سلام بچه ها از بس تو این چندسال هی ریزش مو گرفتم خوب شده و دوباره گرفتم خسته شدم بعضی وقتا به این فک میکنم ماشین بذارم تا ته بزنم خودمو نجات بدم
بعد از عملم ریزش مو گرفتم یه دو ماهی درگیر بودم خودش خوب شد تا همین یک ماه پیش خیلییی کم موهام ریخت مثلا اومدم موهام تقویت کنم روغن آرگان زدم حواسم نبود خورد به ریشه موهام سریعم رفتم شستم موهامو ولی ازون موقع موهام دستهدسته میاد پایین
دیگه مو به سرم نمونده از بس این مدت فراز نشیب ریزش داشتم
قبل دکتر هم رفتم دو دوره یکم بهتر شد ولی گفت همینطوری باید ادامه ش بدی مامانم دیدم اوضاع پول ولش کردم بعد دکترم خوب شد تا الان
خیلییی عصبیم
آرزو مو رنگ کردن سه سال به دل خودم گذاشتم میترسم رنگ کنم بدتر بریزه 😔
آزمایشم تازه دادم مشکل ندارم فقط آزمایش هورمون ندادم
کسی بوده مثل من باشه
بنظرتون چیکار کنم ،قبلا امپول هم زدم ،الانم دارم قرص مکمل تقویتی اینا میخورم ولی اصلا فایده نداره 😥
نمیدونم چیکار کنم ....
پرسش (1405/04/03):
از ریزش مو خسته شدممم😖😖😖
351
68
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
اول یه آزمایش هورمونی بده
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
بعدش کراتین یا پروتئین نکردی؟
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
نه اصلا 😖
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
من پروتئین ک کردم اینجور شدم و بعد از زایمان
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
میترسم رنگ کنم چه برسه کراتین
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
اومدم رفتم موهامو پسرونه زدم دیگه ریزششون قطع شد 🫤
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
من الان چند سال درگیرشم یه مدت میریزه بعد خودش قطع میشه
دیگه خسته شدم از ین منواال
دیگه خسته شدم از ین منواال
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
خب حالا بیا یبار کوتاه کن ببین جواب میگیری یا نه
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
من پسرونه م بزنم بازم میریزه الانم که روغن زدم ریزش مو شدید گرفتمم 😭😭
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
یه دکتر پوست هم برو
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
کوتاه کردم ولی نه پسرونه فایده نداشته
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
شاید کم بود زینک و ویتامین دی و آهن داری
من آزمایش دادم اینارو کم داشتم
من آزمایش دادم اینارو کم داشتم
0
حدود 12 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
الان دارم همین ۳ قلم رو میخورم
0
حدود 12 ساعت قبل
سمانه 🥀🥀
منم همین مشکل دارم چند بار رفتم دکتر ولی بی نتیجه س
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
رفتمم دو دوره کلی هزینه کردم بهتر شد
ولی خیلییی گرون هزینه دکتر هربارم کلی دارو میده میگه بیاااا .....
اصلا درمان قطعی نداره
ولی خیلییی گرون هزینه دکتر هربارم کلی دارو میده میگه بیاااا .....
اصلا درمان قطعی نداره
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
آزمایش دادین ؟
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
آمپول بیوتین و بپانتن بایر آلمان بگیر بزن
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
قرص پریورین
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
موهامم اصلا نازک نشده ،ضخیمم هست فقط میریزه
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
کم خونی و فقط اهنم نداشتی؟
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
قبلنا زدم ولی تاثیر انچنانی نداشت
0
حدود 12 ساعت قبل
سمانه 🥀🥀
اره قبلا همه چی نرمال بود یه ماه پیش دوباره آزمایش دادم گف آهن و ویتامین دی کمه
دارو رو دارم میخورم دگه امیدوارم نتیجه بده
دارو رو دارم میخورم دگه امیدوارم نتیجه بده
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
نههه تازه ازمایش دادم
0
حدود 12 ساعت قبل
سمانه 🥀🥀
از بس موهام میریزه حالم خرابه 💔
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
چطور زدی؟
تا 6هفته هر هفته
بعد ی ماه استراحت دوباره 6هفته
تا 6هفته هر هفته
بعد ی ماه استراحت دوباره 6هفته
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
خب طبیعیه کمبود اهن داری ،یه دوره بخوری خوب میشی
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
من ایرانی زدم اصلا تاثیر نداشت خارجی زدم واقعا ریزشم اکی شد
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
آهان من موهامو تقویتم میکنم
1
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
با زرده تخم مرغ محلی و مورت و سدر
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
منم 😔😔
موهام چسبیده کف سرم ،اصلا نمیتونم جلو موهام حالت بدم از بس کم و همچنان میریزه
بعد میریزه هم جاش درنمیاد 😑
موهام چسبیده کف سرم ،اصلا نمیتونم جلو موهام حالت بدم از بس کم و همچنان میریزه
بعد میریزه هم جاش درنمیاد 😑
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
همون دوتا مخصوص ریزشه
0
حدود 12 ساعت قبل
سمانه 🥀🥀
قبلاً آمپول هم زدم ایرانی یه مدت خوب شد ریزش موهام کم بود ولی الان دوباره دست به موهام بکشم کلی میریزه
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
من خارجی زدم البته یه دوره دیدم فایده نداره ادامه ش ندادم
0
حدود 12 ساعت قبل
مریــم بانـــو
نمیدونم
رو من ک جواب بود
رو من ک جواب بود
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
دوست دارم گریه کنم 😭
0
حدود 12 ساعت قبل
سمانه 🥀🥀
دارو تموم شد به نظرتون دوباره آزمایش بدم؟
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
شاید رفتم ازمایش هورمون دادم
1
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
اره حتما ازمایش بده
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
بنظرم بخاطر روغن اینطوری شدم چیکار کنم تاثیر روغن بره و ریشه موهام قوی بشه؟
0
حدود 12 ساعت قبل
سوال کننده
چند وقتی یکبار میزنی؟
0
حدود 12 ساعت قبل
سمانه 🥀🥀
آخ منم هر بار بعد شونه کردن موهام گریه م میگیره یا وقتی میبینم همجای خونه موهای ریخته شده من هستش😭
1
حدود 11 ساعت قبل
مهنا ا
قرص پروریون بخور
حتی اگه هورمونی هم باشه روت جواب میده
فقط از یه سایتی که مطمئن هستی اصل میاره بحر
حتما جواب میگیری
حتی اگه هورمونی هم باشه روت جواب میده
فقط از یه سایتی که مطمئن هستی اصل میاره بحر
حتما جواب میگیری
1
حدود 11 ساعت قبل
مهنا ا
ولی آزمایش هورمونی رو حتما بده در هر صورت
0
حدود 11 ساعت قبل
سحر مامان سلین و دلوین
خب همینه دیگ علتش
0
حدود 11 ساعت قبل
سمانه 🥀🥀
چند ساله ریزش مو دارم بار اول آزمایش نرمال بود ولی آمپول داد دکتر.اینبار کمبود ویتامین بازم آمپول داد. ولی بی نتیجه بود
0
حدود 11 ساعت قبل
فتانه مامان یه کوچولو
قرص هیر بیوتی روزی دوتا سه ماه مرتب بخور
0
حدود 11 ساعت قبل
zahra g
منم میتونم پریورین بخورم شیر دهم
0
حدود 11 ساعت قبل
zahra g
منم کف سرم قشنگ مشخصه من از سن چهارده سالگی ریخت الان بیست پنج سالمه هنو در نیومده
0
حدود 11 ساعت قبل
no name
وای اره کپسول پریورین خیلی خوبه مخصوصا اگه یکی بسپری از آلمان برات بیارن ولی مزوتراپی مو هم خیلی جوابه ولی هزینه داره و چندین و چند جلسه باید انجام بدی تحت نظر پزشک بزنی خیلی بهتره
0
حدود 11 ساعت قبل
no name
امپول ایرانیش تاثیر خاصی نمیزاره و المانیش خیلی گرونه
0
حدود 11 ساعت قبل
مریــم بانـــو
ماهی دوبار
0
حدود 11 ساعت قبل
Zahra Nik
اول آزمایش هورمونی
بعد خواب کافی
خوراک سالم و متنوع
آرامش اعصاب و دوری از استرس و افسردگی که فکر کنم شما اینجا رو مشکل داری ، اگه اشتباه نکنم
یه سوال حجاب کامل داری ؟
بعد خواب کافی
خوراک سالم و متنوع
آرامش اعصاب و دوری از استرس و افسردگی که فکر کنم شما اینجا رو مشکل داری ، اگه اشتباه نکنم
یه سوال حجاب کامل داری ؟
0
حدود 11 ساعت قبل
ماه بانو ،
مررررررریم😐😐😐😐😐😐😐😐ریزش مو افسردگی روانپزشک دندون دیگه چی مونده کجات سالمه دختر چ کردی باخودت
0
حدود 11 ساعت قبل
مریــم بانـــو
🤣✌️🫰🤭
0
حدود 11 ساعت قبل
مریــم بانـــو
آدم افسردگی بگیره و روانش خراب باشه همه سیستم بدنیش میریزه ب هم
0
حدود 11 ساعت قبل
ماه بانو ،
خودتو داغون کردی اول راهی
0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
خیلییی بد
کل سرامیکا موهای من ریخته ،روح روانم بهم میریزه
کل سرامیکا موهای من ریخته ،روح روانم بهم میریزه
0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
حدود 11 ساعت قبل
مریــم بانـــو
داغونم کردن عشقم منم هی درمان کردم و ادامه دادم
0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
فک کنم قبلا خوردم اوایل خیلی خوب جواب میداد الان بی کیفیت شدن
0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
استرس که همیشه وجود داره
ولی سبک زندگی هم تاثیر داره
ولی سبک زندگی هم تاثیر داره
0
حدود 50 دقیقه قبل
سپینود سعادت
منم سالهاست درگیر ریزش مو هستم ، تنها درمانی که ازش جواب گرفتم اسنشیال اویل رزماری و نعناع بود ، از اولین استفاده نتیجه را میبینی ، ولی باید مرتب استفاده کنی ، اوایل هفته ای سه بار ، بعد کمتر میشه ، ولی من قطع کردم دوباره ریزش برگشت
0
حدود 15 دقیقه قبل
سوال کننده
چرا درمان قطعی نداره ریزش مو 😭
مرسی عزیزم سرچ میکنم ببینم چیه
مرسی عزیزم سرچ میکنم ببینم چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کارهای قبل سزارین
- نزدیکی بعداز تزریق hcg
- بچه هالطفا کمکم کنید تجربهرهاتونوبگین
- کیا امپول hcjزدن باردارشدن بیاین بهم بگین
- سلام ببخشید امپول زیر جلدی انوکساپارین
- من سرما خوردم دحتر بهم امپول پیروکسی کام و بتا متازون داده
- بهترین نقطه برای زدن آمپول HCG
- آمپول آزاد سازی و رابطه
- دوستان عزیز یه امپول پرولوتون دارم
- تزریق آمپول روگام در بارداری




