Ooma
پرسش (1405/04/02):

کنترل پسوریازیس در بارداری

سلام وقت بخیر من پسوریازیس داشتم البته فقط تو سرم بود و پشت گوشم که درمانش کردم و خیلی کمتر شده بود اما الان بازم داخل سرم مثل قبل شده و اینکه الان روی پیشونیم و روی چونه ام پسوریازیس زده چون باردارم چیزی استفاده نکردم خواستم ببینم میشه کاری کرد کنترلش کرد و اینکه ممکنه همین جوری تو صورتم بمونه؟

سلام به روی قشنگتون مامان جان
جانم فقط می‌توان از داروهای موضعی استفاده کرد مواردی مانند نرم‌کننده ها کمک کننده هستند و برخی وازلین را پیشنها می‌دهند ولی شما خوددرمانی نکنید چون متخصص ایمونولوژیست باید بسته به شدت و وسعت درمان بدهد حتما مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.