سلام پزشک اوما خسته نباشید .امروز رفتم سونو تا خوابیدم گذاشت رو شکمم گفت خانوم سر پا زیاد می ایستی .گفتم بله .گفت شاغلی شغلت چیه .گفتم خونه دارم .گفت سر بچه اومده پایین خییلی زوده که الان بچه سرش بیاد پایین .بعد گفت همه چیش خوبه دور سر٫آب دورش.اینا بنظرتون چیکار کنم سرش بیاد بالا.بعد گفت استراحت کنم .شما راه حلی پیشنهاد میکنید ؟ من ظهر تا حالا بخاطر استرس دلپیچه گرفتم نگران کنندس؟؟؟؟؟
0
1398/02/31
سوال کننده

0
1398/02/31
سوال کننده

0
1398/02/31
مامان محبوبه 💕🌸
منظورش این بوده سرش اومده توی لگن یا منظورش سفالیک بودن بوده؟سفالیک بودن که توی اون سن طبیعیه...
0
1398/02/31
سوال کننده
من نمیدونم والا
0
1398/02/31
سوال کننده
فکر کنم منظورش سفالیک بود
0
1398/02/31
سوال کننده
میگفت نباید به این زودی میچرخیده
0
1398/02/31
سوال کننده
درصورتی که من از اول بارداریم بچم افقی بود پایین شکمم
1
1398/02/31
آرام بهدری
فقط استراحت کن همین
0
1398/02/31
سوال کننده
اره تو اوما نوشته هفته ای که سر جنین بیاد پاییننشونه اینه میتونی طبیعی زایمان کنی
0
1398/02/31
سوال کننده
خاک بر سر منو ترسوند الکی
1
1398/02/31
آرام بهدری
ولی حتما استراحت کن چون اگه زیادی بیاد پایین به رحمت فشار میاره دهنه رحمت باز میشه و زایمانت زودرس میشه
1
1398/02/31
آرام بهدری
بیخیال کارو زندگی یه ماه فقط استراحت کن
0
1398/02/31
سوال کننده
اره مامانم میاد پیشم یه ماه میمانه شنبه قراره بیاد
0
1398/02/31
somaye ....
عزیزم نترس دوست من بچه پایین بود مراعات کرد وقتی میخواست بشینه یه پتو بالش کوچیک که نرم باشه میزاشت زیر پاس و زیاد سرپا نمیستاد و هفته ۳۸کامل شد طبیعی زایمان کرد ، نگران نباش دکترا الکی میترسونن فقط رعایت کنی هیچی نمیشه
1
1398/02/31
somaye ....
خم و راست هم زیاد نشو توالت فرنگی هم فقط استفاده کن ، رو زمین هم زیاد نشین
1
1398/02/31
خدیجه و قندعسلش آروین
والا این دکترهاهم گاهی یه چیزی میگن .من هفته ۲۶بچم سرش پایین بود
1
1398/02/31
سوال کننده
چشم عزیزم
0
1398/02/31
somaye ....
😘😘
0
1398/02/31
ghasdak by
سلام عزیزم
اگه منظورش اینه که سرش پایینه مشکلی نداره من از همون نوزده هفتگی رفتم سونو تا الا سرش پایینه
اگه دوس داری برو پیشه دکترت یا ی ماما معاینه کنه که ببینه بچه افتاده تو لگن یا نه
اگه منظورش اینه که سرش پایینه مشکلی نداره من از همون نوزده هفتگی رفتم سونو تا الا سرش پایینه
اگه دوس داری برو پیشه دکترت یا ی ماما معاینه کنه که ببینه بچه افتاده تو لگن یا نه
0
1398/02/31
somaye ....
عزیزم به نظرم سونو فقط خوبه که رفتی و مشکلی نداری فقط باید مراعات کنی و استراحت من که هفته ۳۶هستم الان بگن معاینه میترسم خودم بدم دستشون و میگم نه
1
1398/03/01
سوگل (مامان سامین وسایان😍)
نیلو جون سلام
1
1398/03/01
سوگل (مامان سامین وسایان😍)
منو یادته
1
1398/03/01
سوگل (مامان سامین وسایان😍)
این حرف دکتر رو جدی بگیر
1
1398/03/01
سوگل (مامان سامین وسایان😍)
من ۳۱ هفته و سه روز بودم ۱۶ فروردین بچه به دنیا اومد
سامین خان فضوول الان ۴۶ روزشه اما خب سخته بزرگ کردن بچه هفت ماهه خیلی استراحت کن
سامین خان فضوول الان ۴۶ روزشه اما خب سخته بزرگ کردن بچه هفت ماهه خیلی استراحت کن
0
1398/03/01
حانیه صمدیان
نگران نباش اصلا من ک از ٢٧هفته بهم گفتن بچه سفالیکه ب دکتر گفتم زود زایمان نکنم گفت نه این چ حرفیه بچه در حالت مغمول باید سرش پایین باشه نگرانی نداره ک
2
1398/03/01
pari p
عزیزم درسته بچه باید برای زایمان طبیعی سفالیک باشه یعنی سرش پایین باشه اما دکتر منظورش این بوده سربچه زود اومده تو لگن و امکان زایمان زودرس وجود داره.حتما به دکترت مراجعه کن
0
1398/03/01
راضیه۷۶ 💎
عزیزم من دوستم تو ۱۸ هفته آنومالی بچش سفالیک بود خواهر من اینقد بچش چرخ زد که نگو هر یه ماه که میرفت سونو بچش یه مدل بود خودتو نگران نکن
0
1398/03/01
راضیه۷۶ 💎
فقط استراحت کن که خدایی نکرده به دهانه رحمت فشار نیاد
0
1398/03/01
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی وای جونم الهی شکر که هم خودت خوبی هم بچه
0
1398/03/01
سوال کننده
سوگل شنبه میرم ۳۱ هفته
0
1398/03/01
سوال کننده
دعا کن ظهر تا حالا همش خوابیدم دعا کن بچم سر وقتش بیاد
0
1398/03/01
سوال کننده
خیلی بازم تبریک میگم عزیز دلم
0
1398/03/01
سوال کننده
پزشک اوما
0
1398/03/01
سوال کننده
میشه جواب بدید
0
1398/03/01
سوال کننده
پزشک اوماااااااا
0
1398/03/01
پزشک اوما
سلام باید استراحت نسبی داشته باشید و از خستگی جسمی بپرهیزید. پیاده روی نروید ، از پله بالا و پایین نروید ،از توالت فرنگی استفاده کنید ، احتمال زایمان زودرس هست با پزشک معالج هم مشورت کنید ، همه موارد سونو طبیعی است
0
1398/03/01
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون
0
1398/03/01
سوال کننده
با توجه به طول سیروکسم بازم احتمال هست
0
1398/03/01
سوال کننده
؟؟؟؟؟
0
1398/03/01
پزشک اوما
طول سرویکس چند گزارش شده ؟ در نتیجه سونو نمیبینم
0
1398/03/01
سوال کننده
هفته ۲۴ به بعد ۳۴ بود
0
1398/03/01
🌹مریم 🌹
عزیزم وقتی دکتر این همه ازت سوال کرده و گفته که سر بچه پایینه یعنی بایدددد استراحت کنی.
قطعٲ منظورش سفالیک یا بریچ بودن بچه نبوده چون سفالیک بودن بچه که استرس نداره، بچه یا بریچه یا سفالیک. مطمٸنٲ منظور ایشون این بوده که احتمال زایمان زودرس وجود داره. اصلٲ از پله بالا پایین نرو، اگرم مجبوری اونقدر آهسته برو که انگار داری پیاده روی میکنی
قطعٲ منظورش سفالیک یا بریچ بودن بچه نبوده چون سفالیک بودن بچه که استرس نداره، بچه یا بریچه یا سفالیک. مطمٸنٲ منظور ایشون این بوده که احتمال زایمان زودرس وجود داره. اصلٲ از پله بالا پایین نرو، اگرم مجبوری اونقدر آهسته برو که انگار داری پیاده روی میکنی
0
1398/03/01
سوال کننده
بخدا نگرانم خدا خودش بخیر کنه تا الان خوب گذشته دعا کنید از این به بعد هم خوب بگذره
0
1398/03/01
پزشک اوما
فقط استراحت کنید و کار سنگین و خستگی به هیچ وجه نداشته باشید
0
1398/03/01
سوال کننده
چشم ممنون تغذیه مهم نیست من تو غذا ها زعفران و ادویه فلفل زیاد استفاده میکنم بنظرتون اینارو حذف کنم
1
1398/03/01
پزشک اوما
مشکلی ندارد زعفران را متعادل مصرف کنید
0
1398/03/02
سوال کننده
سلام پزشک اوما رفتم دکتر گفت اگر انقباضات شروع شد بیا بگو سوزن واست بنویسم استراحت کن تا میتونی
0
1398/03/02
somaye ....
عزیزم استراحت کن چیزایی که باعث انقباض و تحریک رحم هم میشن نخور خاکشیر و زرشک و زعفران همون کمش هم نخور گرمی هم نخور ، بزن تو نت ببین چی باعث انقباض میشه ، بعدش من چون تحرکم زیاد بود مامانم همش بهم جوانه گندم داده باهاش غذا درست میکرد و سمنو میگن جوانه گندم از زایمان زودرس جلوگیری میکنه
0
1398/03/02
سارا شکوری
نه منم 29 هفتمه سرش چرخیده اومده پایین دکترمم گفت کاملا طبیعه
0
1398/03/02
somaye ....
استرس خودش از همه چی بدتره نگران نباش آرامش داشته باش و استراحت کن من اطرافم زیاد دیدم اینجوری بودن ولی استراحت کردن بچه سر موقع به دنیا اومد
0
1398/03/02
سوال کننده
اره منم چون تحرک زیاد داشتم سر بچه اومده پایین من ۴ ساعت ۵ ساعت پیاده روی میکردم هرچی هم تو خونه موقع غذا دست کردن سر پا وایمیستادم
0
1398/03/02
سوال کننده
که این خوب نبود
1
1398/03/02
سوال کننده
من از اول بارداری انگار کوکم کرده بودن انرژی زیاد داشتم
0
1398/03/02
🌹مریم 🌹
عزیزم خیلی مراقب باش، چهار پنج ساعت خیلی زیاده، من چون جفتم پایینه که کلٲ پیاده روی نمیکنم
0
1398/03/02
somaye ....
صندلی بزار ، من حتی یه صندلی پلاستیکی گزاشتم تو سرویس ها میخوام مسواک بزنم میشینم رو صندلی مامانم میگفت سرپا وایسادن از راه رفتن بدتر ، نگران نباش استراحت کن نی نیت سر موقع دنیا میاد
0
1398/03/02
سوال کننده
استراحت دارم میکنم ولی حرکات بچه خیلی پایینه
0
1398/03/02
سوال کننده
ضربه هاش خیلییییی پایینه
1
1398/03/05
ghasdak by
سلام نیلو جان خوبی
1
1398/03/05
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون
1
1398/03/06
ghasdak by
عزیزم چیکار کردی ؟ رفتی دکتر ؟
1
1398/03/06
سوال کننده
اره گفت استراحت کن
1
1398/03/06
ghasdak by
باشه گلم
انشالله که این هفته های پایانی بارداری هم به خوبی پشت سر بذاری و نی نی تو بغل بگیری 😍🌹
انشالله که این هفته های پایانی بارداری هم به خوبی پشت سر بذاری و نی نی تو بغل بگیری 😍🌹
1
1398/03/06
سوال کننده
ممنون عزیزم لطف داری همچنین شما حالا جمعه اسباب کشی دارم 😂
0
1398/03/06
ghasdak by
😆
1
1398/03/06
ghasdak by
تو این وضعیت
همونو دوباره اجاره میگرفتی
همونو دوباره اجاره میگرفتی
0
1398/03/07
سوال کننده
اگه میشد میگرفتم گفته میخام بفروشم
0
1398/03/07
ghasdak by
باشه گلم
به سلامتی 🌷🌷
به سلامتی 🌷🌷
0
1398/05/28
ghasdak by
سلام نیلو جان
نی نی ب دنیا اومد
نی نی ب دنیا اومد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3365

