Ooma
پرسش (1405/04/01):

سونو ی شش هفته

سلام وقت بخیر خانم دکتر و دوستان عزیز
سونو رفتم برای قلب
جوابش رو میزارم
حالت تهوع هامو چیکار کنم؟
هیچی نمیتونم نگهدارم
یه چیزی میخورم احساس خفگی میکنم
آبم نمیتونم حتی بخورم

سونو ی شش هفته
مبارک باشه ب سلامتی دنیا بیاد
حالت تهوع ک بایدتحمل کنی تا چهارماه اینجوریه
شما هم میخوای زایمان کنی بسلامتی بیاد
مرسی قشنگم انشاالله😍
ممنون
بالاخره همونی شد ک میخواستی😃خردادی نشد 😄
سلام،مبارک باشه عزیزم،خودتون گرسنه نگه ندارید ،ازاین مدل شکلات پیچی هایی که زنجبیلی هست یکم بزارید تو دهنتون ،
بچتون هم فکر کنم دختر باشه
چطور ؟؟؟
مبارک باشه
قرص دمیترون بخور
لیمو بو کن
سلام خوبی عزیزم بارداری مبارک باشه انءشاالله به سلامتی بیابغلت عزیزم
من تا چهار ماه بارداری حالت تهوع داشتم
هرچند غذا میخوردم بالامیارم حتی آب میخوردم بالا میارم عزیزم
باید تحمل کنید عزیزم 💞💖❤️
سلام عزیزم مبارک باشه
مبارک باشه
قدمش پر خیر ان شاالله
حالت تهوع هیچ چاره ای نداره تا بیاد بگذره من تا حدود ۴ ماهگی داشتم
وای خیلی روزای بدی بود 🤦🏻‍♀️
از روی سونو حدس زدم
اره اره تیرمیشه😅😍
عکسش یانوشته هاش
وااای من برا دخترم اینجوری بودم تا زایمان..
4 ماه اول شدید بود از همسرم هم بدم می‌اومد
یادمه تا 1 ماه جدا میخوابیدم ازش.
حس میکردم همه چی بو میده کولر یخچال واییییییییییی پیاز
اون روزا رو متنفرممم
عکسش
تشکر
میتدسم ضرر داشته باشه
چون قرصم میخورم بر میگرده
۴ کیلو وزن کم کردم
ممنون
احساس میکنم خونمونم بو میده
منم
شکر بو میده
قاشق چنگال بو میده
شوهرم بوسم میکنه گرمای دهنش بهم حالت تهوع میده
خودمم دختر دوس دارم تک دختر بودم حیلی آبجی دلم میخواست داشته باشم
سلام مبارک باشه❤این حالتا ی دوره ای داره توی حاملگی بخاطر طغیان شدید هورمونی تا دوره اش هم تموم نشه متاسفانه نمیشه کاریش کرد،فقط صبحا ناشتا نون خشک یا بیسکوییت ترد هستن این کراکرا از اونا بخور یکم بهتر میشی،من از بوی رب و پیاز داغ و اشپزی و کلا خونمون بدم‌میومد،شدم ۵ ماهه تونستم دستپخت خودمو یکم با لذت بخورم،چشم رو هم بزاری تموم شده
ویار دختر معمولا همیناست
من تا 4 ماه جام پشت در سرویس بهداشتی بود 😅
چ روزایی بود یادش می‌افتم حالم بد میشه


منم اینارو داشتم و پسره😂
من سر این یه بار کابینتارو ریختم بیرون تمیز کردم دوباره چیدم یعنی حس میکردم همش چیزی توش خراب اینا شده مگه میشه خونه و آشپزخونه انقدر بوی بد بده😂
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درمورد تهوع در تاپیک دیگرتان جواب ندادم ؟یادم هست گفتم ب 6 و متوکلوپرامید بخورید اگر اشتباه نکنم اگر شما نبودید بگویید چه داروهایی میخورید؟
خداروشکر سونوگرافی عالی است مبارکتان باشد ❤️
تشکر
اسید فولیک و ویتامین دی
نه من ایقد بی حال و بی جون بودم ک فقط از بویی ک خودم حس میکردم میاوردم بالا
جنازه شده بودم اصن
خواهش میکنم گل من
ب 6 هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و در کنار آن روزی یک عدد متوکلوپرامید بخورید و همراه با غذا مایعات نخورید، حداقل نیم ساعت و بیشتر فاصله بگذارید، غذاهای چرب و سرخ کردنی و پر ادویه نخورید نوشیدنی های داغ و گازدار نخورید
در مقدار کم بخورید ولی دفعات بیشتر و گزارش دهید تا روند درمانی را تعیین کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه