Ooma
پرسش (1405/04/03):

از ریزش مو خسته شدممم😖😖😖

سلام بچه ها از بس تو این چندسال هی ریزش مو گرفتم خوب شده و دوباره گرفتم خسته شدم بعضی وقتا به این فک میکنم ماشین بذارم تا ته بزنم خودمو نجات بدم
بعد از عملم ریزش مو گرفتم یه دو ماهی درگیر بودم خودش خوب شد تا همین یک ماه پیش خیلییی کم موهام ریخت مثلا اومدم موهام تقویت کنم روغن آرگان زدم حواسم نبود خورد به ریشه موهام سریعم رفتم شستم موهامو ولی ازون موقع موهام دستهدسته میاد پایین
دیگه مو به سرم نمونده از بس این مدت فراز نشیب ریزش داشتم
قبل دکتر هم رفتم دو دوره یکم بهتر شد ولی گفت همینطوری باید ادامه ش بدی مامانم دیدم اوضاع پول ولش کردم بعد دکترم خوب شد تا الان
خیلییی عصبیم
آرزو مو رنگ کردن سه سال به دل خودم گذاشتم میترسم رنگ کنم بدتر بریزه 😔
آزمایشم تازه دادم مشکل ندارم فقط آزمایش هورمون ندادم
کسی بوده مثل من باشه
بنظرتون چیکار کنم ،قبلا امپول هم زدم ،الانم دارم قرص مکمل تقویتی اینا میخورم ولی اصلا فایده نداره 😥
نمیدونم چیکار کنم ....

اول یه آزمایش هورمونی بده
بعدش کراتین یا پروتئین نکردی؟
نه اصلا 😖
من پروتئین ک کردم اینجور شدم و بعد از زایمان
میترسم رنگ کنم چه برسه کراتین
اومدم رفتم موهامو پسرونه زدم دیگه ریزششون قطع شد 🫤
من الان چند سال درگیرشم یه مدت میریزه بعد خودش قطع میشه
دیگه خسته شدم از ین منواال
خب حالا بیا یبار کوتاه کن ببین جواب میگیری یا نه
من پسرونه م بزنم بازم میریزه الانم که روغن زدم ریزش مو شدید گرفتمم 😭😭
یه دکتر پوست هم برو
کوتاه کردم ولی نه پسرونه فایده نداشته
شاید کم بود زینک و ویتامین دی و آهن داری
من آزمایش دادم اینارو کم داشتم
الان دارم همین ۳ قلم رو میخورم
منم همین مشکل دارم چند بار رفتم دکتر ولی بی نتیجه س
رفتمم دو دوره کلی هزینه کردم بهتر شد
ولی خیلییی گرون هزینه دکتر هربارم کلی دارو میده میگه بیاااا .....
اصلا درمان قطعی نداره
آزمایش دادین ؟
آمپول بیوتین و بپانتن بایر آلمان بگیر بزن
قرص پریورین
موهامم اصلا نازک نشده ،ضخیمم هست فقط میریزه
کم خونی و فقط اهنم نداشتی؟
قبلنا زدم ولی تاثیر انچنانی نداشت
اره قبلا همه چی نرمال بود یه ماه پیش دوباره آزمایش دادم گف آهن و ویتامین دی کمه
دارو رو دارم میخورم دگه امیدوارم نتیجه بده
نههه تازه ازمایش دادم
از بس موهام می‌ریزه حالم خرابه 💔
چطور زدی؟
تا 6هفته هر هفته
بعد ی ماه استراحت دوباره 6هفته
خب طبیعیه کمبود اهن داری ،یه دوره بخوری خوب میشی
من ایرانی زدم اصلا تاثیر نداشت خارجی زدم واقعا ریزشم اکی شد
آهان من موهامو تقویتم میکنم
با زرده تخم مرغ محلی و مورت و سدر
منم 😔😔
موهام چسبیده کف سرم ،اصلا نمیتونم جلو موهام حالت بدم از بس کم و همچنان میریزه
بعد میریزه هم جاش درنمیاد 😑
همون دوتا مخصوص ریزشه
قبلاً آمپول هم زدم ایرانی یه مدت خوب شد ریزش موهام کم بود ولی الان دوباره دست به موهام بکشم کلی میریزه
من خارجی زدم البته یه دوره دیدم فایده نداره ادامه ش ندادم
نمیدونم
رو من ک جواب بود
دوست دارم گریه کنم 😭
دارو تموم شد به نظرتون دوباره آزمایش بدم؟
شاید رفتم ازمایش هورمون دادم
اره حتما ازمایش بده
بنظرم بخاطر روغن اینطوری شدم چیکار کنم تاثیر روغن بره و ریشه موهام قوی بشه؟
چند وقتی یکبار میزنی؟
آخ منم هر بار بعد شونه کردن موهام گریه م میگیره یا وقتی میبینم همجای خونه موهای ریخته شده من هستش😭
قرص پروریون بخور
حتی اگه هورمونی هم باشه روت جواب میده
فقط از یه سایتی که مطمئن هستی اصل میاره بحر
حتما جواب میگیری
ولی آزمایش هورمونی رو حتما بده در هر صورت
خب همینه دیگ علتش
چند ساله ریزش مو دارم بار اول آزمایش نرمال بود ولی آمپول داد دکتر.اینبار کمبود ویتامین بازم آمپول داد. ولی بی نتیجه بود
قرص هیر بیوتی روزی دوتا سه ماه مرتب بخور
منم میتونم پریورین بخورم شیر دهم
منم کف سرم قشنگ مشخصه من از سن چهارده سالگی ریخت الان بیست پنج سالمه هنو در نیومده
وای اره کپسول پریورین خیلی خوبه مخصوصا اگه یکی بسپری از آلمان برات بیارن ولی مزوتراپی مو هم خیلی جوابه ولی هزینه داره و چندین و چند جلسه باید انجام بدی تحت نظر پزشک بزنی خیلی بهتره
امپول ایرانیش تاثیر خاصی نمیزاره و المانیش خیلی گرونه
ماهی دوبار
اول آزمایش هورمونی
بعد خواب کافی
خوراک سالم و متنوع
آرامش اعصاب و دوری از استرس و افسردگی که فکر کنم شما اینجا رو مشکل داری ، اگه اشتباه نکنم
یه سوال حجاب کامل داری ؟
مررررررریم😐😐😐😐😐😐😐😐ریزش مو افسردگی روانپزشک دندون دیگه چی مونده کجات سالمه دختر چ کردی باخودت
🤣✌️🫰🤭
آدم افسردگی بگیره و روانش خراب باشه همه سیستم بدنیش می‌ریزه ب هم
خودتو داغون کردی اول راهی
خیلییی بد
کل سرامیکا موهای من ریخته ،روح روانم بهم میریزه
مرسی عزیزم
داغونم کردن عشقم منم هی درمان کردم و ادامه دادم
فک کنم قبلا خوردم اوایل خیلی خوب جواب میداد الان بی کیفیت شدن
استرس که همیشه وجود داره
ولی سبک زندگی هم تاثیر داره
منم سالهاست درگیر ریزش مو هستم ، تنها درمانی که ازش جواب گرفتم اسنشیال اویل رزماری و نعناع بود ، از اولین استفاده نتیجه را میبینی ، ولی باید مرتب استفاده کنی ، اوایل هفته ای سه بار ، بعد کمتر میشه ، ولی من قطع کردم دوباره ریزش برگشت
‌چرا درمان قطعی نداره ریزش مو 😭
مرسی عزیزم سرچ میکنم ببینم چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه