سلام پزشک اوما عزیز لطفا پاسخ بدید. من 16 مهر پریود شدم شهریور ماه پریود نشدم و مرداد و تیرماه 30 پریودشدم. همه اش با آمپول یا قرص دوفاستون برای اینکه اطلاعات صحیح به اپلیکشن بدم تا روز تخمک گذاریمو مشخص کنه چکار کنم. یعنی لطفا کوتاه ترین و بلندترین دوره سیکل پریودی امو مشخص کنید. من سوال هم قبلا پرسیدم جواب ندادید. لطفا جوابمو بدید. پزشک اوما لطفا جواب بدید. جواب دقیق
اینکه دکتر به من گفتن از روز دهم قاعدگی تا هیجده قاعدگی نزدیکی داشته باشم یک شب در میان با توجه به این قاعدگی نامنظم نتیجه می گیرم. در حال حاضر قرص متفورمین و دوفاستون مصرف می کنم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



433
1398/08/04



