سلام من ۶هفته و۷روزمه خیلی احساس سرما میکنم طوری ک تو خونه لباس گرم میپوشم
قبل از بارداری به شدت گرمایی بودم ک ی لحطه کولر رو نمیتونستم خاموش کنم
علتش چی میتونه باشه عفونت هم ندارم
پرسش (1398/06/15):
علت لرز وسردی دست وپا در بارداری
766
26
1398/06/15
سوال کننده
1
1398/06/15
maedeh goli
علت خاصی نداره فقط میتونم بگم بچت پسره اگه سردت میشه😁
0
1398/06/15
سوال کننده
جدی؟🤔🤔🤔🤔
0
1398/06/15
elahe 💞
منم سردم میشد
بچمم اگه خدا بخواد پسره
شاید دوستمون راس میگن
خودمم ب شدت ادم گرمایی بودم
بچمم اگه خدا بخواد پسره
شاید دوستمون راس میگن
خودمم ب شدت ادم گرمایی بودم
0
1398/06/15
سوال کننده
چ جالب😍😍😍😍با اینکه دختر دوست دارم هرکی دیدم میگه احتمالا پسره هرچی خدا بخواد
0
1398/06/15
سوال کننده
ویارتون چیه؟من از شیرینی متنفرم بیشتر ب پهلو ی راست میخوابم تهوعمم زیاده🤢🤢🤢🤢
0
1398/06/15
fatemeh ش
منم گاهی خیلی سردم میشه میرم زیرپتو تواین گرما.ولی اصلا ویار ندارم،شایدم زوده.توهفته 7 هستم
0
1398/06/15
زهرا ...
سلام
اینکه گفتین واقعا ممکنه
منم قبل بارداری از گرما خفه میشدم ولی الان همش سردمه
تب ولرز میگیره
اصلا کولر روشن نمیکنم
ممنکه پسر باشه؟؟؟؟
اینکه گفتین واقعا ممکنه
منم قبل بارداری از گرما خفه میشدم ولی الان همش سردمه
تب ولرز میگیره
اصلا کولر روشن نمیکنم
ممنکه پسر باشه؟؟؟؟
0
1398/06/15
صبا حسنی نیا
من تو بارداری خیلی خیلی سردم میشد طوریکه به بخاری میچسبیدم و نینیم دختر شد .
0
1398/06/15
زهرا ...
وای من عاشق دخترم
😍😍😍😍
😍😍😍😍
0
1398/06/15
طاهره بهرامی
پهلوی راست دختره.گلم.
0
1398/06/15
طاهره بهرامی
کلا به نطفه بستگی داره فقط وفقط.درسته یه سری چیزا گفتن.ولی هرکی جور بارداری رو پشت سر میگذاره.
0
1398/06/15
maedeh goli
اصن هرچی قسمتههههه
0
1398/06/15
زهرا ...
به من گفتن دختر از همون اول سنگین پفی بی حالی
0
1398/06/15
maedeh goli
همون میشه
0
1398/06/15
maedeh goli
وای من استرس دارم هرچن باردار باشم یا نه مهم نیس چون ی پسر دارم . هروقت دومی اومد خوش اومد
0
1398/06/15
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
منم تب و لرز میکردم و بچم پسره
تو پهلوی راستم هست
از شیرینی هم به شدت متنفرم
تو پهلوی راستم هست
از شیرینی هم به شدت متنفرم
0
1398/06/16
سام ،پسر نارنینم خوش اومدی.. 😊
من به شدت گرمایی شدم و هوس چیزای ترش دارم بیشتر بچم پسره.
0
1398/06/16
سوال کننده
وایییی چ خوب 😍😍😍😍
0
1398/06/16
سوال کننده
چ جالب😍😍😍😍ان شاءالله سالم بغلش کنی
0
1398/06/16
سوال کننده
آره من اوایل خیلی بی حال بودم
الان بهترم ولی تهوع دارم ک هر روز بیشتر میشه وسرگیجه لرزمم میگیره از شیرینی متنفرم چیزای شور دوست دارم😂😂😂😂😂به پهلو راست میخوابم
بازم هرچی خدا بده سالم باشه 😍😍😍😍
الان بهترم ولی تهوع دارم ک هر روز بیشتر میشه وسرگیجه لرزمم میگیره از شیرینی متنفرم چیزای شور دوست دارم😂😂😂😂😂به پهلو راست میخوابم
بازم هرچی خدا بده سالم باشه 😍😍😍😍
0
1398/06/16
سوال کننده
هرچی خیره😍😍😍
0
1398/06/16
حَسیبا سادات
نه بابا چون فشارمون میوفته اینجوری شده.
دونفر دارن از بدن تغذیه میکنن با افت فشار به نظرم این شکلی میشیم.
دونفر دارن از بدن تغذیه میکنن با افت فشار به نظرم این شکلی میشیم.
0
1398/06/16
سوال کننده
آره اینم هست الان ک یخ زدم دندونام بهم میخوره دوتا پتو انداختم شوهرم بهم میخنده😂😂😂😫
0
1398/06/16
پزشک اوما
سلام احساس سرما و لرز یا گرمای شدید در بارداری طبیعی است نگران نباشید
0
1398/06/16
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




