امروز متوجه یه دونه یا همون جوش زیر پوستی شدم روی مثانم نزدیک کشانه ران هست خیلی میترسم میتونه مال چی باشه خطری داره اینجوری نبودم تا ب حال 😥😥😥
پرسش (1398/02/30):
سلام دکتر خیلی نگررراااانم زود جواب بدید میترسم دسترسی ب دکتر ندارم
822
82
1398/02/30
سوال کننده
0
1398/02/30
سوال کننده
درشت هست دست میزنم حسش میکنم مثل یه دونه هست زیر پوسم فشار میدم درد داره
1
1398/02/30
فقط خدا 👶💕
عزیزم جوش منم زدم هم درد داره هم مثل یه دونه بزرگ میشه زیر پوست. دست بش نزن خودش خوب میشه
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
فک کنم عزیزم از این دونه های چرکی دردناک باشه من ی بار زدم اصلا نمبتونستم راه برم با هزارتا درمان مامانم سرباز کرد
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
پیاز داغ گذاشتم روغن سیاه سرباز کرد خالی شد راحت شدم
0
1398/02/30
سوال کننده
درشت هست روی مثانه زده میترسم
0
1398/02/30
سوال کننده
واقعا
0
1398/02/30
سوال کننده
منم بزارم صبح متوجه نشدم رفتم دستشویی دیدم بخدا دست میزنم درد داره ترسیدم چیزی باشه
0
1398/02/30
سوال کننده
کسی هم پیشم نیست استرس گرفتم بخدااا
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
اره زمان دختر بودم زده بود نزدیک پرده ام بود خیلیی ترسیدم نکنه اتفاقی بیفته سرش قرمز بود خیلی دردناک
0
1398/02/30
سوال کننده
ن این قرمز نیست حالت دونه هست زیر پوستم
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
خوب من داشت میرسید قرمز شد
0
1398/02/30
نوال جوجوجون
شقی خودتی؟؟
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
پیاز داغ کن بزار روش صبح ببین فرقی کرده
0
1398/02/30
نوال جوجوجون
چته عزیزم؟؟
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
پیازم ضدعفونی میکنه
0
1398/02/30
سوال کننده
خداکنم زود بره دیگ حوصله اینو ندارم
0
1398/02/30
سوال کننده
اره 😥
0
1398/02/30
سوال کننده
حالا صبح میزارم
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
حقیقتش من ی هفته طول کشید روز اخر ک میخاست سرش باز شه نمیتونستم راه برم مدرسه نرفتم خیلی بد بود
0
1398/02/30
سوال کننده
دردسر پشت سر هم میاد دیگ خسته شدم بخدااا
کااااش این ماه حداقل یه خبر خوش بشنوم بچه هم نباشه یه خبر خوب بشنوم دلم وا بشه خیلی تنهام
کااااش این ماه حداقل یه خبر خوش بشنوم بچه هم نباشه یه خبر خوب بشنوم دلم وا بشه خیلی تنهام
0
1398/02/30
سوال کننده
خدا کنم مال منم زود بره
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
اصلا انرژی منفی ب خودت نده عزیزم انرژی مثبت بده همه چی خوب میشه ته دلتم اروم میشه
0
1398/02/30
سوال کننده
دونه زدم 😅
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
چقد ما زنا بدبختیم ولی😂
0
1398/02/30
سوال کننده
نمیتونم شوهرم نیست خانوادم دورن ازم از تنهایی خسته شدم یکی دوست دارم خبر کار شوهرم بیاد از جهرم ک بریم اونجا راحت شیماز دوری یکی بچه حداقل خدا یکشیو بهم بده 😥😥😥🙏🏻
0
1398/02/30
سوال کننده
بخدااا همه چی سر ما افتاده
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
وای دقیقا منم منتظرم کار شوهرم صد درصدی شه برم پیشش😢
0
1398/02/30
roya m.h
منم همین چند وقت پیش زدم تازه خوب شد من که خالیش کردم خیلی هم درد داشت
0
1398/02/30
سوال کننده
اره دوری سخته
0
1398/02/30
سوال کننده
واااای نگوووو منکه دست نمیزنم باید بره خودش
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
من ماهی ی بار میبینمش وقتی میره کلی گریه میکنم😢
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
بخدا پباز داغ بزن عالیه
0
1398/02/30
سوال کننده
مث خودمی 😂😂
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
روغن سیاه هم عالیه
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
😂شوهرمم میگ فائزه تروخدا دم رفتن گریه نکن دلم خون میشه اما عین بچه کوچولوها زار میزنم
0
1398/02/30
سوال کننده
وااای فائز منم ماهی 1 بار میبینمش
تازه وقتی میخواذ بره دیگ کلی دیووونه بازی در میارم ک نره
آخرش هم هیچ میره 😂
تازه وقتی میخواذ بره دیگ کلی دیووونه بازی در میارم ک نره
آخرش هم هیچ میره 😂
0
1398/02/30
سوال کننده
صبح میزنم
0
1398/02/30
سوال کننده
منم منم منم 😂😂😂😂چقدر مث خودمی تو جیگررر
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
خیلیییی بده اوف بعدش دلتنگی دیگ بدتره تا دو روز باورم نمیشه رفته
0
1398/02/30
سوال کننده
منکه یه خرس گنده دارم مث خودش 😂
لباسشو تنش کردم بوی خودشو بده
بعد قشنگ میخوابیم باهم ولی اقدام نداریم 😂😂😂
لباسشو تنش کردم بوی خودشو بده
بعد قشنگ میخوابیم باهم ولی اقدام نداریم 😂😂😂
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
😂😂😂من بالشتشو بغل میکنم
0
1398/02/30
سوال کننده
شوهرت کارش چیه
0
1398/02/30
سوال کننده
😂😂😂
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
مهندسی ساختمان تو بندره😥
0
1398/02/30
سوال کننده
بندر عباس 😍
0
1398/02/30
سوال کننده
خودت کجایی
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
اوهوم
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
من خودم کرمانم
0
1398/02/30
سوال کننده
من بزرگ شده بندرعباسم دیگ شوهر کردم اومدم شیراز
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
حالا من خانوادم خانوادش هستن ولی اون تنهاس بندره
0
1398/02/30
سوال کننده
اهووووو خوب برو اونجا منم بیام پیشت 😂😂😂
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
الان کلا تنهایی؟
0
1398/02/30
سوال کننده
بازم خوبه
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
😁کارش صد درصدی بشه بمونه بندر میرم
0
1398/02/30
سوال کننده
خانواده شوهرم هستن اما خانواده ی خودم بندرعباس هستن
0
1398/02/30
سوال کننده
انشالله
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
😐😐من مامانم نباشه وقتی شوهرم نیست دق میکنم
0
1398/02/30
سوال کننده
منم کار شوهرم بره جهرم دیگ میرم اونجا 😌
از اونجا هم دیگ انتقالی بندر 😉
از اونجا هم دیگ انتقالی بندر 😉
0
1398/02/30
سوال کننده
خوشحالت خانوادت هستن
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
😍اوخ بیا بندر منم میام بندر
0
1398/02/30
سوال کننده
میام ب زودی عسیسم 😌😍😍😍😍😍😍
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
😐من خانواده شوهرم داییمه ولی اصلا نمیبینمشون
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
😍😍
0
1398/02/30
سوال کننده
یعنی پدر شوهرت دایت هست
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
اوهوم
0
1398/02/30
سوال کننده
چ خوب راه دور نرفتی پس
0
1398/02/30
سوال کننده
ب کل دردم یادم رفت 😅😅
0
1398/02/30
سوال کننده
دکتر هم صبح ج میده
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
اوهوم با عشق بچگیم ازدواج کردم😍اصلا فکرش نمیکردم پسردایی مغرورم عاشقم باشه وای بهش فکر میکنم ته دلم ی جوری میشه
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
خب خداروشکر
0
1398/02/30
سوال کننده
الهی عزیزم خيلي خوبه ک
0
1398/02/30
سوال کننده
🤗
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
اوهوم😍
0
1398/02/30
سوال کننده
شبت خوش ابجی جووونم موفق باشی همیشه ب کل آرزوهات برسی همیشه 🙏🏻❤️💕🤗🤗🤗
0
1398/02/30
FAEZEH 👨👩👧
شبت خوش عزیزدلم تو هم ب کل ارزوهات برسی😍❤
0
1398/02/30
somayeh2 samyari
عزیزم منم ۱ ماه پیش زدم خیلی ترسیدم ؛ یا سرویس بهداشتی کسی یا جایی رفتی ک تمیز نبود یا حوله و یا یا .... یجا نظافت رعایت نشد ؛ اصلا دست بهش نزن با آب ولرم خودتو بشور ؛ اگر در دسترس داری ژل شستشو بانوان رو روزی یکی دوبار خودتو با اون بشور یک هفته ای بدون درد حل میشه۰😍
0
1398/02/30
پزشک اوما
سلام چیزی که شما احساس میکنید جوش زیر پوستی و چرکی است که با گذشت زمان خود خود برطرف میشه فقط اصول بهداشتی را رعایت کنید
0
1398/02/30
سوال کننده
من دستمال میکشم وقتی میام بیرون میتونه مال دستمال باشه
0
1398/02/30
سوال کننده
من دستمالم بهترین هست کاغذی هست بعید بدونم بهداشت رعایت میکنم اخه
0
1398/03/01
monire N7
سلام منم همونطوری شدم ی بار ک حموم بودم دورشو گرفتم خودش خالی شد
دیگه هم خوب شد
دیگه هم خوب شد
0
1398/03/01
سوال کننده
مال منم خوب شد
0
1398/03/01
زهرا میرزایی
اگه رنگش قهوه ایی کورکه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




