تازه یکساله میره دکتر.دکتربهش گفته یه سال پیش میومدی الان بچه بغلت بود
0
1398/08/06
سوال کننده
خداروشکر بارداری عزیزم
0
1398/08/06
سوال کننده
اره منم دوماهه میرم دکتر😢
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
هنوزیکسالم نشده.ولی ازاول نرفت دکترپشت گوش انداخت بیخیال شد.
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
تودیگه اشتباه اونوتکرارنکن بخاطراون میگم عزیزم
0
1398/08/06
سوال کننده
وااای چ جوری طاقت اورده اینهمه ساااال
0
1398/08/06
سوال کننده
آهان چشم مرسی فداتشم
0
1398/08/06
سوال کننده
خدا کنه دامن اونم سبز بشه
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
راستش هم چون یکم وضع مالی خوبی نداشتن بخاطراون نمیرفتن خودشونم یکمم دلشون نمیومدپول خرج کنن ینی میگفتن چراالکی پول خرج کنم خداخودش بخوامیده
1
1398/08/06
raha ❤❤❤
الهی آمین انشالاشماوهمه منتظرادلتون شادودامنتون سبزبشه
1
1398/08/06
mansoreh mirzaei
ان شاا... به حق امشب امام رضا دامن همه رو سبز کنه
0
1398/08/06
سوال کننده
چه طاقتی داشته من حاضرم تو لیست سالگی تخم مرغ چشامو بفروشم باردار بشم
0
1398/08/06
سوال کننده
الهی آمین
0
1398/08/06
زینب رستمی
سلام عزیزان خوب هستین من تازه اومدم توگروهتون
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
اره ولی الان خودش پشیمونه
0
1398/08/06
سوال کننده
سلام عزیزم خوب کردی خوش امدی
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
البته پول خرج کردنم خیلی به چشمش میاد
1
1398/08/06
زینب رستمی
قربونتون برم مرسی فدات عزیزم
0
1398/08/06
سوال کننده
انشالله
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
سلام خوش اومدی گلم
1
1398/08/06
زینب رستمی
ممنونم عزیزدلم فداتون
0
1398/08/06
سوال کننده
پشیمونی هم داره
0
1398/08/06
زینب رستمی
دخترخاله منم تنبلی داره شوهرشم اسپرمهاش ضعیفه الان پنج ساله دارن میرن دکترجواب نگرفتن هنوز
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
ولی همش تقصیرخودشه.اگه من مشکل اونوداشتم خودموبه درودیوارمیزدم تامشکلم حل شه
0
1398/08/06
سوال کننده
والی خداا
0
1398/08/06
زینب رستمی
دوبارآی یوآی کردن دوبارآی وی اف ولی جواب نداده
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
البته اینم بگم شوهراینم دکترگفته حرکتش ضعیفه
1
1398/08/06
زینب رستمی
اره بیچاره درحسرت بچه میسوزه ایشالاهمه منتظرااین ماه دامنشون سبزبشه به حق امام رضا
0
1398/08/06
سوال کننده
آره منم همینطور تازه من اول های اقدامم ب هزارتایی زور بدون آمادگی شروع کردم
0
1398/08/06
زینب رستمی
ای وی اف یاآی یوآی نکردن
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
اینم وزنشم خیلی زیاده دکتربهش گفته حداقلباید۱۵کیلوکم کنی
0
1398/08/06
سوال کننده
انشالله
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
نه
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
من خودم میبینم اصلاهیچ اراده یی نداره.مثلادکترگفته بایدوزنتوکم کنی این گوشش بدهکارنیست همش میخوره یبارشوهرم بهش گفت دکترگفته بایدوزن کم کنی کم بخور.قهرکرد
0
1398/08/06
سوال کننده
فکر نکنم ب وزن زیاد ربط داشته باشه من جلو جاری کوچیم جوجه ام ماشاالله نود کیلو هستش الانم بارداره
0
1398/08/06
زینب رستمی
خودش بایداراده کنه دیگه اونجوری سخت میشه واسه خودش هرکی بچه میخادبایدهمه چی روتحمل کنه
0
1398/08/06
سوال کننده
آره
0
1398/08/06
زینب رستمی
خداکریمه دیروزودداره ولی سوخت وسوزنداره
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
اره کسیم نمیتونه چیزی بهش بگه
0
1398/08/06
سوال کننده
آره
0
1398/08/06
سوال کننده
تا خودش نخواهد هیشکی نمیتونه براش کاری کنه
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
سلام گلم
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
من خودم یه پسر۵ساله دارم اینم دومیه
0
1398/08/06
زینب رستمی
اره دیگه خودش بایدمراعات کنه
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
خیلی ناراحت شدم
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
سلام
0
1398/08/06
زینب رستمی
سلام
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
انشالله دفعه ی بعد رها جونی
0
1398/08/06
سوال کننده
سلام عزیز دلم دیدی بهت گفتم سونان جون دیدیی
0
1398/08/06
زینب رستمی
عزیزم خداحفظ کنه دوتاشم
0
1398/08/06
سوال کننده
انشاالله بسلامتی بغل بگیری گلم
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
غصه نخور خدا بزرگه
1
1398/08/06
raha ❤❤❤
ممنون فداتشم.ولی اینم باهزاردلهره هستش
0
1398/08/06
سوال کننده
😭😭😭😭مرسی
0
1398/08/06
زینب رستمی
چرا
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
قربونت برم
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
😍😘😍😘
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
چون باتیروئیدخیلی بالاباردارشدم
0
1398/08/06
زینب رستمی
رهاجون هیچ وقت ازدرگاه خداناامیدنشودرناامیدی بسی امیدهست
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
بچه ها شما ک حامله این برای ما منتظرا دعا کنین
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
تیروئیدم۳۸
0
1398/08/06
سوال کننده
الهی قربون خدا بشم که دنبال تموم خواسته هام باید سگ دو بزنم😭
0
1398/08/06
زینب رستمی
قرصتوسروقت بخوری هیچی نمیشه خیالت راحت
0
1398/08/06
سوال کننده
راست میگه
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
دعای شما زود براورده میشه
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
😔
0
1398/08/06
زینب رستمی
حتماچشم
0
1398/08/06
زینب رستمی
هیچ کارخدابی حکمت نیس
0
1398/08/06
سوال کننده
فداتشم من الهی خدا هرچه زود تر ب توام یه سوگلی نارو خوشگل بده فداتشم
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
خیلیا هستن عزیزم تنها تو نیستی حتما ی حکمتی هس
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
الهی به حق این روزای عزیزدل همه منتظرهاشادبشه بخداازته دل براهمه دعامیکنم
0
1398/08/06
سوال کننده
چشمت بی بلا
0
1398/08/06
♥️sosan ♥️
فربونت برم عزیزم 😍😘
1
1398/08/06
زینب رستمی
فدات عزیزدلم
0
1398/08/06
سوال کننده
خدا نکنه گلم 😙😙
1
1398/08/06
♥️sosan ♥️
الهی امین
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
منکه شنیدم روضریب هوشیش تاثیرمیذاره خیلی نگران اونم
0
1398/08/06
سوال کننده
نه اصلا استرس نداشته باش گلم
0
1398/08/06
زینب رستمی
عروس عمه ام تیروییدش بالابودبهش گفتن بچه روسقط کن سقط نکردگفت سپردم دست خداالان یک سالشه هیچیشم نشد
0
1398/08/06
سوال کننده
بازم امیدم ب خودشه جز اون کسی رو ندارم
1
1398/08/06
raha ❤❤❤
تاجواب ازمایش بیادفهمیدم باردارم وکارازکارگذشته فقط خداخدامیکنم مشکلی پیش نیاد.توروخدابرامنم دعاکنین
0
1398/08/06
سوال کننده
😍😍
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
بخداخیلی نگرانم.بااینکه همه چیوسپردم دست خودش ولی بازنگرانم
1
1398/08/06
زینب رستمی
ایول همیشه سعی کن زودخودتونبازی
0
1398/08/06
سوال کننده
خودمون محتاجیم ب دعا خودتو نگران نکن خدا خودش داده خودشو نگه میداره عزیزم
0
1398/08/06
زینب رستمی
نگرانی واسترس واسه زن باردارسم هستش بزارکنارتاخداروداری غم نداری
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
فدات شم مرسی
0
1398/08/06
سوال کننده
درکت میکنم واقعا نمیشه آدم نگران نباشه
0
1398/08/06
سوال کننده
خدا نکنه عزیزم
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
بنظرتون چقدطول میکشه بیادپایین
0
1398/08/06
سوال کننده
سوناااان کجا رفتی 😢تو آزمایشات و دادی؟
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
۱۶ماه پیش ازمایش داده بودم۳۸بود.۱۶این ماهم قراره ازمایش بدم
0
1398/08/06
زینب رستمی
قرص مصرف میکنی دیگه میادسرجاش عزیزم
0
1398/08/06
سوال کننده
یک ماه با دوتا آمپول یه چندتا قرص فقط برو فوق تخصص
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
قرص خارجی گرفتم دکتر۱۰۰میل داده
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
واسه من آمپول نداده فقط قرص
0
1398/08/06
سوال کننده
انشالله که خوب میشی عزیزم تا همین الانم خیلی امده پایین
0
1398/08/06
سوال کننده
آهان پس نیاز نبوده عزیزم
0
1398/08/06
زینب رستمی
اره قرص تنظیم میکنه دیگه نمیزاره بره بالا
0
1398/08/06
raha ❤❤❤
امیدوارم زودتربیادپایین
0
1398/08/06
زینب رستمی
ایشالابه امیدخدا
0
1398/08/06
سوال کننده
انشالله
0
1398/08/06
ندا (مامان رستا)
ایشاا... دوره بعد نگران نباش خدا هروقت خودش صلاح بدونه میدع
0
1398/08/06
سوال کننده
انشاالله عزیزم خدا کنه مرسی عزیزم
0
1398/08/07
sara *
سلام همون پریودت نشدنت مانع بارداری میشه اول از هرکاری پریودیتو ب دکتر بگو منظم کنه بهت آمپول میدن وقرص
0
1398/08/07
❤️ ریحانه هستم❤️
منم تنبلی دارم پریودام نامنظم بود معمولا ۴۰ یا ۵۰ روزه هر ماه یجوری بودم دو سال لقدام بودم با دارو پریودامو منظم کردم بعد سل ماه که پریودم منظم شده بود بدون دارو باردار شدم
0
1398/08/07
سوال کننده
سلام عزیزم آره بهش گفتم دیگه نمیدونم چرا قرص بهم نمیده میگه اول تمرکز میکنیم رو تنبلی تخمدان بعد رو پریودیت که منظم شه
0
1398/08/07
سوال کننده
خوش بحالت عزیزم انشاالله بسلامتی خوشی بچه تو بغل بگیری گلم برا ما منتظر ها هم دعا کت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1022

