Ooma
پرسش (1397/08/20):

مصرف کلومیفن و مدروفم ٥ و پریود نشدن

سلام.من تنبلی تخمدان دارم.دکتر بهم مدروفم داد و کلومیفن.کلومیفن رو برای دو دوره داد.دوره اول خوردم از روز3تا7 پریودم.بعد مدروفمم رو از روز 16تا25 خوردم.روز 30 پریود شدم.این ماه دوباره کلومیفن رو خوردم و مدروفم رو.الان روز 35 دورمه هنوز پریود نشدم.علائم پریودی دارم.چیکار کنم؟در هر دو ماهم اقدام به بارداری داشتم.لطفا پاسخ بدین.ممنون

عزیزم چرا دست دست میکنی سریع برو بی بی بزن
عکسشم بذار برامون من بی بی مثبت خیلی دوس دارم بهم روحیه میده
باشه.. مرسی روحیه دادی
عزیزم بی بی بزن شاید بارداری که نشدی
سلام احتمال بارداری هست بهتره تیتر بتا بدهید
ممنون
سلام بی بی زدی گلم
سلام نه فک نمیکنم باردار باشم
اخه چرا
یه دفعه میخوام شنبه برم آزمایش خون
چون از موعدت گذشته احتمالش زیاده عزیزم
که اگر نبود دیگه آمپولی چیزی بزنم که پریود شم
آخه اصلا علائم بارداری ندارم
من کلومیفن خوردم بعد ۸ روز تاخیر تست زدم
مثبت بود
منم بی هیچ وجه علایم نداشتم
کلا فقط دلدرد قبل پریودمو دارم
مبارکه
اول تست بزن اگه منفی شد بعدش آزمایش بده
مبارک نبود گلم😢
واقعا یعنی امیدوار باشم
چرا
اره عزیز
یه تست بزن مطمئن باش مثبته
زایمان زودرس داشتم
آخی الهی.ایشالله سری بعدی
انشالله فردا یه بی بی بزن
انشالله
باشه عزیزم بی بی میگیرم
بی بی چک
دعا کن عزیزم
سلام دوستان .مرسی از راهنماییاتون.بی بی چکم مثبته
مصرف کلومیفن و مدروفم ٥ و پریود نشدن
سلام عزیز مبارک چه پر رنگم شده😊
آره مرسی.هنوز باورم نمیشه
آخی به سلامتی انشالله باورت بشه
مرسی عزیزم.
دیدی گفتم عزیزم
خیلی خوشحال شدم
فهمیدی منم عین تو بودم
انشالله برا شما به سلامتی عزیزم
😍😍😍😍
مهسا جان بارداریت مبارک😍😍😍
آره.من فقط دلدرد دارم و سینه هامم مثل قبل پریودی درد میکنه
اره عزیزم
مرسی دوستم.ایشالله واسه همه این اتفاق خوب بیفته.
اخه چه صبری داشتی تا ۵ روز
انشالله
واسم دعا کن
این ماه منتظرم
مرسی عزیزم
لتروزول خوردم
الان ۱۵ سیکلم هستم
ایشالله شمام با خبر خوب بیای
انشالله
خیلی امید دارم
آخه ماه پیش منفی شد خورد تو ذوقم
آگه خدایی نکرده نشه باید برم سوزن بزنم
چند بار مگه کلو خوردی
میشه.زیاد بهش فک نکن.استرس میگیری.استرس بده واسه تخمک
2 بار
اره واقعا منم میگم هر چی خیره
ورزشم میکنم
خوبه ولی الان دیگه نه
ورزش ملایم و خونگی دیگه
اونم کمش کن گلم
احتیاط کن
چشم.
چشمت بی بلا
🙂
ولی خودمونیما از چشم انتظاری درت اوردم😀
آره والله
خدا خیرت بده
سلامت باشی
عزیزم
فدات ایشالله این ماه نتیجه بگیری گلم.
مرسی انشالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه