سلام
خانومای عزیز میخواستم سونو غربالگری سه ماه اول منو نگاه کنید ببینید مقدار آن تی چه طوری هست
پرسش (1398/04/09):
سونو غربالگری سه ماه اول
813
69
1398/04/09
سوال کننده
0
1398/04/09
سوال کننده

این سونو هست
0
1398/04/09
سوال کننده
سن جنین از تاریخ آخرین پروییدی چهار روز بیشتره، به نظر شما مشکل نداره
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
نرماله عزیزم
مبارکه نه واسه منم ۳روز سونو بیشتر زده هیچ مشکلی هم نداره نگران نباش
مبارکه نه واسه منم ۳روز سونو بیشتر زده هیچ مشکلی هم نداره نگران نباش
0
1398/04/09
سوال کننده
خوب برای زایمان چیطور باید حساب کنم تاریخ پروییدی یا سونو آن تی
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
از سونو حساب میکنن
خود دکتر نگفت تاریخ زایمان رو ؟
خود دکتر نگفت تاریخ زایمان رو ؟
0
1398/04/09
سوال کننده
هنوز پیش دکتر نرفتم
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
سونو منظورمه
0
1398/04/09
سوال کننده
بعد جنسیت گفته پسر چقدر درسته
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
پسر خیلی کم اشتباه میشه منم ان تی گفت پسره
0
1398/04/09
سوال کننده
چهار روز از تاریخ که اوما برام زده طبق آخرین پری جلوتز
0
1398/04/09
سوال کننده
حیف من دختر میخواستم
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
ان تی همیشه دقیق تاریخ رو میگه اینا یه تاریخ احتمالی میدن زیاد بهش فکرنکن
0
1398/04/09
سوال کننده
ممنون
0
1398/04/09
سوال کننده
گفت ۸۰ درصد پسره
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
عیب نداره فکرکنم پسر داری
خداروشکرکن سالمه یه داداش برابچت میاری😉
خداروشکرکن سالمه یه داداش برابچت میاری😉
0
1398/04/09
سوال کننده
دخترم دارم، این سومیه
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
ماشالا
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
دیگه دختر برا چته😂
0
1398/04/09
سوال کننده
دخترم بزرگه گفتم یکی دیگه بیارم تنها نباشم
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
عزیزم...
هرچی قسمت باشه همون میشه
هرچی قسمت باشه همون میشه
0
1398/04/09
سوال کننده
اگه این آزمایش نرمال باشه، نیار به غربالگری دوم هست؟
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
دخترا عشقن هرچی ادم دختر داشته باشه کمه...
بستگی به دکترت داره یکی واسش باتوجه به اینکه ازمایش اولیش خوبه واسش مینویسن واسه من دکترم نوشت
بستگی به دکترت داره یکی واسش باتوجه به اینکه ازمایش اولیش خوبه واسش مینویسن واسه من دکترم نوشت
0
1398/04/09
سوال کننده
من دکتر ندارم. بهداشت میرم. اونا میگن اختیاریه. غربالگری اولم خودم رفتم
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
سلامعزیزمتصویر جنین رو بهت نداد؟
منامروز رفتم غربالگری جنسیت نگفت میخاممقایسه کنم
منامروز رفتم غربالگری جنسیت نگفت میخاممقایسه کنم
0
1398/04/09
سوال کننده
چرا داده العان میفرستم
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
ممنونم
0
1398/04/09
.....Darya.... ....DDD....
چرادکتر نداری؟؟؟ باید قرص مصرف کنی مگه الکیه
0
1398/04/09
سوال کننده

فک نکنم مشخص بشه با عکس
0
1398/04/09
سوال کننده
خود بهداشت ماما داره بهم میده، العان هم اسید فولیک داده با ویتامین د۱۰۰۰
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
میگن از رو جمجمه هم میشه تشخیص داد ولی دکتر من امروز دکتر جایگزین بود فک کنم ناشی بود به هیچکی جنسیت نگفت
0
1398/04/09
سوال کننده
مال شما تاریخ بیشتر نزده
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
مال من دقیق با پریودیمیکیه ۱۲ هفته و ۳ روز
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙

0
1398/04/09
سوال کننده
من ۱۷ فروردین آخرین پری بوده، العان برام زده ۱۲ هفته ۶ روز. نمیدونم شاید درشته
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
مبارکه عزیزم ان شاالله ب سلامتی
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
بر اساس رشد جنین هست اینکه بیشتر باشه بد نیست نشونه خوبیه بعد کمکمسنش میره بالا کلی تغییر میکنه
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
الناز جونم دیشب خیلی واسه تو و آوا دعا کردم
0
1398/04/09
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
مرسی حبیبه جونممم😍 انشالا تواممیری به خیرو خوشی
0
1398/04/09
سوال کننده
مقدار آن تی چقد بود، یک عکس از خود نوشته ها سونو بفرس ممنون
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
به نظرتون عکس من شبیه دختره یا پسر😁
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
دقیق یادم نیست برگه خونه ست رفتمخونه حتما میفرستم فقط میدونم زیر ۳ کاملا نرماله
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
قربونت بشم😚😚ان شاالله
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
سونو میدیم بعد میریم ازمایش همون روز؟؟؟؟
0
1398/04/09
سوال کننده
ای بابا من همه حالتا دختر داشتم گفت پسره، حالت تهوع، صورتم انقد جوش میزنه که نمیتونم دست کنم
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
😚😚😚
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
😂😂😂😂خدارو شکر ک صحیح و سالمه عزیز جان
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
اره باید همزمان باسه بخاطر همینم نوبت این سونو رو صبح میزارن
0
1398/04/09
سوال کننده
مال من ۱.۸ آن تی
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
انسالا سالم باشه😍 من از خدام بود بگه ولی نکفت موندم تو خماری
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
مال تو خوبه عزیزم خیالت راحت
0
1398/04/09
سوال کننده
هر چی مصلحت خودش باشه بازم خدا شکر
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
خدارو شکر❤
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ازمایشش چقدر طول میکشه حاضر شه
0
1398/04/09
سوال کننده
برای من گفته ۱۷ تیر
0
1398/04/09
سوال کننده
شما بارداری
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اره عزیز جان
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
سونو مهم تره یا آزمایش؟؟
0
1398/04/09
سوال کننده
میگن اگه آن تی نرمال باشه آزمایش نرماله، ولی اگه آن تی زیاد باشه احتمال مشکل تو آزمایش هست
0
1398/04/09
سوال کننده
مال شما مبارکه، هفته چندی شما
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
فدات بشم..طبق پریود ۹ هفته و چند روز طبق سونو هفت هفته و چند روز
0
1398/04/09
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
دو هفته اختلاف دارم
0
1398/04/09
سوال کننده
هفته های بعد زیاد میشه، من زمان سونو قلب یک روز کمتر زده بود ولی این سونو چهار روز بیشتر زده. اونا بر اساس رشت جنین تخمین میزنن
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
هردو مهمه ولی اصلش ازمایشه
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙

0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
این عکس از برگه سونو
0
1398/04/09
سوال کننده
ممنون
0
1398/04/09
Elnaz 🤱 💙
خواهش میکنم
0
1398/04/10
maryam 👪
الناز جون رفتی بسلامتی؟ دکتر قرانی بود؟ چطور بود راضی بودی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




