سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
ممنون میشم زود پاسخ بدید
دوستم دو روزه خونریزی شدید داره ،آخرین پریودش آخرای خرداد بوده و خونریزی مثل همیشه بوده
میگه لخته لخته میاد بعد اینکه تب هم داره
گفتن یه ماه یک بار پریود میشه یه ماه هم میشه که دوبار پریود میشه
الان تنهاست و نمیدونه چکار کنه حالش اصلا خوب نیست میگه فقط آب میتونه بخوره جون نداره
پرسش (1405/04/03):
اورژانسی خونریزی شدید چند روز بعد از پریودی
79
9
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
عکس هم براتون ارسال میکنم
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده

پوزش بابت عکس ها
0
حدود 58 دقیقه قبل
gandom
سلام عزیزم
میگین تنهاس و تب داره و بیجون بنظرم زنگ بزنه اورژانس چون خانم دکتر ممکنه دیر جواب بدن
میگین تنهاس و تب داره و بیجون بنظرم زنگ بزنه اورژانس چون خانم دکتر ممکنه دیر جواب بدن
0
حدود 57 دقیقه قبل
gandom
لخته ها بزرگن حتما ب اورژانس زنگ بزنه یا بره بیمارستان
0
حدود 55 دقیقه قبل
سوال کننده
سلام عزیزم فدات، اره منم بهش گفتم بره بیمارستان
تعطیلات هم هست ،گفتم حداقل برو اورژانسی شاید سونو چیزی انجام دادن برات
تعطیلات هم هست ،گفتم حداقل برو اورژانسی شاید سونو چیزی انجام دادن برات
0
حدود 48 دقیقه قبل
gandom
حداقل تو بیمارستان میشه کاری کرد
ایشالله ک چیزیش نباشه
ایشالله ک چیزیش نباشه
0
حدود 46 دقیقه قبل
سوال کننده
قربونت انشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




