Ooma
پرسش (1405/04/02):

آیا این عقب انداختن پریود نیازی به پیگیری داره با توجه به اینکه همیشه نامنظم بود

سلام خانم دکتر عزیز و مامان های اومایی من همیشه پریود نامنظم و طولانی داشتم سیکل های پریودم معمولا 32 تا 35 روزه بودن و البته با دارو
قبل از اقدام به بارداری مثلا 7-8 سال گذشته پیش میومد که حتی دو ماه هم پریود نشم اما بعد از اقدام با دوفامد دیگه منظم بین 32تا 35 بودم الان روز 42 سیکلم هستم به دختر شیر خودمو میدم اما از 11 ماهگیش پریودم شروع شد و تقریبا همون 35 روزه بودم ، الان به نظرتون باید پیگیری کنم دیروز به شدت کمردرد و دل درد پریود داشتم حتی پد گذاشتم اما شب برطرف شد الآنم درد ندارم

سلام خوبی الهه جون بی بی چک بزنم انءشاالله بارداری عزیزم 💚💞❤️
مرسی عزیزم انشالله شما تو دلیتو صحیح و سالم بغل بگیریش
من دیگه نی نی نمیخوام 😁
حالا شما یه بی بی بزن ضرر نداره
میزنم امشب
بی بی چک زدم منفی بود
👌🏻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه