Ooma
دندانپزشک متخصص خوب تهران

انتخاب  کلینیک دندانپزشکی در تهران به علت تعداد زیاد این مراکز در این شهر پر جمعیت، میتواند کار بسیار سختی به شمار آید. همچنین وجود لیستی بلند بالا از متخصصین مختلف دندانپزشکی نیز میتواند به نوبه خود گمراه کننده باشد.

در این مقاله سعی شده که تنها یک کلینیک دندانپزشکی به شما معرفی شود تا شما علاوه بر قرار نگرفتن بر سر دوراهی، انتخابی مطمئن برای دندان های خود داشته باشید.

اسم دکتر رها رادفر را شاید شما شنیده باشید; دندانپزشک متخصصی که میزبان بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران معروف کشورمان میباشد. اما امروز سعی کرده ایم که توضیح دهیم، چرا دکتر رها رادفر یکی از گزینه های خوب دندانپزشک های متخصص در تهران میباشد.

شاخص های دندان پزشک متخصص

قبل از هر چیزی لازم است که نگاهی کوتاه به شاخص های سنجش یک دندانپزشک متخصص خوب بیندازیم تا بدانیم که طبق چه معیار هایی اعتبار یک دندانپزشک خوب را میسنجیم.

این روز ها که عموما دسترسی های ما به صورت انلاین انجام میشود، انتخاب دندانپزشک متخصص خوب هم میتواند به واسطه اینترنت انتخاب دقیق تری باشد. چک کردن تخصص و مدرک دندان پزشک، تجربه  سابقه فعالیت در کنار چک کردن پرونده نظام پزشکی ایشان در سایت نظام پزشکی میتواند شروع خوبی برای تحقیق شما باشد.

همچنین از طریق کامنت های اینستاگرام و یا کامنت های درج شده در گوگل مپ لوکشین کلینیک، شما میتوانید نظرات سایر مراجعه کنندگان به متخصص مورد نظر را بسنجید.

امروزه عموما دندانپزشک های مطرح، دارای وبسایت میباشند که شما میتوانید با مشاهده نمونه کارهایشان به شکل دیگری کار آنها را اعتبار سنجی کنید.

 

بیوگرافی کوتاه دکتر رها رادفر

دکتر رها رادفر متولد 3 خرداد 1353 تهران میباشد که در ابتدا به عنوان دانشجوی رشته رادیولوژی در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد; اما بعد از گذارندن چندین ترم تصمیم به تغییر رشته به پزشکی و شرکت مجدد در کنکور گرفت.

دکتر رها رادفر

ایشان پس از گذارندن دوره تحصیل برای اولین در حوالی سال های هشتاد که هنوز کار زیبایی به شکل روتین امروزی شکل نگرفته بود، شروع به ترمیم دندان های پرسنل شیرخوارگاه امنه کرد. همین اتفاق شروع مسیری بسیار موفق برای او شد تا امروز او تبدیل به یکی از متخصصین دندانپزشک معروف تهران و ایران شود.

خدمات کلینیک دکتر رها رادفر

همانطور که از نام کلینیک پیداست(خانه لبخند)، محوریت اصلی خدمات بر روی ترمیم و زیبایی میباشد. خدمات این کلینیک که از بروز ترین تجهیزات تشکیل شده، علاوه بر الویت قرار دادن سلامت شما، به دنبال رضایت مراجعه کنندگان با یک لبخند دلنشین در انتها میباشد.

در ادامه با چند خدمات اصلی این کلینیک آشنا میشویم.

کامپوزیت و لمینت دندان

اگر شما دچار نامرتبی جزئی و جدی در دندان های خود هستید، میتوانید با خیال راحت به این مرکز مراجعه کنید تا در یکی از کلینیک های خوب دندانپزشکی تهران دندان های خود را ترمیم کنید.

خدمات کامپوزیت و لمینت دندان که جزء خدمات اصلی کلینیک خانه لبخند میباشند، مناسب افرادی میباشد که دارای تیرگی و کدری دندان،فواصل بین دندان ،نامرتبی و لب پریدگی دندان و... میباشد.

ایمپلنت دندان

اگر دندان شما دچار مشکلات جدی تری نیز باشد که نیاز به جایگزینی مطمئن و ایمن داشته باشید، ایمپلنت دندان یکی از مناسب ترین روش های جایگزینی دندان میباشد که شما میتوانید از این روش در خانه لبخند دکتر رها رادفر بهره مند شوید.

ایمپلنت دندان، مناسب افرادی میباشد که امکان ترمیم دندان هایشان از بین رفته و نیازمند دندانی جدید اما نظیر دندان های طبیعی میباشد. در این روش پایه تیتانیومی که سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان دارد با استخوان فک جوش خورده و با تاجی زیبا، همانند دندان های اصلی شما کاربرد و زیبایی دارد.

جراحی لثه

جراحی لثه یکی از بخش های مهم در خدمات دندانپزشکی میباشد که با تجهیزات و روش های به روز در خانه لبخند دکتر رها رادفر ارائه میشود.

اهمیت لثه در ترمیم و بازسازی دندان بسیار مهم بوده و نقش بستری مطمئن برای دندان ها را برعهده دارد. لازم است که قبل از هر خدمات دندانی، لثه ها به عنوان بخش مهمی از این فرایند چک شوند.

بلیچینگ دندان [H3]

گاهی دندان ها شما مشکل جدی نداشته و فقط نیازمند سفید شدن و جرم گیری میباشد. این فرایند نیز جزء خدمات اصلی کلینیک خانه لبخند قرار دارد .

طراحی لبخند

طراحی لبخند عنوانی برای مجموعه‌ای از فرآیندهای پزشکی محسوب میشود که طی آن پروسه‌ای جهت درمان مشکلات دهان و دندان و اصلاح فرم لثه و دندان انجام میشود. هدف از انجام این پروسه اصلاح طرح لبخند است تا شخص بتواند لبخندی زیبا، جذاب و طبیعی داشته باشد.

محبوبیت و معروفیت دکتر رها رادفر


رها رادفر بخاطر اعتمادی که بین بازیگران و خوانندگان نزد خود دارد توانست از معروفیت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شود. صفحه اینستاگرام دکتر رها رادفر نزدیک به 1.5 میلیون فالور دارد که شما پزشکی را در ایران پیدا نمیکنید که از چنین معروفیتی برخوردار باشد.

عکس های زیادی را شما در سطح وب پیدا میکنید که تعداد زیادی بازیگران و خوانندگان به کلینیک دکتر رها رادفر مراجعه کرده باشند.

 

از آنجایی که همه ما اهمیت دهان دندان را در سلامت تغذیه و زیبایی میدانیم، لازم است تا عملکردی هوشمندانه در انتخاب دکتر متخصص خود داشته باشیم.

قطعا شما با گشت و گذار زیاد و به کمک پرس و جو های مختلف، میتوانید به گزینه های دیگری دست پیدا کنید اما سعی ما بر این بود که در این مقاله تنها یک دکتر را به شما معرفی کنیم تا دردسری های انتخاب میان دوراهی شما به حداقل برسد.

امتیاز مطلب: 73% 73