سلام خانم دکتر عزیزم. خسته نباشید.خانم دکتر من 10 روزی میشه که موقع عوض کردن پوشک پسر 8 ماهم وقتی که کرم میزنم احساس میکنم قسمت پایین یکم کنار سوراخ مقعد پسرم یک چیزی اندازه عدس سفته زیر پوستش. از بیرون اصلا دیده نمیشه برآمده یا قرمز نیست فقط موقع دست زدن فهمیده میشه.از اول تولدش تا الان هم اصلا یبوست نداشته فقط چند روز این اواخر به خاطر دندونش روزی 4 بار شکمش کار میکرد که الان درست شده.گفتم صبر کنم شاید بره ولی نرفته. چرا اینجوریه خانم دکتر؟ باید چیکار کنم ببرم پیش دکترش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



196
1 روز قبل


