Ooma
پرسش (1405/04/02):

شیر خشک چی بخرم خوب باشه

سلام خانم دکتر
بچم ۴ روزشه ، زردی هم داره میخوام شیر خشک بخرم چی بخرم خوب باشه بهش بسازه، شیرمم زور نداره سیرش نمیکنه
دائم زیر سینس ، یهو ۶ ساعت مداوم بیداره یه چرت کوتاه شاید بزنه ، از بیخوابی دیگه دارم میمیرم این چن روز چکار کنم
میخوام سیر باشه شکمش و زردیشم خوب بشه

سلام عزیزم شیرخشک ببلاک یه شیرخشک سبک، زود هضم و سبکه، و معمولا باعث یبوست نمیشه وزن دهیش هم خوبه
ممنون عزیزم چقدر باید بهش بدم که سیر بشه البته شیر خودمم میخوام بدم که عادت نکنه
من اپتامیل گرفتم همزمان با شیر خودم بهش دادم +شیر خشت و ترنجبین ،زردیش برطرف شد
لطفا به هیچ عنوان به جز شیر مادر یا خشک هیچ چیز دیگه ندید
من نان میدادم ولی نان به هر نوزادی نمیسازه
آپتامیل بگیر عزیزم
آپتامیل همه میگفتن ولی دخترمن رفلاکسی بود نساخت.شیرخشت نده تروخدا
زیاد شیر بده و دستگاه.زردیش خوب میشه دارو برا مرحله آخر بزار
لطفاً برای زردی به هیچ عنوان داروی گیاهی نده
فقط شیردهی مرتب و گذاشتن زیر دستگاه
چیزهای مقوی و پودر شیرافزا و پودر گالاکتومید بخور ،کپسول لاکتاول بگیر بخور شیرت زیاد میشه
دیگه خودت تجربه داری می دونی روزهای اول شیر کم هست هر چی چیزهای مقوی بخوری و شیر بخوره و سعی کنی بخوابی بهتر میشه
در مورد شیر خشک هم به دکترش بگو چون واقعاً اینجا هر کس بهت ی چیزی بگه شاید به بچه ی تو نسازه
دیگه باید طبق نظر دکتر ی شیر خشک کمکی با سرنگ بهش بدی که ببینی بهش می سازه یا نه.
من آپتامیل میدادم.
شیر من بعد دو ماه درست اومد که قابل دوشیدن بود و مثلا 30 تا60 سیسی میشد

به حرف دیگران گوش ندید هرچی خودتون صلاح میدونید انجام بدین


با شیشه شیر خوب مث دکتر براونز شیر یده که بچت سینه تو پس نزنه بعدا. شیرت که خوب شد رفته رفته خودت قطعش کنه خودشم ول میکنه.

با قطره چکان و... هم نمیخواد شیر بدی همون شیشه خوب بخری کافیه. مگه زن زائو چقد جون و حوصله داره
بمن دکتر آپتامیل ha نوشت. گفت تا میتونی بهش شیر بده که زردی بره از بدنش، از داروخانه قطره چکونه مخصوص شیردادن بگیر با اون بده. چون سیر بشه شیشه هم نمگیره
خواهش عزیزم، نگاه شیرخشک اپتامیل خوبه ولی نفخ زیاد داره معمولا بچه ها دل‌درد میگیرن، حالا باز سلیقه خودته میتونی امتحان کنی، به نظر من ببلاک بهتره ولی بازم با پزشک مشورت کن.
برای اینکه شیر خودت زیاد بشه من قرص لاکتاول میخوردم عالی بود ببین در بهترین حالتش ۶ درجه شیر داشتم و وقتایی که به خودم نمی‌رسیدم ۴ درجه اینجورا بودم.
برای شروع میتونی یک و نیم تا دو درجه بهش شیر بدی
بعد اگه میخوای شیر خودتو بخوره وقتایی که گیج خواب هست شیشه شیر بهش بده متوجه نشه، منم اولش اینطوری واسه پسرم شروع کردم ولی تهش شیر خشکی شد تا همین یه هفته پیش با شیر دوش میدوشیدم بهش میدادم ولی دیگه کم شده بود منم قطعش کردم...
برای زردیش هم بجز داروهایی که پزشک تجویز میکنه هیچی نده
سلام عزیزم اگه بچه همزمان کنار شیر خودتون میخوای بهش شیر خشک بدی
شیر خشکی بده که زیاد خوشمزه نباشه


مثلا شیر ببلاک ، سوپرامیل ، گیگوز خیلی خوشمزه آن

میتونی از شیر خشک هایی بدی که کامفورت باشن
یا این که بیمارستان به من گفت بیومیل بده
اپتامیل هم به اندازه چیزایی که بالا گفتم خوشمزه نیست و شیر خیلی خوبیه
ممنون از همگی🌸❤️❤️
من ببلاک میدادم سبک و خوب بود وزن گیری هم خوب بود . بچه برادرشوهرم بهش نان دادن نساخت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه