Ooma
پرسش (1405/04/02):

خانم دکتر سلام،کمی لکه قهوه ای دیدم

من باعرض معذرت به سرویس که رفتم لکه قهوه ای دیدم روی لباس زیرم، دوباره دستمال گذاشتم چیزی نبود اما چون من هفته ۱۴ باید سرکلاژ بشم و قبلا هم سرکلاژ شدم یکم نگرانم .
یک مشکلی که دارم دائما یبوست میشم یکم بهم فشار میاد، از یک طرف دیگه گاهی دلم پیچ میده وقتی غذا میخورم ، گاها زیر دلم تیر میکشه یا یکم سفت میشه و درد میگیره، این علائم خطرناک هست ، اتفاقا فردا نوبت سونو ۸ هفته دارم توی سونو مشکلی باشه مشخص میشه؟

اصلا استرس نداشته باش ،می‌تونه از یبوست باشه اوایل بارداری یبوست اذیت کننده است چون زور میزنی بد هست غذای آبکی بخور به دکتر هم بگو براش دارو بده دل پیچه هم می‌تونه از غذا خوردندباشه تیر کشیدن هم عادی هست ،الان از هر ۱۰نفر۷-۸نفرشون هماتوم دارن اوایل بارداری ،انشاالله مسئله خاصی نیست ،فردا تو سونو مشخص میشه نگرانی واسترس بیشتر ضرر داره برات من رو بچه اولم تو ۸و۹هفته به اندازه یک گوسفند کشتن از من خون روان رفت رفتم بیمارستان ماما دید گفتن با این خونریزی که داره حتما سقط شده ولی سونو شدم بودش ،حرفم اینه که تا خدا نخواد برگی از درخت زندگی بنده اش نمی افته ،انشالله راحت این دوران طی کنی وسالم بغلش بگیری عزیزم
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم داروهای پروژسترونی استفاده نمی‌کنید ؟اگر استفاده می‌کنید با چه دوزی چند بار در روز ؟
سلام نه متاسفانه هیچ دارویی استفاده نمیکنم
دل پیچه شدید دارم
stk: |~|11|~|106_col
خیلی ممنونم
از دل پیچه و درد از توی خواب بیدار شدم
عزیزم باید بری دکتر بهت امپول یا قرص یا شیاف پرژسترون بده
جانم مراجعه کنید طول سرویکس چک گردد و چون دلپیچه دارید دوفامد به جای شیاف پروژسترون استفاده کنید هر 12 ساعت یکی دوفامد بخورید
اینو سنو الانم
اینو همین الان انجام دادم خوبه؟
اینو همین الان انجام دادم خوبه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه