Ooma
پرسش (1405/04/03):

اورژانسی خونریزی شدید چند روز بعد از پریودی

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
ممنون میشم زود پاسخ بدید
دوستم دو روزه خونریزی شدید داره ،آخرین پریودش آخرای خرداد بوده و خونریزی مثل همیشه بوده
میگه لخته لخته میاد بعد اینکه تب هم داره
گفتن یه ماه یک بار پریود میشه یه ماه هم میشه که دوبار پریود میشه
الان تنهاست و نمیدونه چکار کنه حالش اصلا خوب نیست میگه فقط آب می‌تونه بخوره جون نداره

عکس هم براتون ارسال می‌کنم
اورژانسی خونریزی شدید چند روز بعد از پریودی
اورژانسی خونریزی شدید چند روز بعد از پریودی
پوزش بابت عکس ها
پوزش بابت عکس ها
سلام عزیزم
میگین تنهاس و تب داره و بیجون بنظرم زنگ بزنه اورژانس چون خانم دکتر ممکنه دیر جواب بدن
لخته ها بزرگن حتما ب اورژانس زنگ بزنه یا بره بیمارستان
سلام عزیزم فدات، اره منم بهش گفتم بره بیمارستان
تعطیلات هم هست ،گفتم حداقل برو اورژانسی شاید سونو چیزی انجام دادن برات
حداقل تو بیمارستان میشه کاری کرد
ایشالله ک چیزیش نباشه
قربونت انشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.