سلام خانوم دکتر و دوستان عزیز
من شب ساعت ۲ خوابیدم ساعت ۷ از دلدرد بیدارشدم دستشویی رفتم اومدم کمی بهتر شدم ولی ران پای راستم خیلی درد میکرد دوباره خوابم برد و ۱۱ از دلدرد بیدار شدم کمی غذا و اینا خوردم بهتر شدم الان بهترم
احتیاجی هست به بیمارستان مراجعه کنم
دردم مثل درد پریودی بود
ولی نمیدونم از گشنگی و دستشویی بوده یا دلیل دیگه ای داشته
حرکت بچه هم از صبح حس کردم ولی شب قبل خواب خیلی حرکتش زیاد بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



153
حدود 5 ساعت قبل




