سلام دکتر جاان
من امروز 32سیکلم هستم
میشه گفت یه جورایی از موعدم گذشته
و بی بی زدم بعد نیم ساعت هاله افتاده کم رنگ عکس میفرستم میشه بگید میشه + باشه
من زیر گلوم صورتم کلی گرمی جوش زده ترشح داشتم ک 2روزه الان قط شده نوک سینه هام خارش میده
در ضمن قبل موعدم زدم بی بی منفی بود 25سیکلم
پرسش (1398/03/08):
سلام دکتر جااان ممکنه بی بی من +باشه
1761
136
1398/03/08
سوال کننده
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
سلام عزیزم عکس بفرست
0
1398/03/08
سوال کننده

0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
اره عزیزم هالش مشخصه مبارک باشه😍💃💃💃💃
0
1398/03/08
سوال کننده

0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
هرچه بیشتربگذره پررنگ ترمیشه
0
1398/03/08
سوال کننده
واسم دعا کنید خواهش میکنم
0
1398/03/08
سوال کننده
آخه بعد نیم ساعت هاله افتاده
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
ایشالاکه مثبته عزیزم منفی اصلاهاله نمیدازه
0
1398/03/08
سوال کننده
اره انشالله
0
1398/03/08
mansoreh khodaian
خب برو ازمایش بده
0
1398/03/08
سوال کننده
هنوز بی بی درشت هاله نیوفتاده ک برم از بدم باید اول بی بی مطمئن بشم بعد
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
ایشالاپررنگ تر که شدبروآزبده
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله عزیزم
شما بارداری
شما بارداری
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
نه من فرداتخمک گذاریمه امااینماه اقدام نمیکنم
0
1398/03/08
فروزان سعادت
سلام عزیزم. ببین دقیقا روی خط تی هاله افتاده. ولی انگار پایینش زیاد زرد شده. شاید ادرار زیاد ریختی. یکی دیگه هم میزدی خوب بود. انشاءالله که مثبته
0
1398/03/08
سوال کننده
چرا عزیزم
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
عفونت روده دارم دارومیخورم میترسم مشکلی پیش بیاد
0
1398/03/08
سوال کننده
ادرار 3قطره زدم زیاده؟
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله ک بهتر بشی و اقدام کنی گلم
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
والاتاالان نشدم میترسم همین ماهی که دارومیخورم بشه🤪
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
نه خانوم گلی۳قطره خوبه
0
1398/03/08
mansoreh khodaian
چرا دیگه معلوم میشه
0
1398/03/08
سوال کننده
خب میتونی دارو قط کنی
0
1398/03/08
فروزان سعادت
نه درسته. ولی خوب رنگش پخش شده انگار. ولی به نظر مثبته
0
1398/03/08
سوال کننده
اره همون 3 قطره زدم انشالله چند روز یدگ میزنم
0
1398/03/08
سوال کننده
میترسم اخه
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
اونوقت عفونتم خوب نمیشه دوباره گلاب به روت اسهال واستفراغم برمیگرده
0
1398/03/08
سوال کننده
الهی عزیزم انشااله ک بهتر بشی
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
شقی جون مثبته عزیزم خیالت راحت باشه
0
1398/03/08
سوال کننده
تازه بعد نیم ساعت افتاد
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله
0
1398/03/08
mansoreh khodaian
یا رومی رومی یا زنگی زنگی ،،،بیخیال باش
0
1398/03/08
سوال کننده
😊🙏🏻
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
شنبه بروآزبده خیالت راحت میشه
0
1398/03/08
نیکی و نی نی هاش
من بخاطر موقعیت کارم از تیر میخوام اقدام کنم ولی از بس خوندم چند ماه تا چندسال اقدامن خیلی استرس دارم.
0
1398/03/08
سوال کننده
شاید بتا پایین باشه اول میخوام بی بی خیالم راحت کنه
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
آره بذارشنبه بروکه بی بی پررنگ بشه بتابره بالا
0
1398/03/08
🌻آفتابگردون🌻 ...
این ماه حسابی به خودت برس انشاالله ماه بعداقدام کنی وبارداربشی
0
1398/03/08
نیکی و نی نی هاش
پریا جان به خودم میرسم توکل به خدا برای منم دعا کنید همین تابستون مامان بشم
0
1398/03/08
دریا بهمنی
اصلا نگران نباش..من بعد از چند سال جلوگیری با قرص ماه اولم باردار شدم
0
1398/03/08
Zare Z
سلام عزیزم. انشاالله ک۷ مثبت باشه. ولی انگاری یکم رنچ زردپخش شده. یدونه دیگه بزن تاخیالت راحت بشه
0
1398/03/08
سیمین 🤱
سلام
چه قرصی؟
چه قرصی؟
0
1398/03/08
Zare Z
رنگ
0
1398/03/08
سوال کننده
خشک شده اینجوری شده
دیگ چجوری بزنم من بی بی میزارم روز سطح صاف بعد 3 قطره میریزم دست نمیزنم بهش اشتباهه بنظرتون
دیگ چجوری بزنم من بی بی میزارم روز سطح صاف بعد 3 قطره میریزم دست نمیزنم بهش اشتباهه بنظرتون
1
1398/03/08
نیکی و نی نی هاش
من مادرم سرطان سینه دارن خودمم چکاب میرم ولی انقدر تحت تاثیر بیماری مادر هستم که از نظر روحی ضعیف شدم.حتی فشار خونم میرفت بالا.الان کنترل میکنم میخوام زود باردار بشم تا روحیه خودمو مادرم بهتر بشه
0
1398/03/08
زهره میری 👨👩👦(ب امید تو ای امید نا امیدان)
شقی جان ان شاءالله ک مثبته ولی من میگم فردا صبح دوباره تست کن
0
1398/03/08
سوال کننده
ن دیگ صبر میکنم 2روز بگذره چند روز ی
0
1398/03/08
مامان گلی ,
چ قشنگ هاله داره
مبارکت گلم
مبارکت گلم
0
1398/03/08
Zare Z
انشاالله که باردارباشی عزبزم دلت شادبشه
0
1398/03/08
سپیده 👣👣🐤
واییی مبارکه چقدر بهت گفتم غصه نخور خداروشکر
0
1398/03/08
سوال کننده
واقعا بخدا دل تو دلم نیست زود بگذره
0
1398/03/08
سوال کننده
اره عزیزم انشالله ک باشم کاذب نباشه
0
1398/03/08
Elham 💗
هاله داره مبارکه 🙄😍😊
0
1398/03/08
سوال کننده
😓😓😓
0
1398/03/08
سوال کننده
کاذب نیست بنظرت
0
1398/03/08
diiiiiii laaaaaa
عزیزم اگ میخای مطمئن شی برو آزمایش بده این بی بی چکا زیاد جایاعتماد نیستن منم ماه قبل دوتا بیبی چکام اینجوری شدن و پریود شدم
0
1398/03/08
زهرا ......
ان شاءالله که مثبته
0
1398/03/08
سوال کننده
نمیدونم فک کنم کاذب باشه اخه الان ک نگاش میکنم کمرنگتر شده
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله
0
1398/03/08
diiiiiii laaaaaa
توکل ب خدا انشالله که مثبت باشه عزیزم ..
0
1398/03/08
سوال کننده
خداکنم
خیلی از صبحی عصابم خورد بود وقتی دیدم یکم امید وار شدم
خیلی از صبحی عصابم خورد بود وقتی دیدم یکم امید وار شدم
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
سلاااام عشقم هاله داره 😍😍تا شنبه صبح بی بی چک نزن شنبه صبح بزن پررنگ بود برو از بده
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله فائزه واسم دعا کن
0
1398/03/08
سوال کننده
احساس میکنم کاذبه
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
انشاالله بارداری گلم اصلا ب خودت استرس نده
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
بسپار ب خدا
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
حسم میگ بارداری نمیدونم چرا ولی از ی طرف مطمئنم هستی
0
1398/03/08
سوال کننده
مال توهم هاله میزد
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
عزیزم نیم ساعت زیاده
0
1398/03/08
سوال کننده
خدا از زبونت بشنوه
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
انشاالله ک باردار باشی😍 ولی خیلی ب خودت امید نده
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
از من یکیش فقط هاله زد بقیش بعد دوساعت هاله زدن ک اونم بخاطر تبخیر ادرار بود فککنم
0
1398/03/08
سوال کننده
اهوممم
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
بعد هاله خا من سفید بود
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
من اون ماه زدم چند روز ر موعودم خطش از شما پر رنگ تر شد بعد ۵ دقیقه با کلی ذوق یک روز ب موعودم رفتم آزمایش دادم منفی شد😭
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
تو تا شنبه صبر کن شنبه صبح دوباره بی بی بزن
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
مثبت شد برو از بده
0
1398/03/08
سوال کننده
مال منم سفیده 😭😭کاذبه
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
😐صورتیه ک
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
چرا اینقد فکر و استرس گلم
0
1398/03/08
سوال کننده
خیلی بده
خیلی سخته
خیلی سخته
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
چند ماه اقدامی
0
1398/03/08
سوال کننده
4ماه
0
1398/03/08
سوال کننده
نمیدونم اصن
0
1398/03/08
سوال کننده
😭😭
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
خیلییییی بدتر از همه اینکه شوهرم رفت جواب رو بگیره با کلییییییی ذوق و شوق رفت من تا ۲ روز سر درد داشتم😢
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
استرس ب خودت نده اصلا انشالله تو بارداری
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
عزیزم من ۲ ساله ؛ برج ۱۱ هم ۵ هفته بودم خود ب خود سقط شد
0
1398/03/08
سوال کننده
😟
0
1398/03/08
سوال کننده
انشالله فائز جون
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
منم همینجوری بودم این ماهی ۱۷ روز عقب انداختم بی بی چکم هاله مینداخت کلی ذوق داشتممنفی شد ولی به خدا گفتم هر چی تو بخوایی
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
انشاالله ک عزیزم باردار باشی
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
😍تو غصه نخوریا انشالله مثبته
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
خیلی سخته
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
سخت هست ولی با قسمت خدا نمیشه جنگید
0
1398/03/08
سوال کننده
🙏🏻🙏🏻
0
1398/03/08
سوال کننده
واقعا خدا بخواد معجزه بشه
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
من اون ماه۸ رفتیم مشهد و ۹ پریود شدم هم باید آزمایش میدادم روز سوم پریودیم هم عکس رنگی بعدش ؛ ولی من نه قرص خوردم ن آزمایش نه .... ا فقط از تههههه دلم از امام رضا خیلی خواستم
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
خیلی علائم دارم امروزم روز موعودمه ولی بی بی هم نزدم
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
دقیقا
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
انشالله پری نشی و شماهم باردار باشی
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
انشاالله
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
بازم ماها باید خدا رو شکر کنیم ک دیر یا زود میشیم
0
1398/03/08
somayeh2 samyari
خواهر من ۳۱ سالشه ۱۵ ساله باردار نمیشه ؛ کلا رحمش کوچیکه و اینقددددد پول خرج کرد ؛ حتی رحم هم اجاره کرد جنین از تخمک خودش و اسپرم شوهرش هم زدن ولی نگرفت😢
0
1398/03/08
FAEZEH 👨👩👧
ب نظرممن اگ خدا بخواد بهشون بچه میده حتما صلاحشون نیست
0
1398/03/09
پزشک اوما
سلام نتیجه بی بی چک تا ده دقیقه اعتبار داره ، فردا صبح مجدد تکرار کنید
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
سلام دیگه بی بی نزدی؟
0
1398/03/09
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی
0
1398/03/09
سوال کننده
ن نزدم
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
واسه منم هالش سفیده
0
1398/03/09
سوال کننده
امروز زدی
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
اخه قبلا میزدم تا 5 ساعتم نگه میداشتم ولی حتی هاله سفیدم نمینداخت سفید سفید میموند ولی این اینجوری شده
0
1398/03/09
سوال کننده
ببینم
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
نه امروز نزدم دیگه میزارم شنبه میزنم
0
1398/03/09
سوال کننده
منم همینطور ولی دیروز ک زدم اینجوری شد واسه اولین بار
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
اولین باره اینجوری شده مارک بی بی چکت چی بود؟
0
1398/03/09
سوال کننده
انشالله خیره عزیزم
0
1398/03/09
سوال کننده
دلم پیچ میده انگاری دست تو دلم میارن 🤢🤢
0
1398/03/09
سوال کننده
اره مدیکور
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
من سینه هام خیلی درد میکنن خیلی بزرگم شدن چند روزم هست ادرارن زیاد شده همش نصف شبا پا میشم واسه دستشویی واسه همین شک کردم دوباره بی بی زدم
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤

اینه مارک بی بی
0
1398/03/09
سوال کننده
بخدا این علایما بدتر آدمو نابود میکنه هیچ خبری هم نیست اینقدر دلم میخواد بی بی دو خط شه😥
0
1398/03/09
سوال کننده
ندیدم تا حالا جدیده
0
1398/03/09
سوال کننده
ولی همون نواری ها هست اونا خیلی بهتر از این جدیدا و قطره ای هست
0
1398/03/09
سوال کننده
من گیرم نمیاد بزنم فقط قطره ای
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
نمیدونم از داروخونه گرفتم اولین باره استفاده میکنم تو نت زدم چیزی در موردش ننوشته بود
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
اینم قطره ایه
0
1398/03/09
سوال کننده
آها من کلا یا مدیکور میزدم یا لاوین رز
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
میگم شاید این مثبت کاذب داره واسه همین زیاد دل خوش نکردم بهش
0
1398/03/09
سوال کننده
وای خدا دلم خیلی داره پیچ میده 🤢🤢🤢😥😥
نگه پری بشم
نگه پری بشم
0
1398/03/09
سوال کننده
اره اصن تا وقتی 2تا خط پررنگ ندیدی دلت خوش نکن
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
ایشالا هرچی زودتر تکلیفت مشخص بشه یا اینوری یا اونوری
0
1398/03/09
سپیده 👣👣🐤
من بی بی چک قبلیم خیلی خطش واضح بود ولی ازمایشام منفی شدن اونم دوتا ازمایش
0
1398/03/09
سوال کننده
خداااجوون🙏🏻🙏🏻😭😥 خودت یه نگاهی ب ماهم بنداز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




