من دوروز پیش رفته بودم پیش دکترم معاینه ام کرد گفت لگنت خوبه دهانه رحمم هم ی سانت بازه... دیشب ترشحات مخاطی داخل واژنم دست زدم کدر و تیره بود رو به قهوه ی ولی نه خیلی زیاد اما میشد فهمید.. الانم زیر شکمم درد پریدی داره با پهلوها اما خفیف قابل تحمله... فردا پنجشنبه روز اول هفته 38ام دوروزه هم پیادهروی داشتم خیلی سر پا بودم طوری که دیگه پا هام ناجور درد میکنن پاشنه پام.. کاسنی میخورم.. از امروز شروع کردم شربت خاکشیر میخورم.. خرما...شربت زعفران هم گفتم شروع کنم بخورم....
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
خوب دیگه راهنمایی چی میخوای خودت همه کار کردی
اگه بخاطر ترشح میگی شما دارین برای زایمان آماده میشین
اگه بخاطر ترشح میگی شما دارین برای زایمان آماده میشین
0
1398/04/12
mansoreh mirzaei
هفته 38زود نیست؟
0
1398/04/12
سوال کننده
الان از ساعت دو درد پریودی دارم
0
1398/04/12
سوال کننده
پهلو هام کمرم شکمم
0
1398/04/12
سوال کننده
گیج شدم
1
1398/04/12
سیما ❤❤❤
نه هفته ۳۸ بچه کامله
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
احتمالا ب زودی درد زایمانت شرو بشه امروز ی سری ب دکترت بزن
0
1398/04/12
سوال کننده
بنظرت برم دوباره معاینه ام کنه
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
اگه اول ی زنگی بهش بزن ببین چی میگه شاید طبیعی باشه و نیازی نباشه بری
0
1398/04/12
سوال کننده
اره ی زنگی بزنم ببینم چی میگه
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
خبر بده ببینم چی میکه
0
1398/04/12
سوال کننده
الان زو ده چهار پنج میزنم میگم
0
1398/04/12
سوال کننده
زنگ زدم
0
1398/04/12
سوال کننده
منشی میگه پیاده روی کن از طرفی هم بخوام برم چون خودم خواستم باز دوباره باید پول ویزیت بدم و بمونم تو نوبت
0
1398/04/12
سوال کننده
نمی خواد نمیرم
0
1398/04/12
سوال کننده
بالاخره تحمل کنم تا ببینم کی موقع اش فقط اگه چیزی بود میپرسم کمکم کنید
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
ان شاالله که چیزی نیست
میگم که مشکلی نیست بدنت داره برا زایمان آماده میشه .
ان شاالله که زایمان خوبی داشته باشی
میگم که مشکلی نیست بدنت داره برا زایمان آماده میشه .
ان شاالله که زایمان خوبی داشته باشی
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
نی نی چیه؟
0
1398/04/12
سوال کننده
ممنونم پناه بر خدا
0
1398/04/12
سوال کننده
دختره
1
1398/04/12
سیما ❤❤❤
بسلامتی
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
ای جانم
ان تی ب منم گفت دختره خیلی خوشحالم
من تازه هفته۱۴ هستم دوست دارم زودتر بگذره دخترم بغلش کنم
ان تی ب منم گفت دختره خیلی خوشحالم
من تازه هفته۱۴ هستم دوست دارم زودتر بگذره دخترم بغلش کنم
0
1398/04/12
سوال کننده
سلامت باشی
0
1398/04/12
سوال کننده
عزیزم مبارک باشه.. قدمش پر خیر و برکت باشه انشالله
0
1398/04/12
سوال کننده
اره منم هی میگفتم کی بیام تو نه ماه حالا که رسیدم شکر خدا نه ماه اصلا نمیگذره انگار این یکی دوهفته...
0
1398/04/12
سوال کننده
دکتر گفت اگه تا ده روز دیگه یعنی پنجشنبه هفته آینده که بیاد درواقع می رم روز اول هفته 39گفت سو نو نوشتم برات بری بدی انشالله تو همین هفته زایمان کنم دیگه خسته شدم.. این درده بیاد و تموم شه دیگه راحت شم استرس علائم کشتن منو
0
1398/04/12
سیما ❤❤❤
پیاده روی زیاد برو
0
1398/04/12
سوال کننده
والا دیروز و پری روز حسابی راه رفتم و سرپا بودم امروزم که درد دارم وگرنه میرفتم بیرون میترسم برم تنهایی
0
1398/04/12
شیما ---
منم مث شمام. 4روزجلوترم ازشما
0
1398/04/12
شیما ---
همین علائمو دارم
0
1398/04/12
شیما ---
هرروز میگم دیگه فردا زایمان کنم
0
1398/04/12
شیما ---
فردا نمیاد
0
1398/04/12
شیما ---
😂
0
1398/04/12
سوال کننده
وای آره خیلی بده انتظار
0
1398/04/12
شیما ---
شمام خیلی پیاده روی کن و پله و اسکات برو
0
1398/04/12
شیما ---
ایشالا باهم زایمان کنیم بالاخره
0
1398/04/12
سوال کننده
ممنون گلم انشاها
0
1398/04/12
سوال کننده
انشالله
0
1398/04/12
سوال کننده
خدا به هممون کمک کنه
0
1398/04/12
سوال کننده
پاشنه پام انقد دردمیکنه که نگو اصلا نمیتونم پاشم مخصوصا صبح ها وای
0
1398/04/12
سوال کننده
حتی دستمم که میزارم که به کمک دستم بلند شم انگشت هام که خم میشن ان قد درد میگیرن ک نگو انگار با چوب زدن تمام بند بند بدنم رو
0
1398/04/12
شیما ---
عزیزممم
0
1398/04/12
شیما ---
منم
0
1398/04/12
شیما ---
خورد شدم انگار
0
1398/04/12
سوال کننده
خخخخخ
0
1398/04/12
سوال کننده
اره
0
1398/04/12
شیما ---
بعضی وقتها فکر میکنم که جون ندارم زور بزنم روز زایمان
0
1398/04/12
سوال کننده
نی نی ات دخمله؟
0
1398/04/12
شیما ---
😢
0
1398/04/12
سوال کننده
وای دقیقا
0
1398/04/12
شیما ---
اره
0
1398/04/12
سوال کننده
عزیزم منم دخمله
0
1398/04/12
شیما ---
عزیزمممم
0
1398/04/12
سوال کننده
اسمش چی انتخاب کردب
0
1398/04/12
شیما ---
هنوز داریم فکر میکنیم 🤔 😂
0
1398/04/12
سوال کننده
😀😀😀
0
1398/04/12
سوال کننده
ماهم
0
1398/04/12
سوال کننده
ولی به احتمال یاسمن سادات بزاریم
0
1398/04/12
سوال کننده
بنظرت قشنگه
0
1398/04/12
شیما ---
عزیزمممم
0
1398/04/12
شیما ---
خیلی خوشگله
0
1398/04/12
شیما ---
نشالله که خوش نام باشه
0
1398/04/12
شیما ---
ا
0
1398/04/12
سوال کننده
مخففش هم کنن میشه یاس یا یاسی بازم قشنگه... دیدی که زود میفتن دنبال اینکه اسم مستعار بسازن برا بچه.. با یاسمن فک نکنم کسی بتونه خرا بش کنه این اسم رو
0
1398/04/12
سوال کننده
ممنونم
0
1398/04/12
شیما ---
ماشالله به چه چیزا فکر کردینا😂😂😂
0
1398/04/12
شیما ---
دمت گرم
0
1398/04/12
سوال کننده
خخخخخخخخ والا بخدا
0
1398/04/12
سوال کننده
توهم حرکتاش کم شده
0
1398/04/12
سوال کننده
من خیلی کم دیگه لگد میزنه یا طوری میشه که پوست شکمم بیاد بالا
0
1398/04/13
شیما ---
اره منم
0
1398/04/13
شیما ---
بعضی وقتها نگرانش میشم
0
1398/04/13
شیما ---
ولی خداروشکر یه تکون محکم میخوره
0
1398/04/13
شیما ---
خیالم راحت میشه
0
1398/04/13
سوال کننده
اره
0
1398/04/13
پزشک اوما
سلام درد و ترشح همه نشانه نزدیک بودن زمان زایمان است هر زمان دردهای انقباضی شروع شد به پزشک مراجعه کنید
1
1398/04/13
nil nilo
عزیزان انشاالله زانو خیر بزارید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



914

