سلااام من امروز 30 پریودمه دو روزه لکه بینی خیلییییی کم دارم ولی پری نشدم.پریودام 26 تا 32 روز متغیره.این ماه دارو خوردم و 18 روز از امپول hmg میگذره.این هاله کمرنگ نشونه بارداریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😶
0
1398/04/28
سوال کننده

این مال دیروز صبحه
0
1398/04/28
سوال کننده

این مال امروز صبح
0
1398/04/28
سوال کننده

0
1398/04/28
نوال جوجوجون
مبارکه گلم من هاله رو میبینم
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
😍😍😘😘
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
چند روز دیگه باز بزن پررنگ تر میشه
0
1398/04/28
سوال کننده
سلام
0
1398/04/28
سوال کننده
واقعا؟
0
1398/04/28
سوال کننده
یعنی میشه؟
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
اره عزیزم هاله چند دقیقه بعد زد؟
0
1398/04/28
سوال کننده
امروز تازه موعدمه و پری نشدم فقد دو روزه لک خیلی کمرنگ دارم
0
1398/04/28
سوال کننده
یه دقیقه تقریبا
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
پس مبارکه دیگه🎊🎊🎊🎉🎀🎀🎊🎍🎊🎊🎊🎊
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
علائم هم داری؟
0
1398/04/28
سوال کننده
فقط خیلی خواب میرم وخستم. اشتها ندارم خیلی هم احساساتی میشم😅
0
1398/04/28
سوال کننده
کمردردم دارم کم ولی علایم پری نه
0
1398/04/28
سوال کننده
فردا برم از خون بدم؟؟؟؟
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
نه چند روز دیگه باز صبر کن باز بیبی بزن
0
1398/04/28
سوال کننده
واینکه دمای بدنم بالاست همیشه شکمم قبل پری یخ میکرد اما این ماه همش داغه
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
مطمئن باش مثبت میشه
0
1398/04/28
سوال کننده
ان شاالله خدا از زبونت بشنوه دیگه طاغت ندارم😭
0
1398/04/28
سوال کننده
توکل به خدا
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
فقط برا منم دعا کن ۶روز از قطع مدروکسی مبگذره پری نشم
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
دیشب بیبی زدم اول فک کردم هاله توهمی آخه خیلی کمرنگ بود باید وراغ قوه رو روشن میکردم ولی بعد ربع ساعت یه هاله انداخت
0
1398/04/28
سوال کننده
الان یه جا خوندم نوشته بود نوار بیبی حساسه به هورمون بارداریه وحتی خط خیلی کمرنگ میتونه نشونه بارداری باشه😄
0
1398/04/28
نوال جوجوجون

0
1398/04/28
سوال کننده
انشاالله
0
1398/04/28
سوال کننده
مبارکه هوراااااا😄😄😄
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
ایشالله خیره!
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
حس پری دارم موعدم فرداس
0
1398/04/28
سوال کننده
توضیح اینکه نوار تست جذب کننده هورمون HCG است و میزان این هورمون است که خط روی نوار را فعال می کند. خط دوم روی نوار جایی قرار گرفته است که حداقل هورمون مورد نیاز برای جواب مثبت را نشان دهد. بنابراین میزان غلظت هورمون در ادرار می تواند این خط را ظاهر و یا پنهان کند. وقتی این خط حتی به میزان خیلی کم ظاهر می شود به معنی جواب مثبت و حاملگی است و به ندرت اتفاق می افتد که پاسخ غلط باشد. یعنی حتی اگر خط کم رنگی در حد سایه دیده شود جواب را مثبت تلقی خواهیم کرد.
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
الان یک هفته س حس میکنم میخوامپری شم
0
1398/04/28
سوال کننده
نگران نباش کار سنگین اصلا نکن منم حس میکردم پری میخوام بشم ولی خبری نیس
0
1398/04/28
سوال کننده
اینو کپی کردم الان از یه جا
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
دیشب ادرارم خیلی رقیق بود
0
1398/04/28
سوال کننده
اول صبح امروز نزدی بی بی؟
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
نادیا تو هم ترشح داری؟
0
1398/04/28
سوال کننده
فردا اول صبح بزن
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
گفتم منتظر بمونم بعد موعدم بزنم
0
1398/04/28
سوال کننده
ان شاالله خبر بارداریمون رو همین جا بگیم😄😄😄😄
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
ایشالله دعا کن برام
0
1398/04/28
سوال کننده
من دو شب پیش یه قطره خون شفاف تو دشویی دیدم و دو روزه لک قهوه ای کمرنک خیلییییی کم دارم
0
1398/04/28
سوال کننده
دکتر گفت ممکنه مال لانه گزینی باشه
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
ترشح چی؟
0
1398/04/28
سوال کننده
همه میگن 14 روز بعد hmg باید پری بیاد من امیدم به اینه که 18 روز گذشته و نیومده
0
1398/04/28
سوال کننده
کم
0
1398/04/28
سوال کننده
منم هاله رو میبینم 😊😊😊😊😉
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
من از شب۵پزی تا۹پری کلومفین خوردم و۱۳سیکلم آمپولhcg
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
عرروز ویتامین dوقرص ید فولیک میخورم
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
☺
0
1398/04/28
سوال کننده
منم کلو مفین خوردم و ششم وهفتم و هشتم ونهم امپول زدم دوتا فولی 19 و 16 داشتم
0
1398/04/28
سوال کننده
یکم تنبلی دارم
0
1398/04/28
سوال کننده
من شبا فولیک و دوفاستون میخورم
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
نه من فقط فولیکولام کوچیک بودن وپرهام همش جلو مینداختن به خاطر همین مدروکسی داد
0
1398/04/28
سوال کننده
چقد از امپول میگذره؟ میگن باردار نباشی14 روزه پری میشی
0
1398/04/28
سوال کننده
من ماه قبل مدروکسی خوردم
0
1398/04/28
سوال کننده
تنظیم میکنه پری رو
0
1398/04/28
سوال کننده
دوفاستونم تنظیم میکنه
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
۱۸روزه
0
1398/04/28
سوال کننده
فقط دکترم گفت تا باردار بشی دوفاستون رو قطع نکن چون جلو سقط رو میگیره
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
نادیا بعد چند روز از قطعش پریمیشدی؟
0
1398/04/28
سوال کننده
پس باهمه پریمون😊😊😊😉
0
1398/04/28
سوال کننده
یعنی باهم نی نی دار میشیییم؟؟؟؟
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
ایشالله
0
1398/04/28
سوال کننده
مدروکسی بین سه تا شش روز
0
1398/04/28
سوال کننده
چقدره قطع کردی
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
امروز روز ۶ از قطعش میگذره
0
1398/04/28
👑 Shaghayegh 👑 💔
عزیزم صبر کن یه چند روز دیگ چند روز گذشته از موعدت
0
1398/04/28
سوال کننده
انشاالله پری نمیشی و خبربارداریت رو بدی
0
1398/04/28
سوال کننده
چقد صبر کنم تا کی؟ سه روزه بیبی میزنم هاله میندازه
0
1398/04/28
سوال کننده
شما مامان شدی؟ امیدی هست به نظرت؟؟؟
0
1398/04/28
نوال جوجوجون
ایشالله ممنون گلم از دلگرمیت ایشالله به سلامتی بغلش یگیری😍😘😘😘😘😘😘😍😘👶👶
0
1398/04/28
👑 Shaghayegh 👑 💔
خب چند روز گذشته از موعدت
0
1398/04/28
سوال کننده
پری ماه قبل بیست وشش روزه بود ماه قبل بیست وهشت وماه قبل 32 امروز روز 30 پریمه
0
1398/04/28
سوال کننده
ان شاالله دوتامون باردار باشیم.خبرخوبشو حتما بهم بده
0
1398/04/28
👑 Shaghayegh 👑 💔
اره من باردارم
انشالله عزیزم
اما نمیخوام تو دلت خالی کنم
من ماهای قبل میزدم مثتو اینجوری میشد هاله کمررنگ هم افتاد اما هیچی
این ماه زدم همون لحظه پررنگ در اومد
توهم انشالله واست نی نی باشه عزیزم
صبر کن 3 روز ک چیزی نیست من 5 روز صبر کردم بعد زدم
انشالله عزیزم
اما نمیخوام تو دلت خالی کنم
من ماهای قبل میزدم مثتو اینجوری میشد هاله کمررنگ هم افتاد اما هیچی
این ماه زدم همون لحظه پررنگ در اومد
توهم انشالله واست نی نی باشه عزیزم
صبر کن 3 روز ک چیزی نیست من 5 روز صبر کردم بعد زدم
0
1398/04/28
🧿mahyar_s🧿 🧿❤️🧿
سلام.مبارکه
0
1398/04/28
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی از راهنماییت
0
1398/04/28
👑 Shaghayegh 👑 💔
انشالله ک هم تو هم نوال نی نی داشته باشین ب امید خدا
0
1398/04/28
سوال کننده
مرسیییی ان شاالله
0
1398/04/28
👑 Shaghayegh 👑 💔
قربونت 🌼
0
1398/04/28
سوال کننده
شماهم به سلامت نینیت رو بغل بگیری
0
1398/04/28
👑 Shaghayegh 👑 💔
فدات مرسی
انشالله
انشالله
0
1398/04/28
فاطمه 👨👩👧
دقیق هاله داره مس مال من جوربود هاله ش حالا دیگه ماه اخر بارداریم... مبارک باشه عزیزم
0
1398/04/28
سوال کننده
سلام گلم واقعا؟؟؟ به سلامتی نینیت رو بغل بگیری. شما ترشح یا لک داشتی؟
0
1398/04/28
Elnaz 💖
من چهارتا بی بی چکم اینطوریههههه
0
1398/04/28
فاطمه ❤😍
انشالله همه باردار بشن منم بشم
0
1398/04/28
Elnaz 💖
واقعا ؟ یعنی میشه؟ اخه خیلیا میگن باید پر رنگ باشه
0
1398/04/28
masoum p
گلم تو باردار شدی
0
1398/04/28
سوال کننده
یعنی ممکنه؟
0
1398/04/29
سوال کننده
سلام نوال خوبی؟ چخبر پری نشدی؟
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
سلام نادیا جان چرا امروز لک افتاد فعلا درحد لک خیلی خیلی خفیفه
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
با دلدرد پری
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
ایشالله تو نتیجه بگیری گلم
0
1398/04/29
سوال کننده
من امروز از دادم منفی بود
0
1398/04/29
سوال کننده
دیگه خسته شدم عصربرم امپول بدن پری بشم
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
😢😢
0
1398/04/29
سوال کننده
طاقت نیاوردم زنگ زدم دکترم گفت بیا مطب رفتم گفت امپول نمیدم تا چهار روز دبگه دوفاستون بخور قطع کن تا ده روز پری نشدی از بده باردار نبودی امپول میدم
0
1398/04/29
سوال کننده
ولی خودم امیدی ندارم دیگه
0
1398/04/29
سوال کننده
یعنی مرده شور بی بی چک رو ببرن امروز سرکار یکی زدم دوتاش قرمز شد
0
1398/04/29
سوال کننده
چرا بیبی هاله میندازه ولی از منفی بود😭😭😭😭😭
0
1398/04/29
tia❤naz ☹
سلام بده عکسشو
0
1398/04/29
tia❤naz ☹
خب حتما ب حدی نرسیده ک تو آز نشون بده صبرکن
0
1398/04/29
سوال کننده
انداختم دور
0
1398/04/29
سوال کننده
چهار روزه لک بینی قهوه ای دارم یعنی ممکنه بااین وضع باردار باسم؟؟
0
1398/04/29
سوال کننده
کاش پری بشم داروهامو شروع کنم احساس میکنم الکی دارم دلخوش میکنم😔
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
عزیزمناراحت نباش انشالله ک بارداری 😍😍
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
عزیزمناراحت نباش انشالله ماه بعد دامنت سبز شه و دامنهمه منتظران
0
1398/04/29
سوال کننده
ممنونم ولی امروز از خدا ناراحت شدم😭
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
میدونم چی میگی گلم اتفاقا منم چن ماه قبل همین جوری شدم کلی شکایت کردم گریه کردم داغون شدم ولی بعدش با خودم فکر کردم گفتم هر وقت خدا صلاح دونست بهم بده دیگه شکایت نمیکنم همین دو روز پیشم پری شدم ولی دیگه برام مهم نبود چون به خدا سپردم تو هم ناراحت نباش گلم انشالله ک حامله ای
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
چن وقته اقدامی؟؟
0
1398/04/29
سوال کننده
پنج ماه
0
1398/04/29
سوال کننده
حالا بچه نمیخواستیم سالی دوتا دوتا خدا میداد😒
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
دقیقا خخ
0
1398/04/29
سوال کننده
پریهام رو سه ماه بود منظم کرده بودم بادارو
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
عزیزم هنوز زوده ناراحتی نداره انشالله ک بارداری من یک سال و نیم اقدامم گلم
0
1398/04/29
سوال کننده
این ماه الان سی روز گذشته نشدم دوماه قبل بیست وهشت پریود میشدم
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
اره الان ک منظم شده خوبه دیگه میشی عزیزم ناراحت نباش
0
1398/04/29
سوال کننده
عزیزم انشاالله خدا خیلی زود بهت دوقلو بده😍
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
مرسی گلم انشالله جفتمون جواب بگیریم 😍
0
1398/04/29
سوال کننده
پست ها رو که میخونم چقدر ناراحت میشم... خیلیییی دختر آرزوشون مادر شدنه. چرا خدا اینجوری میکنه آخه
0
1398/04/29
سوال کننده
انشاالله
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
عزیزم خدا صلاح بدونه حتما میده امید داشته باش 😍🌹
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
عزیزم تو اگه پریودیت منظم نیست رازیانه و عسل بخور منظم میشه
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
عزیزم نادیا جون خودتو ناراحت نکن گلم
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
من امروز موعدمه صبح ساعت ۶یه لک دیدم دیگه تا حالا هیچی ندیدم جز ترشح آبکی فک کنم دیگه تا شب بیاد😑
0
1398/04/29
سوال کننده
منم دکترگفت دوفاستون ادامه بده ولی از امشب نمیخورم تا پری بیاد. حوصله ندارم صب کنم تا ده روووز
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
عزیزم شاید حامله ای 😍😍
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
نه به حرف دکترت گوش بده خودش یه چیزی میدونه سرخود کاری نکن
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
عجله نکنین انشالله جفتتون حامله باشین 😍
0
1398/04/29
سوال کننده
توکل به خدا😭
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
😅 فک نکنم اخه دلدردش هست
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
خدا کنه
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
دلدرد معمولا تو حاملگی هم هس
0
1398/04/29
فاطمه ❤😍
😘😘
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
سلام نادیا جون
0
1398/04/29
سوال کننده
سلام جونم
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
خوبی گلم
0
1398/04/29
نوال جوجوجون
چه خبر چیکار کردی؟؟
0
1398/04/29
سوال کننده
فدات. هیچی همچنان لکه بینی کم
0
1398/04/29
سوال کننده
ازم منفی بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1130

