سلام خانم دکتر و دوستان
من الان رفتم سرویس یکم کمر درد دارم دیدم یه لکه قهوه ای روی لباس زیرمه
ببخشید عکسشو ولی میفرستم
ففط ویتامین دی و اسید فولیک مصرف میکنم
خیلی نگرانم سونو رفتم قلبش تشکیل شده مشکلی نداشت الان نمبدونم چرا اینجوری شدم
پرسش (1405/04/02):
ترشح قهوه ای تو هفته ۶ بارداری
180
22
1 روز قبل
سوال کننده
0
1 روز قبل
سوال کننده
خیلی استرس دادم لطفا کسی میدونه جواب بده نوبت انلاینم از دکتر گرفتم منتظرم جواب بده برم بیمارستان یا نه؟
0
1 روز قبل
سوال کننده

0
1 روز قبل
زهراا🤲خدایا شکرت
نگران نباش
باید بری دکتر مجدد سونو انجام بدی
احتمالا لازمه شیاف پروژسترون مصرف کنی
باید بری دکتر مجدد سونو انجام بدی
احتمالا لازمه شیاف پروژسترون مصرف کنی
0
1 روز قبل
سوال کننده
شیاف دکتر بم داد نگفت چجوری استفاده کنم گفت شبی ۱
0
1 روز قبل
M.A .
شبی یکی مقعدی بزار
0
1 روز قبل
M.A .
منم الان استفاده میکنم هم شیاف هم آمپول. من هماتوم دارم
0
1 روز قبل
M.A .
اگر میتونی مجدد برو سونو
0
1 روز قبل
M.A .
ب خودت استرس نده ولی پیگیر باش
0
1 روز قبل
M.A .
من مثل پریودی خونریزی کردم فکر کردم سقط شده رفتم سونو گفت هماتوم داری دارو بهم داد
0
1 روز قبل
سوال کننده
شیاف داد گفت واژینال بزار فعلا
کمر درد گرفتم
بیشتر استرس دارم نگرانم
کمر درد گرفتم
بیشتر استرس دارم نگرانم
0
حدود 22 ساعت قبل
M.A .
من چون لکه بینی داشتم ترجیح دادم شیاف مقعدی بزارم .
نه استرس نگیر بدتره بخدا
نه استرس نگیر بدتره بخدا
0
حدود 22 ساعت قبل
M.A .
دوباره رفتی سونو ؟
0
حدود 20 ساعت قبل
سوال کننده
نه هنوز به دکتر زنان زنگ زدم گفت برات شیاف مینویسم استفاده کن
ببین چجوریه شرایطت
ببین چجوریه شرایطت
0
حدود 20 ساعت قبل
سوال کننده
الان ازظهر که گذاشتم ترشحم خیلی کم شد
0
حدود 20 ساعت قبل
سوال کننده
بد قبلا از این ترشحات داشتم از روی لباس زیرم پاک نمیشد اینو آب زدم رفت
نمیدونم اصلا خون بود یا نه
نمیدونم اصلا خون بود یا نه
0
حدود 20 ساعت قبل
M.A .
خیره انشالله
0
حدود 20 ساعت قبل
M.A .
ببین منم دارم ترشحات قهوه ای کمرنگ
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
من هماتوم نداشتم آخه
یکم راه رفتم امروز پله رفتم بالا پایین چندتا دونه در حد ۵ دقیقه ام تو خیابون از خونه مامانم رقتم خونه خودم برگشتم اینجوری شدم وگرنه از اول حاملگیم تا الان چیزی نبود
یکم راه رفتم امروز پله رفتم بالا پایین چندتا دونه در حد ۵ دقیقه ام تو خیابون از خونه مامانم رقتم خونه خودم برگشتم اینجوری شدم وگرنه از اول حاملگیم تا الان چیزی نبود
0
حدود 6 ساعت قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی میکنم و هرگاه سوال اورژانسی بود در تاپیک پشتیبانی اعلام کنید
فعلا شیاف را هر 12 ساعت یکی استفاده کنید
استراحت رو به مطلق داشته باشید نزدیکی نکنید دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و فعلا اصلا ار پله بالا و پایین نروید
بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی میکنم و هرگاه سوال اورژانسی بود در تاپیک پشتیبانی اعلام کنید
فعلا شیاف را هر 12 ساعت یکی استفاده کنید
استراحت رو به مطلق داشته باشید نزدیکی نکنید دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و فعلا اصلا ار پله بالا و پایین نروید
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
تشکر
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
اولین شیاف رو گذاشتم دیگه ترشح قهوه ای نداشتم
و دل درد و کمر دردمم افتاده
فقط چون حالت تهوع ندارم نگرانم
سونوگرافی ام بعد از تعطیلات هست
خیلی نگرانم
و دل درد و کمر دردمم افتاده
فقط چون حالت تهوع ندارم نگرانم
سونوگرافی ام بعد از تعطیلات هست
خیلی نگرانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




