ن بابا چ خطری از این جوشا رو باسنم در میاد نگرانی ندارا
من نمیدونم برای چی درمیاد ولی اکثرا درمیاد این جوشا رو واژن باسن
جوش که خطر نداره واسه منم میزنه خودش خوب میشه😁
اگه لبه واژن باشه که با نشستن درد میگیره .یه نوع کیسته به اسم بارتون .بزن اینترنت درموردش بخون .ببین واسه شماچجوره
ان شاءالله که چیزی نیست
عزیزم مال شیو واپیلاسیون وایناس همش دور ور مو. میخوادکه درآد اینحوری میشه
دستکاریش نکن خودش خوب میشه
چرا اینجوری شد
من زدم ک فقط دکتر جواب بده 😕😕
سلام عرق کردن زیاد، لباس تنگ ، اختلالات هورمونی ،موهای زیر پوستی و .. باعث ایجاد جوش های زیر پوستی واژن میشود ،کاری نداشته باشید خودبخود برطرف میشه
اخه من لباس زیر نمیپوشم مخصوصا لباس تنگ
تا چند روز صبر کن اگر کوچک تر نشد یا اذیت کننده بود به پزشک مراجعه کن تا از نزدیک ببینه ، اما فک نمیکنم موردی باشه
سلام، دوستانی که پاسخ دادن اپلیکیشن و به روز نکردن ولی برای پرسیدن سوال باید به روز نمایند🌷
شقایق عزیز شما باید تیک پاسخ توسط اومایی ها را بردارید
در این سوال تیک برداشته نشده