Ooma
پرسش (1405/04/06):

اورژانسی دلدرد در هفته ی ۲۹

سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز
من شب ساعت ۲ خوابیدم ساعت ۷ از دل‌درد بیدارشدم دستشویی رفتم اومدم کمی بهتر شدم ولی ران پای راستم خیلی درد میکرد دوباره خوابم برد و ۱۱ از دلدرد بیدار شدم کمی غذا و اینا خوردم بهتر شدم الان بهترم
احتیاجی هست به بیمارستان مراجعه کنم
دردم مثل درد پریودی بود
ولی نمیدونم از گشنگی و دستشویی بوده یا دلیل دیگه ای داشته
حرکت بچه هم از صبح حس کردم ولی شب قبل خواب خیلی حرکتش زیاد بود

سلام اسکرین بگیر از سوالت بذار تو تاپیک پشتیبانی تا خانوم دکتر زود تر جواب بده
ممنون
سلام این جور مواقع بهتری بری بیمارستان چک بشی
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگر حرکات کوچولوی ما خوب است و الان درد ندارید نه جای نگرانی نیست ولی اگر همچنان درد حتی کم دارید یا حرکات کم یا زیاد شده جهت تست nst و توکومتری حتما به بیمارستان مراجعه کنید
الان خوب شدم و درد ندارم از صبحهم حرکات جنین رو حس کردم
یعنی احتیاجی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه