سلام خانم دکتر خسته نباشید
سونو ntبمن گفتن احتمالا پسره
ایا میتونم بهش اطمینان کنم یا اگه بخوام مطمعن تر بشم کی میتونم سونو بدم معلوم شه؟؟کسی بوده اشتباه شده باشه
پرسش (1398/07/09):
سونو ان تی احتمال پسر
838
31
1398/07/09
سوال کننده
0
1398/07/09
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلام من ۱۵ هفته رفتم گفتن پسر تا الان درست بوده
1
1398/07/09
زهراسادات حسینی
احتمالش کمه اشتباه کنه. برای من گفت احتمالا پسره آن تی، انومالی هم رفتم گفت پسره
0
1398/07/09
سوال کننده
من ۱۲ هفته ام
0
1398/07/09
زهراسادات حسینی
من ۱۲ هفته رفتم
0
1398/07/09
سوال کننده
اخه رفتم سری براش کتونی خریدم ب اقام دادم😄😄😄
2
1398/07/09
زهراسادات حسینی
اگه بگه دختره شاید اشتباه بشه ولی وقتی میگن پسر حتما چیزی وسط پاش دیده گفته😂😂😂
0
1398/07/09
yaaas k
منم از هرکی پرسیدم گفتن بیشتر درست میگن
خو ما ک مجبورشون نمیکنیم بگن خودشون حتما ی،چی،دیدن ک میگن!!
خلاصه ب منم گفتن پسره ،انشالله شنبه نوبت آنومالی دا رم ، همینجا میگم چی گفتن!
خو ما ک مجبورشون نمیکنیم بگن خودشون حتما ی،چی،دیدن ک میگن!!
خلاصه ب منم گفتن پسره ،انشالله شنبه نوبت آنومالی دا رم ، همینجا میگم چی گفتن!
0
1398/07/09
سوال کننده
اره دیگه منم همونو میگم ۱۰۰ درصد نمیگن
بعضی دکترا بی اعتماد ب نفسن همین ک میترسن کارشون زسر سوال بره
بعضی دکترا بی اعتماد ب نفسن همین ک میترسن کارشون زسر سوال بره
0
1398/07/09
سوال کننده
😄😄😄😄
0
1398/07/09
سوال کننده
سونو انومالی کی هست؟
0
1398/07/09
yaaas k
از 18 تا22 هفته فکر کنم
18 هفته باید پر بشه تا بری
18 هفته باید پر بشه تا بری
0
1398/07/09
سام ،پسر نارنینم خوش اومدی.. 😊
تو 13 هفته به من گفت پسره.درست بود
0
1398/07/09
پری 👶
وای من دوستم تو المان رفتن سونو تعیین جنسیت بعد اومدن ایران مهمونی سوپرایزی گرفتن که بچه دختره بعد یه ماه که برگشتن المان دوباره که سونو دادن معلوم شد اشتباه کرده و بچه پسر بود
1
1398/07/09
سوال کننده
دختر اشتباه میشه
0
1398/07/09
سوال کننده
منم شنیدم
0
1398/07/09
سوال کننده
ولی پسر میگن ن
0
1398/07/09
.... ...
اگه جای مطمعن برین نه دختر اشتباه میشه نه پسر ، تو ۱۲ هفته از روی آلت تناسلی تشخیص نمیدن چون تشکیل نشده هنوز از روی چیزای دیگه میگن
0
1398/07/09
راهله کریمی
منم ان تی گفت احتمالا پسر و انومالی هم گفت پسر
0
1398/07/09
hengame. h
منم ان تی گفت پسره
0
1398/07/09
hengame. h
۱۵ هفته هم رفتم پسره
0
1398/07/09
مامان باران mamazi
منم ان تی گفت دختره ، امروز رفتم آنومالی اونم گفت دختر
1
1398/07/09
maryam m.b.h
اره احتمال اشتباه داره دوست من گفتن پسره رفت انومالی دختره
0
1398/07/09
لیلا ر
صددرصد نمیشه مطمعا بود انشالله ماه دیگه رفتی صددرصد مشخص میشه
0
1398/07/09
لیلا ر
برای دوستم این طوری بود گفتند پسر بعدا دختر شد
0
1398/07/09
لیلا ر
کلی لباس پسرونه خریده بودن
0
1398/07/09
yaaas k
بستگی ب جایی ک رفتید داره!!
اگه معتبر باشه احتمال خطا پایینه
اگه معتبر باشه احتمال خطا پایینه
0
1398/07/09
سوال کننده
نمیشه برم هفته ی دیگه سونو بدم😅😅😅😅جای دیگه معلوم نمیشه؟؟
0
1398/07/09
سوال کننده
وای منم رفتم کفش پسرونه خریدم😂😂😂
0
1398/07/09
yaaas k
از16 هفته باید برید سونو تعین جنسیت
0
1398/07/10
پزشک اوما
سلام سونو آن تی هم صد در صد نیست و با خطا همراه است اگر قصد خرید دارید فعلا تا مطمعن شدن صبر کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- برا تشکیل قلب جنین در هشت هفتگی که تمام شد یا اول هشت هفته بودم؟
- جفت قدامی وبه صورت lowlying
- سونو غربالگری مرحله اول
- خواستم سونوگرافی برام تفسیر کنین
- آیا انجام همزمان اکوی قلب جنین و سونوی آنومالی مشکل ساز نیست؟
- تفسیر سونو هفته 33 بارداری
- سلام میشه سونو منو ببینبد خوبه؟
- تفسیر سونو انی تی
- تفسیر سونوگرافی رشد جنین
- زمان انجام سونو برای تعیین تخمک گذاری




