Ooma
کاربر گرامی خوش آمدید.  ورود|عضویت

پرسش: لک بینی بعد از استفاده از اپلیکاتور طبیعی است؟

سلام ببخشید من ماه دوم بارداری هستم دیشب بعد از نزدیکی وبعد از استفاده از اپلیکاتور کلو تریمازول به اندازه سر سوزنی خون در ترشحاتم دیدم خطرناک است با خونریزی مربوط به واژنه؟چون همون اندازه کم بود و ادامه نداشت

سلام عزیزم اگر مجدد ترشحات و یا لکه بینی خونی داشتید بهتره به پزشک مراجعه تا شیاف تجویز شود،
ببخشید هر وقت لک دیدم یک شیاف کافیه یا دوره ای باید حتما استفاده بشه؟
ببخشید بعد از لک یک عدد شیاف کافیه یا دوره ای باید استفاده بشه؟
اگر مجدد لکه داشتی به پزشک مراجعه تا به تعداد مشخص شیاف تجویز بشه و استفاده کنید
واسه من دکتر استفاده از اپلیکاتور رو تو دوران بارداری غدغن کرد گفت بدون اپلیکاتور اگر خواستی باید انجام بدی
اپلیکاتور و برای پماد کلوتریمازول بهم داده دکتر
اپلیکاتور مشکلی ندارد اما نباید تا انتهای واژن داخل شود و بیشتر از یک سوم وارد نشود
بله خیلی ممنون احتمالا خون از خراش خوردن دهانه واژن بود
کاربر گرامی برای ثبت پاسخ باید وارد سایت شوید.
اپلیکیشن سلامت بانوان اوما همراه هوشمند بانوی ایرانی پرسش و پاسخ پزشکی، دوران پیش از باردرای، بارداری و شیردهی، روزشمار پریودی بانو ... دانلود اپلیکیشن اوما