سلام
من هفته ۳۲ بارداریم .. و به تازگی متوجه شدم که مشکل بواسیر دارم ..بیماریم فعلا در حدی هست که خونریزی و مشکل دفع ندارم
دکتر که رفتم هیچ پماد و دارویی برام ننوشت ..
خواستم بدونم این مشکلم بعد از زایمان برطرف میشه؟ واگه زایمان طبیعی داشته باشم ممکنه که بدتر بشه؟خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



500
1398/03/08




