سلام. میشه آزمایش منو تفسیر کنید. موردای بالا نگرانم کرده تا برم دکتر
0
1398/03/22
سوال کننده

0
1398/03/22
سوال کننده

0
1398/03/22
سوال کننده
فقط خواهشا دکتر عزیز اوما و کسانی که اطلاعات دارن جواب بدن. استرسم بیشتر میشه
0
1398/03/22
سوال کننده
در ضمن من سه ماهه باردارم
0
1398/03/22
سوال کننده
سونوگرافیم خوب بود همه چیش
0
1398/03/22
راضیه۷۶ 💎
عزیزم فک کنم یه نمودار داره اونم بفرستی چون توش ان تی هست دکتر راحتتر راهنماییت میکنه
0
1398/03/22
سوال کننده
آزمایشم فعلا همینه quad I هم هس که هنوز آماده نشده. من اون دو تا قرمزو میخوام بدونم. هر جا خوندم میگن مشکلی نداره
0
1398/03/22
آرام بهدری
این اصلا ازمایش غربالگری نیست
0
1398/03/22
سوال کننده
نمی دونم. مال ما اینجوری بود
0
1398/03/22
مریم بانو
سلام عزیزم خوبی
0
1398/03/22
مریم بانو
چرا زودتر نمی بری دکترت ببینه
0
1398/03/22
سوال کننده
ممنون
0
1398/03/22
مریم بانو
خیالت راحت میشه
0
1398/03/22
سوال کننده
هنوز اون یکی آزمایشم آماده نشده. ادرارمم همینطور
0
1398/03/22
مریم بانو
این چک اپه عزیزم
0
1398/03/22
سوال کننده
به یه دکتر تو فامیل نشون دادم میگه نگران نباش
0
1398/03/22
مریم بانو
منم دادم
0
1398/03/22
سوال کننده
اون که اصلیه آماده نشده برا همین نبردیم
0
1398/03/22
مریم بانو
برای من تکرار مجدد خورده
0
1398/03/22
مریم بانو
انشالله زودتر آماده میشه می بری دکتر
0
1398/03/22
سوال کننده
غربالگریت باید تکرار بشه؟
0
1398/03/22
مریم بانو
چند هفته ایی شما
0
1398/03/22
سوال کننده
من امروز رفتم چهاردهم
0
1398/03/22
مریم بانو
نه این چک اپه ازمایش خونم بایدتکرار بشه من پنج هفته ام
0
1398/03/22
مریم بانو
فکر کنم همراه با غربالگری یه چک آپ هم دادن براتون
0
1398/03/22
سوال کننده
بله چون اینارو نداده بودم.
0
1398/03/22
مریم بانو
چون مورد آزمایشات مثل چک اپه
0
1398/03/22
مریم بانو
انشالله همه چی خوبه
0
1398/03/22
سوال کننده
خدا به خیر کنه چه دوران پر استرسیه بارداری
0
1398/03/22
سوال کننده
تو این سه ماه خیلی خوب بودم تا دیشب که اینارو دیدم. چقد حرص دادم به بچم :(
0
1398/03/22
مریم بانو
دقیقا من از دیروز آزمایشگاه زنگ زد که بایدتکرار کنی استرس دارم میمیرم
0
1398/03/22
مریم بانو
ولی سعی کن آروم باشی
0
1398/03/22
مریم بانو
عزززیززم😥
0
1398/03/22
سوال کننده
توکل به خدا می کنم اگه عمرش به دنیا باشه میمونه
0
1398/03/22
مریم بانو
زودتر برو دکتر آروم شی
0
1398/03/22
مریم بانو
دقیقا
0
1398/03/22
مریم بانو
انشالله که هست
0
1398/03/22
سوال کننده
برا شمام چیزی نیس ان شالله بارداریه دیگه
0
1398/03/22
مریم بانو
انشالله صحیح و سالم بغلش کنی😍
0
1398/03/22
سوال کننده
ممنون انشالله شمام همینطور
0
1398/03/22
مریم بانو
مرسی عزیزم ممنون انشالله
0
1398/03/23
پزشک اوما
سلام نتایج آزمایش چک آپ نرمال است اما این آزمایش غربالگری نیست
0
1398/03/23
سوال کننده
ممنون دکار عزیز از دیروز نگرانم. خیلی لطف کردین. اون اصلیه آماده نشده هنوز.
0
1398/03/23
سوال کننده
توکسوپلاسما مشکلی نداشت؟
0
1398/03/23
پزشک اوما
خیر igg مثبت و igm منفی مشکلی ندارد اگر قبل از بارداری بود ممکن بود دکتر آنتی بیوتیک یکی دو دوره تجویز کنه
0
1398/03/26
مریم بانو
سلام عزیزم خوبی
0
1398/03/26
مریم بانو
رفتید دکتر؟
0
1398/03/26
سوال کننده
سلام مهربون
0
1398/03/26
سوال کننده
چقد من به فکر شما بودم
0
1398/03/26
سوال کننده
الان دارم میرم دکتر
0
1398/03/26
سوال کننده
شما آزمایشت چی شد؟
0
1398/03/26
سوال کننده

0
1398/03/26
سوال کننده
آزمایش خون غربالگریم
0
1398/03/26
سوال کننده
حالا این نگرانم کرده
0
1398/03/26
سوال کننده
برگشتم نتیجشو میگم
0
1398/03/26
سوال کننده
دعا کنید
0
1398/03/26
مریم بانو
سلام عزیزم خوبی من فردا جواب آزمایشم آماده میشه
0
1398/03/26
مریم بانو
انشالله به سلامتی نگران نباش همه چی خوبه انشالله 🙏🙏🙏
0
1398/03/26
مریم بانو
حتما بهم خبر بده منتظرم با خبر خوش بیای😍
0
1398/03/26
مریم بانو
سلام عزیزم خوبی
0
1398/03/26
مریم بانو
اومدی ازدکتر
0
1398/03/26
سوال کننده
سلام گلی. آره. گفت همه چی خوبه فقط برای آزمایش غربالگری دوم باید برم همون آزمایشگاه. ان شاالله اون به خیر بگذره
0
1398/03/26
مریم بانو
خداروشکر عزیزم خیلی خوشحال شدممم😍😍😍
0
1398/03/26
مریم بانو
انشالله همه چی خوبه خیالت راحت 🥰🥰🥰🥰
0
1398/03/26
مریم بانو
خدارو هزار مرتبه شکر🙏🙏🙏
0
1398/03/28
سوال کننده
سلام. مریم جان چی شد آزمایشت
0
1398/03/30
مریم بانو
سلام عزیزم خوبی
0
1398/03/30
مریم بانو
بردم دکتر گفت ببر یه آزمایشگاه معتبر تکرار کن حالا شنبه جوابش میاد دعا کنید چیزی نباشه 😘😘
0
1398/03/30
سوال کننده
ان شاالله هیچی نیست خیالت راحت
0
1398/03/30
مریم بانو
ممنونم عزیز دلم انشالله
0
1398/04/10
سوال کننده
سلام مریم جان چی شد آزمایشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



869

