Ooma
پرسش (1405/04/05):

دادن میوه های فصل به نوزاد

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
خانم دکتر من برای پسرم که الان ۹ ماهشه چیزای مختلفی تست کردم و دادم خورده، حالا یا تو سوپش ریختم یا همینطوری دادم. میوه تا الان سیب پخته، موز و انبه دادم. میخوام از فردا یه چیز جدید براش تست کنم. دلم میخواد از میوه های فصل باشه، چون تا حالا فقط سه جور میوه خورده. از میوه های این فصل مثل هندوانه، طالبی، هلو و ... چه چیزهایی رو اول تست کنم که از لحاظ حساسیت بی خطر تر باشن؟ میشه یه لیست از میوه ها بهم بگید؟🙏

همه ی میوه ها از ۶ ماهگی مجازن و جزو آلرژن های اصلی نیستن
با خیال راحت همشونو بده
فقط ترجیحا خربزه نده چون تب می کنن معمولا
فقط توت فرنگی نده
من به جز سیب و موز و انبه، تا الان هلو و گیلاس و پرتقال هم دادم. فقط یکبار در حد مزه کردن طالبی خورد که خیلی بدنش ریخت بیرون و قرمز شد.بقیش اوکی بود.
ااا خوب شد گفتی
مرکبات هم بالای یکسال بده
اسیدیه معده ی بچه رو بهم میزیزه
توت فرنگی و طالبی و خربزه من ندادم پسرم
بقیه میوه ها خورده
مرکبات یکسال به بالا
بقیه میتونی بدی با تست اما خربزه و طالبی میتونن حساسیت بدن یا شکم شون بهم بریزه
سلام نازنینم به روی ماهتون
هلو پوست گرفته و پوره شده
شلیل نرم پوست گرفته و پوره شده
هندوانه و طالبی تدریجی با تست حساسیت بدهبد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه