سلام وقتتون بخیر
نوزاد من سه ماهه هست بجز کولیک خدا رو شکر مشکلی نداشته ولی الان چند روز هست که چشم راستش مدل چشمک زدن هست در روز حدود سه بار به اندازه 30ثانیه اینکار رو انجام میده میخواستم علت رو بدونم و اینکه خدایی نکرده این تیک همیشه باهاش نمونه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1291
1397/09/28



