خانوما یه سوال دارم ولی خجالت میکشم بپرسم.شرمنده که روشن حرف میزنم.میگم وقتی که الت مرد که ارضا میشه بعدش که ازواژن درمیاد منی بهش چسبیده به خاطر غلظتش .میگم یعنی اصلا چیزی داخل ریخته میشه؟ اخه درمیاد وچسبیده به آلت مرد .۱۰ ماه اقدامم میگم شاید نمیریزه تو واژن ودرمیاد
0
1398/04/07
دلی .
باید از شوهرت بپرسی میریزه یا نه .اما بعدش یکمش میریزه بیرون طبیعیه
1
1398/04/07
سوال کننده
شوهرم میگه اره میریزه .ولی وقتی درمیاره میبینم چسبیده بهش به خاطر غلطتش.ولی ازواژنم چیزی بیرون نمیاد
0
1398/04/07
ندا
عزیزم هم شوهرتون مایعات زیاد بخورن هم به دفعات زیاد نزدیکی کنید که منی رقیق باشه
0
1398/04/07
سوال کننده
.
0
1398/04/07
سوال کننده
یه شب درمیون نزدیکی میکنیم😔
0
1398/04/07
haniye parvane
به حالت سکس هم بستگی داره حالت داگی یا تو رو کمر روبرو بخوابی اونم روبروت باشه تاثیرش بیشتره
0
1398/04/07
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم اشکالی نداره پیش میاد این قضیه فقط همون چند قطره نیس ک منم فکر میکردم داخل نمیریزه چون یا همبنجور شما میگید میشد یا اینکه بلند میشدم میریخت بیرون از واژنم ولی طبیعیه
0
1398/04/07
سوال کننده
اره همیشه اکثرا روکمر میخوابم واونم روبروم هست
0
1398/04/07
سوال کننده
.
0
1398/04/07
سوال کننده
خداکنه چیزی اون تو بمونه ودرنیاد.مرسی ازجواب دادنتون
0
1398/04/07
مامان گلی ,
عزیزم منی ک همون یکی دو قطره نیس ک
مطمئن باش هیچ کار خدا بی حکمت نیس
خودش همه چیز درست سازماندهی کرده
وقتش ک برسه ان شاالله مادر میشی و کلی به این فکرات میخندی
مطمئن باش هیچ کار خدا بی حکمت نیس
خودش همه چیز درست سازماندهی کرده
وقتش ک برسه ان شاالله مادر میشی و کلی به این فکرات میخندی
0
1398/04/07
دلی .
ازمایش اسپرم دادن؟
0
1398/04/07
فاطمه ❤
اره عزیزم مرد وقتی به ارگاسم میرسه مایع منیش اولش با فشار میاد بیرون اونایی که میبینی چسبیده دیگه ته موندهاش هستش ، توکلت به خدا باشه و جوش نزن یکی از اقوام ما از شب عروسیش جلوگیری نکرد که بچه دار بشه ولی بعد از یک سال گرفت و باردارشد یکی دیگم بود بعداز۹سال بچه آوورد یکی هم مثه من بعداز ۵سال جلوگیری همون بار اول که ول کردم گرفت ، ببین خدا چی میخواد سعی کن بهش فکر نکنی اونوقت میبینی دقیقا تو زمانیکه فکرشم نمیکنی خدا بهت یه فرشته میده
0
1398/04/07
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
دقیقا
0
1398/04/07
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ان شاالله
0
1398/04/07
سوال کننده
انشالله .مرسی از جوابتون😍
0
1398/04/07
سوال کننده
بله دادن ازمایش دکتر گفت خوبه
0
1398/04/07
سوال کننده
اره شوهرمم همینو میگه که نگران نباش همون اول میریزه توش بقیش میچسبه و یه قطره هم کافیه برای بارداری ولی من نگرانم الکی
1
1398/04/07
مریم محرمی
عزیزم اون ترشحات برای خودته دیواره رحمت بعدنزدیکی
0
1398/04/07
شیما ....
باید شوهرتون مایعات زیاد مصرف کنه که رقیق بشه
0
1398/04/08
fatemeh poursafavi
عزیزم از پوزیشن زن زیر ومرد رو استفاده کنید تا رابطه عمیق باشه و بعداز رابطه پاهاتو روی بلندی بزار و20دقیقه به همون حالت باش و بعدش برو حمام زود بعداز رابطه اگه بلند بشی همش میریزه بیرون
0
1398/04/08
سوال کننده
بله اتفاقا میخوابم نیم ساعت بلند نمیشم .همیشه همین پوزیشن استفاده میکنم
0
1398/04/08
ندا (مامان رستا)
سلام عزیزم رفتی سونو؟
0
1398/04/08
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
اره ندا جونم رفتم خدارو هزاران مرتبه شکر صدای قلبشو شنیدم ک الهی این لحظه ی زیبا نصیب خودت بشه ب حق این شب عزیز
0
1398/04/08
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
😘😘😘😘😘😘
0
1398/04/08
ندا (مامان رستا)
خداروشکر من نبودم چندروزی گفتم بپرسم ببینم چیکار کردی ایشاا... صحیح و سلامت بغلش بگیری عزیزم خیلی خوشحال شدم
0
1398/04/08
ندا (مامان رستا)
ممنون از دعای قشنگت
0
1398/04/08
فاطمه A
سلام اون مایع سفید که میبینی دور الت مرد مال خودته این یعنی تو ترشح به اندازه کافی داری اصلا نگران نباش انشاالله که تو هم به زودی مامان میشی و انتظارت به پایان میرسه
0
1398/04/08
مامان ویهان
عزیزم همسرت یه آز اسپرم بده،غلظت زیاد اسپرم باعث عدم حرکت اسپرم میشه،شوهر منم آز اسپرم داد مشکل داشت،دارو مصرف کرد،بعد مصرف دارو اسپرمش خیلی رقیق تر شده بود،خدا رو شکر ماه دوم اقدام باردار شدم
0
1398/04/08
سوال کننده
ازمایش اسپرم داده شوهرم دکتر گفت خوبه.فقط حس میکنم غلظت داره رقیق نیست.که شوهرم میگه بابا همه میریزه داخل این اخراشه که اینطوری میچسبه.کلا منی یکم چسبناکه دیگه
0
1398/04/08
سوال کننده
به سلامتی عزیزم مبارکت باشه😍
0
1398/04/08
سوال کننده
مرسی عزیزم ازدعای قشنگت😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



14036

