سلام تااونجایی که من سردرمیارم کاملانرماله وهمچی خوبه
واایی عکس اسپرماشم گذاشته😂😂😂
سلام اگه مورفولزی غیر نرمال ۸۸درصد باشه مثل مال شوهر من یعنی برای باروری مشکلی هست چون زده بالای ۴درصد نرماله مال شوهر من ۱۲درصد نرمال داره
سلام عزیزم.همه چی نرماله.
فقط خودتون دوست دارید بچتون چی باشه؟
سلام دوست دارم به خواست خداپسر باشه