دکتر اوما و دوستان عزیز سلام
این آزمایش رو ۳۰ شهریور دادم که اون موقع طبق پریود ۷ هفته و ۵ روزم بود
لطفا برام تفسیرش کنید
خیلی ممنون
پرسش (1398/07/01):
تفسیر آزمایش هفته ۸
537
104
1398/07/01
سوال کننده
0
1398/07/01
سوال کننده

0
1398/07/01
سوال کننده

0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم تیروئیدت واسه غیر بارداری خوبه اما واسه بارداری ی کمی زیاده برو دکترت بهت قرص میده
0
1398/07/01
.... ...
تعداد گلبول های سفیدت زیاده باید بین ۱ و ۴ باشه ماله منم زیاده دکتر اوما گف
0
1398/07/01
.... ...
تیروئیدت هم یکم زیاده
0
1398/07/01
سوال کننده
من ۲۲ مهر نوبت دارم
تا اون موقع صبر کنم اشکالی نداره؟
تا اون موقع صبر کنم اشکالی نداره؟
0
1398/07/01
.... ...
قندت هم کنترل کن بنظرم تو مرزه
0
1398/07/01
.... ...
نمیدونم دکتر اوما به من گف یه هفته بعد دوباره تکرار کن
0
1398/07/01
.... ...
مال من ۶.۵ هس
0
1398/07/01
سوال کننده
آهان
0
1398/07/01
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1398/07/01
Sara . H
هموگلوبینم یکم بالاس
0
1398/07/01
سوال کننده
😑😑😑😑
اینکه دیگه دقیقا وسط رنجه
چیش بالاست؟؟!
اینکه دیگه دقیقا وسط رنجه
چیش بالاست؟؟!
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
بخاطر تیروئیدت حتما زودتر برو
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
چون بارداری واسه تیروئید تحت نظر دکتر غدد باشی خیلی خیلی بهتره
0
1398/07/01
سوال کننده
فردا برای تشکیل پرونده باید برم پیش مامای بهداشت ببینم چی میگه
دکتر خودم تا دو سه هفته نیست مسافرته
دکتر خودم تا دو سه هفته نیست مسافرته
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اره برو تیروئید رو پشت گوش ننداز اصلاااااااااا گلم
0
1398/07/01
سوال کننده
آخه من هیچوقت تیرویید نداشتم
الانم فک نمیکنم خیلی بالا باشه
ولی باز هم پیگیری میکنم
الانم فک نمیکنم خیلی بالا باشه
ولی باز هم پیگیری میکنم
0
1398/07/01
.... ...

0
1398/07/01
.... ...
مال این خانم ۲.۹۴ بود دکتر اوما گفته زیاده باید زیر ۲.۵ باشه
0
1398/07/01
سوال کننده
اوهوم
فردا میرم ببینم ماما چی میگه
تا ۲۲ مهر که برم پیش دکترم
فردا میرم ببینم ماما چی میگه
تا ۲۲ مهر که برم پیش دکترم
0
1398/07/01
.... ...

0
1398/07/01
.... ...
عزیزم چیزای شیرین هم نخور اصلا بعدا قندخون بارداری میاری خدای نکرده
0
1398/07/01
.... ...
مال من قبل بارداری ۹۰ ، ۹۵ بود الان اصلا چیزای شیرین نمیخورم ۸۵ اینا شده قندم
0
1398/07/01
سوال کننده
اووووفففف
چقد سخت شده هاااا😭
چقد سخت شده هاااا😭
0
1398/07/01
سوال کننده
تا قبل این همش استرس اینکه کی باردار میشیم
0
1398/07/01
.... ...
آره واقعا سخته ولی همش برا سلامت جنین هس
0
1398/07/01
سوال کننده
حالا هر روز ی استرس جدید
0
1398/07/01
سوال کننده
اول ساک
بعد قلب
بعد قلب
0
1398/07/01
سوال کننده
بعد آزمایش کلی
0
1398/07/01
سوال کننده
بعد غربالگریو این داستان همچنان ادامه دارد.....
0
1398/07/01
.... ...
من یکی از فامیلای شوهرم داشت انسولین میزد تو بارداری بعد تو ماه ۹ نتونست کنترل کنه بچه تو شکمش خفه شده بود
0
1398/07/01
سوال کننده
ای واااای😥
0
1398/07/01
.... ...
آره بخدا کاش این ۳ ماه زودتر تموم بشه
0
1398/07/01
سوال کننده
ان شالله که مشکلی پیش نمیاد
0
1398/07/01
سوال کننده
منم سعی میکنم رعایت کنم
0
1398/07/01
.... ...
البته اون سنشن زیاد بود بالای ۴۰ بود
0
1398/07/01
سوال کننده
الان بیشتر برای تیروییدم نگران شدم
0
1398/07/01
سوال کننده
تا حالا سابقه تیرویید نداشتم
0
1398/07/01
سوال کننده
دکترمم نیس که برم پیشش
0
1398/07/01
.... ...
کنترل کنی پیش نمیاد من خودن دلم بستنی میخواد ولی نمیخورم نهایتش تو هفته یکی میخورم
0
1398/07/01
سوال کننده
ان شالله که مشکلی پیش نیاد
0
1398/07/01
سوال کننده
وای من قبل آزمایشم تا دو روز قبلش بستنی و شیرینی خوردم
0
1398/07/01
.... ...
با یه قرص کنترل میشه تو اوما بودن کسایی که ۱۰ بوده تیروئیدشون با قرص ۲.۵ اومده
0
1398/07/01
.... ...
زیر
0
1398/07/01
سوال کننده
برای خودم اصلا نگران نیستم
برای نی نی نگرانم
برای نی نی نگرانم
0
1398/07/01
سوال کننده
شما هفته چندی؟
0
1398/07/01
.... ...
غذا خیلی تاثیر داره قبل آزمایش ، به من گفت ۸ ساعت قبل چیزی نخور شبش چربی نخور ،شیرینی نخور
0
1398/07/01
سوال کننده
منم ۱۲ ساعت ناشتا بودم آزمایش دادم
0
1398/07/01
.... ...
نگران نباش عزیزم الان همه چی با قرص اینا حل میشه
0
1398/07/01
.... ...
۷ هفته و ۲روز
0
1398/07/01
.... ...
منم از ترسم شبش چیز زیادی نخوردم
0
1398/07/01
سوال کننده
پس نزدیکیم بهم
0
1398/07/01
.... ...
شما هفته چندی؟
0
1398/07/01
سوال کننده
طبق پریود امروز ۷ هفته و ۷ روز
0
1398/07/01
.... ...
پس ۴،۵ روز فرق داریم
0
1398/07/01
سوال کننده
طبق سونو رو نمیدونم ولی فک کنم ۲ یا ۳ روز کمتر
0
1398/07/01
سوال کننده
اوهوم
0
1398/07/01
.... ...
من هنوز برا تشکیل قلب نرفتم چن روز بعد میرم
0
1398/07/01
سوال کننده
ان شالله میری قلب کوچولوشو میبینی
0
1398/07/01
.... ...
سونو ۴،۵ روز کمتر میشه
0
1398/07/01
.... ...
انشالله😍
0
1398/07/01
.... ...
شما رفتین برا قلب؟
0
1398/07/01
سوال کننده
۲۵ شهریور طبق پریود ۶ هفته و ۶ روز بودم سونو قلب کرد دکترم گفت ۶ و نیم هفته
یعنی تقریبا ۲ روز اختلاف
یعنی تقریبا ۲ روز اختلاف
0
1398/07/01
سوال کننده
بله
0
1398/07/01
.... ...
من برا ساک رفتم ۵هفته و ۷ روز بودم ولی تو سونو واژینال ۵ هفته نشون داد ، لقاحم دیر گرفته بوده
0
1398/07/01
سوال کننده
اوهوم
حالا دقیق نمیدونم کدوم هفتم درسته
تا ان شالله ۲۲ مهر برم برام غربالگری بنویسه تو ان تی بفهمم دقیق چند هفتم
حالا دقیق نمیدونم کدوم هفتم درسته
تا ان شالله ۲۲ مهر برم برام غربالگری بنویسه تو ان تی بفهمم دقیق چند هفتم
0
1398/07/01
.... ...
۲۲ مهر چن هفته میشین برا غربالگری میرین؟
0
1398/07/01
سوال کننده
۱۰ هفته و ۷ روز میشم
ولی همون روز قرار نیس برم
قراره برام بنویسه و بگه کی برم
ولی همون روز قرار نیس برم
قراره برام بنویسه و بگه کی برم
0
1398/07/01
.... ...
اوما برا من ۲۱ مهر زده برا غربالگری
0
1398/07/01
سوال کننده
چه زووووود
0
1398/07/01
.... ...
ببین به تو چندم زده
0
1398/07/01
سوال کننده
آخرین پریودت کی بود؟؟
0
1398/07/01
.... ...
۱۳ مرداد بود
0
1398/07/01
سوال کننده
برای من زده ۱۶ مهر
0
1398/07/01
سوال کننده
ولی خیلی زود زده
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
قربونت بشم منم نداشتم اما توی بارداری گرفتم
0
1398/07/01
سوال کننده
البته بهترین زمان هم زده
0
1398/07/01
سوال کننده
ان شالله که بخیر بگذره
فردا پیگیری میکنم
فردا پیگیری میکنم
0
1398/07/01
.... ...
همون که وارد ۱۱ هفته میشی میزنه پس ، یعنی ۱۰ هفته تمام
0
1398/07/01
سوال کننده
اوهوم
بهترین زمان برای من زده ۲ آبان برای ان تی
بهترین زمان برای من زده ۲ آبان برای ان تی
0
1398/07/01
.... ...
۳ روز بعدش هم برا آزمایش زده
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
مطمئن باش ب خیر میگذره ان شاالله خوبه ک زود فهمیدی با قرص حل میشه گلم
0
1398/07/01
.... ...
به منم ۷ آبان زده
0
1398/07/01
سوال کننده
ممنون از امیدواریت
ان شالله
فقط یخورده نگرانم چون دکتر خودم نیست
ان شالله
فقط یخورده نگرانم چون دکتر خودم نیست
0
1398/07/01
.... ...
ولی برا غربالگری باید چن هفته قبل وقت بگیری
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اگه بتونی پیش ی دکتر غدد خیلی خیلی بهتره گلم
0
1398/07/01
سوال کننده
حالا برم ببینم دکترم کی میگه
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
منم اگه از اول میرفتم پیش دکتر غدد خیلی بهتر بود و تیروئیدم کنترل میشد و الان نمیومد روی ۱۱😔😔😔
0
1398/07/01
سوال کننده
ببینم چی میگه بهم بعد ببینم چیکار کنم
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ان شاالله ک خیره
0
1398/07/01
سوال کننده
شما الان بارداری؟؟
آخه گفتی تو بارداری گرفتی....
آخه گفتی تو بارداری گرفتی....
0
1398/07/01
سوال کننده
ان شالله
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ن😔😔😔عزیزم من بچم ایست قلبی کرد دلیلش هم مشخص نشد و مجبور ب کورتاژ شدم😭😭😭😭😭😭
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
البته استرس های بیخود و بی جهتی ک داشتم مطمئنا بی تاثیر نبوده شما هم اگه بچتو دوس داری ک مطمئنم از جونت واست عزیز تره استرس بیخود نداشته باش الکی فکر و خیال نکن ب ما ها ک بچمون سقط شده نگاه نکن ب اطرافت نگاه کن ب اونایی ک خدارو هزاران مرتبه شکر بچه هاشون صحیح و سالم دنیا اومده چون ما بچمون سقط شده دلیلی نداره این اتفاق واسه شما و دیگران خم دور از جون خدایی نکرده بیفته پس این نگرانی و استرس رو از خودت دور کن ب لحظه زایمانت ب آینده ب چیزای خیلی خوبی ک وجود داره فکر کن
0
1398/07/01
سوال کننده
الهی عزیزم😔
ان شالله خدا به حق علی اصغر حسین دوباره دامنتو سبز کنه و ی بارداری سالم داشته باشی❤
ان شالله خدا به حق علی اصغر حسین دوباره دامنتو سبز کنه و ی بارداری سالم داشته باشی❤
0
1398/07/01
سوال کننده
درسته
ان شالله هرچی خدا بخواد همون میشه
ان شالله هرچی خدا بخواد همون میشه
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ممنونم ان شاالله
0
1398/07/01
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
الهی بهترین ها واستون اتفاق بیفته
0
1398/07/01
سوال کننده
خیلی ممنونم عزیزم🥰
0
1398/07/02
پزشک اوما
سلام قند باید زیر ۹۳ باشه ، رژیم غذایی را رعایت کنید
0
1398/07/02
پزشک اوما
تیروییدت برای سه ماه اول بارداری بالاست باید زیر ۲.۵ باشه ، آزمایش عفونت ادراری هم کامل عکسش نیفتاده
0
1398/07/02
سوال کننده
ممنون دکترجان
فقط من پزشکم تا ۲۲ مهر نیست
تا اون زمان صبر کنم برای پیگیری تیرویید مشکلی نیست؟
فقط من پزشکم تا ۲۲ مهر نیست
تا اون زمان صبر کنم برای پیگیری تیرویید مشکلی نیست؟
0
1398/07/05
پزشک اوما
متخصص غدد مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




