Ooma
پرسش (1405/04/02):

ترشح قهوه ای تو هفته ۶ بارداری

سلام خانم دکتر و دوستان
من الان رفتم سرویس یکم کمر درد دارم دیدم یه لکه قهوه ای روی لباس زیرمه
ببخشید عکسشو ولی میفرستم
ففط ویتامین دی و اسید فولیک مصرف میکنم
خیلی نگرانم سونو رفتم قلبش تشکیل شده مشکلی نداشت الان نمبدونم چرا اینجوری شدم

خیلی استرس دادم لطفا کسی میدونه جواب بده نوبت انلاینم از دکتر گرفتم منتظرم جواب بده برم بیمارستان یا نه؟
ترشح قهوه ای تو هفته ۶ بارداری
نگران نباش
باید بری دکتر مجدد سونو انجام بدی
احتمالا لازمه شیاف پروژسترون مصرف کنی
شیاف دکتر بم داد نگفت چجوری استفاده کنم گفت شبی ۱
شبی یکی مقعدی بزار
منم الان استفاده میکنم هم شیاف هم آمپول. من هماتوم دارم
اگر میتونی مجدد برو سونو
ب خودت استرس نده ولی پیگیر باش
من مثل پریودی خونریزی کردم فکر کردم سقط شده رفتم سونو گفت هماتوم داری دارو بهم داد
شیاف داد گفت واژینال بزار فعلا
کمر درد گرفتم
بیشتر استرس دارم نگرانم
من چون لکه بینی داشتم ترجیح دادم شیاف مقعدی بزارم .
نه استرس نگیر بدتره بخدا
دوباره رفتی سونو ؟
نه هنوز به دکتر زنان زنگ زدم گفت برات شیاف مینویسم استفاده کن
ببین چجوریه شرایطت
الان ازظهر که گذاشتم ترشحم خیلی کم شد
بد قبلا از این ترشحات داشتم از روی لباس زیرم پاک نمیشد اینو آب زدم رفت
نمیدونم اصلا خون بود یا نه
خیره انشالله
ببین منم دارم ترشحات قهوه ای کمرنگ
من هماتوم نداشتم آخه
یکم راه رفتم امروز پله رفتم بالا پایین چندتا دونه در حد ۵ دقیقه ام تو خیابون از خونه مامانم رقتم خونه خودم برگشتم اینجوری شدم وگرنه از اول حاملگیم تا الان چیزی نبود
سلام نازنینم به روی ماهتون
بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی میکنم و هرگاه سوال اورژانسی بود در تاپیک پشتیبانی اعلام کنید
فعلا شیاف را هر 12 ساعت یکی استفاده کنید
استراحت رو به مطلق داشته باشید نزدیکی نکنید دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و فعلا اصلا ار پله بالا و پایین نروید
تشکر
اولین شیاف رو گذاشتم دیگه ترشح قهوه ای نداشتم
و دل درد و کمر دردمم افتاده
فقط چون حالت تهوع ندارم نگرانم
سونوگرافی ام بعد از تعطیلات هست
خیلی نگرانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه