عزیزم یه دونه واضح بگیر ازش
بچه ها سونو پستان چجوریه؟منم همیشه میگم برم ولی سختمه
خیلی راحت وبی دردسر مثل سونو شکمی.
وای من سختمه برم نمیدونم. دلمم میخواد برم چک بشم
دکتر باید بنویسه؟دکتر زنان؟
دکتر زنان برو.چکاب خوبه برو حتما
خود دکتر زنان هم سونو میکنه؟
واضحه بخدا احتمالا لود نمیشه براتون☹
سلام الناز جون خوبی عزیزم
یه دونه توده تو سینه راستش .دو نیم میلیه فکر نکنم به عمل احتیاج داشته باشه .منم سه تا تو سینه ام دارم .فقط ویتامین ای مصرف کنه دوتا در هفته .هر شش ماه سونو بده که مطمئن شه بزرگ نمیشه
مرسی عزیزم واقعا ترسیده بودم انشالا همینی باشه که شما میگی♥️
بخاطر تغییرات هورمونی این اتفاق میوفته .
ممنونم انشالا تنتون سلامت
سلام توده هایپواکونبک در سینه سمت راست دیده شده که تغییرات خوش خیم داشته و جای نگرانی نیست فقط اندازه آن باید در ۴ ماه دیگه مجدد کنترل بشه ، کیست هم که در سینه رویت شده ، جای نگرانی نیست