Ooma
پرسش (1405/04/02):

آزمایش مدفوع حساسیت به پروتئین‌گاوی

سلام خانم دکتر خسته نباشید آزمایشی که برای دخترم نوشتین انجام شد.۳ماه و ۲۲روزشه وزنش ۶/۵ و قدش ۶۳ هست.فقط اینکه وزن ۶/۵ کیلوش واسه همون ۲۰روز پیشه و وزن اضافه نکرده اصلا شیرخوب نمیخوره همش با سرشیشه بازی میکنه هربار میک میزنه میندازه بیرون دوباره میگیره تو بغل شیر نمیخوره و همین باعث شده رفلاکسش زیاد بشه نکسیوم۲۰ ۵میلی گرم صبح ناشتا میخوره و شب نیم سی سی فاموتیدین ۴۰.قطره آد کامویت و بی بی کر ۵قطره میخوره

آزمایش مدفوع حساسیت به پروتئین‌گاوی
شیرشم ببلاک Ar
ازمایش رو برای چی نوشتن عزیزم؟
عزیزم شما بابت رفلاکس چه دارویی به بچه تون میدادید؟ از چند وقتی تشخیص رفلاکس دادن؟
حساسیت به پروتئین
من نکسیوم و فاموتیدین میدم شیرم ببلاک اب آر.از دو هفتگی تقریبا داشت ولی دوماهگی دارو شروع کردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.