سلام من پسرم 12 روزه است سه روز اول سینه ام رو میگرفت اما چون شیر نداشتم مجبور شدم بهش شیشه بدم الان که شیر دارم دیگه سینه ام رو نمیگیره یا به سختی یکی دو بار در روز میگیره مجبورم شیرمو بدوشم بهش بدم یا شیر خشک بدم ،چاره چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



651
1397/11/01




