منم اینطوری بودم ولی خودش خوب شد
برای من از هفته ۱۶ اینا شروع شد هنوز هم همینجوریه صبح ها
مثل اینکه کفش پاشنه بلند بپوشی خیلی برقصی کف پات درد میگیره اونجوری هشت
میدونم اصلا از خواب که پا میشدم کف پام رو زمین میومد درد میگرفت بدجور
منم اینجوریم و کاری نکردم چون شبا قبل خواب ماساژم میدم انگار فایده نداره
منم تقریبا یه هفته ای هست اینجوری شدم یکم که راه میرم خوب میشه من فک میکنم برای پیاده روی هایی هست که شب میرم
منم همینجوریم،صبح پامو میذارم زمین کف پام درد میگیره بعد کم کم خودش خوب میشه،همش طبیعیه تو بارداری
من حس میکنم شب میخوابیم خون قشنگ به کف پا نمیرسه وقتی بیدار میشیم چون راه میریم میرسه بعدش خوب میشه
سلام منم اینطوری بودم رفته رفته عادت میکنی
این میتونه علایم خارپاشنه هم باشه
سلام درد کف پا در بارداری طبیعی است ، در آزمایش بعدی چربی خون را چک کنید ، بدلیل فشاری است که اعصاب این ناحیه وارد میشود