سلام
من تقریبا 3 ماه و نیم زایمان کردم (سزارین) درد مفصل دارم حتی بند انگشتامم درد میکنه ولی تو زانو خیلی بیشتر
بعضی وقتا هم دستم یا پام بی حس میشن مثل زمانی که خواب میرن
میخواستم ببینم آیا طبیعیه یا نه و به درمان احتیاج داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



509
1398/04/30




