سلام وقت بخیر خانم دکتر و دوستان عزیز
سونو رفتم برای قلب
جوابش رو میزارم
حالت تهوع هامو چیکار کنم؟
هیچی نمیتونم نگهدارم
یه چیزی میخورم احساس خفگی میکنم
آبم نمیتونم حتی بخورم
پرسش (1405/04/01):
سونو ی شش هفته
319
49
1 روز قبل
سوال کننده
0
1 روز قبل
سوال کننده

1
1 روز قبل
مهسا آذین
مبارک باشه ب سلامتی دنیا بیاد
3
1 روز قبل
مهسا آذین
حالت تهوع ک بایدتحمل کنی تا چهارماه اینجوریه
1
1 روز قبل
🌹مریم🌹 😍
شما هم میخوای زایمان کنی بسلامتی بیاد
1
1 روز قبل
مهسا آذین
مرسی قشنگم انشاالله😍
0
1 روز قبل
سوال کننده
ممنون
0
1 روز قبل
زهرا خانوم
بالاخره همونی شد ک میخواستی😃خردادی نشد 😄
1
1 روز قبل
ناهید وح
سلام،مبارک باشه عزیزم،خودتون گرسنه نگه ندارید ،ازاین مدل شکلات پیچی هایی که زنجبیلی هست یکم بزارید تو دهنتون ،
2
1 روز قبل
ناهید وح
بچتون هم فکر کنم دختر باشه
0
1 روز قبل
سحر اقائی
چطور ؟؟؟
0
1 روز قبل
سحر اقائی
مبارک باشه
قرص دمیترون بخور
قرص دمیترون بخور
0
1 روز قبل
سحر اقائی
لیمو بو کن
0
1 روز قبل
لیلا زمانپور
سلام خوبی عزیزم بارداری مبارک باشه انءشاالله به سلامتی بیابغلت عزیزم
من تا چهار ماه بارداری حالت تهوع داشتم
هرچند غذا میخوردم بالامیارم حتی آب میخوردم بالا میارم عزیزم
باید تحمل کنید عزیزم 💞💖❤️
من تا چهار ماه بارداری حالت تهوع داشتم
هرچند غذا میخوردم بالامیارم حتی آب میخوردم بالا میارم عزیزم
باید تحمل کنید عزیزم 💞💖❤️
1
1 روز قبل
مامان m
سلام عزیزم مبارک باشه
1
1 روز قبل
faeze k..
مبارک باشه
قدمش پر خیر ان شاالله
حالت تهوع هیچ چاره ای نداره تا بیاد بگذره من تا حدود ۴ ماهگی داشتم
وای خیلی روزای بدی بود 🤦🏻♀️
قدمش پر خیر ان شاالله
حالت تهوع هیچ چاره ای نداره تا بیاد بگذره من تا حدود ۴ ماهگی داشتم
وای خیلی روزای بدی بود 🤦🏻♀️
0
1 روز قبل
ناهید وح
از روی سونو حدس زدم
0
1 روز قبل
مهسا آذین
اره اره تیرمیشه😅😍
0
1 روز قبل
مهسا آذین
عکسش یانوشته هاش
2
1 روز قبل
مامانِ ایلماه خانم
وااای من برا دخترم اینجوری بودم تا زایمان..
4 ماه اول شدید بود از همسرم هم بدم میاومد
یادمه تا 1 ماه جدا میخوابیدم ازش.
حس میکردم همه چی بو میده کولر یخچال واییییییییییی پیاز
اون روزا رو متنفرممم
4 ماه اول شدید بود از همسرم هم بدم میاومد
یادمه تا 1 ماه جدا میخوابیدم ازش.
حس میکردم همه چی بو میده کولر یخچال واییییییییییی پیاز
اون روزا رو متنفرممم
0
1 روز قبل
ناهید وح
عکسش
0
1 روز قبل
سوال کننده
تشکر
0
1 روز قبل
سوال کننده
میتدسم ضرر داشته باشه
چون قرصم میخورم بر میگرده
۴ کیلو وزن کم کردم
چون قرصم میخورم بر میگرده
۴ کیلو وزن کم کردم
0
1 روز قبل
سوال کننده
ممنون
0
1 روز قبل
سوال کننده
احساس میکنم خونمونم بو میده
0
1 روز قبل
سوال کننده
منم
شکر بو میده
قاشق چنگال بو میده
شوهرم بوسم میکنه گرمای دهنش بهم حالت تهوع میده
شکر بو میده
قاشق چنگال بو میده
شوهرم بوسم میکنه گرمای دهنش بهم حالت تهوع میده
0
1 روز قبل
سوال کننده
خودمم دختر دوس دارم تک دختر بودم حیلی آبجی دلم میخواست داشته باشم
0
1 روز قبل
Negin 👸
سلام مبارک باشه❤این حالتا ی دوره ای داره توی حاملگی بخاطر طغیان شدید هورمونی تا دوره اش هم تموم نشه متاسفانه نمیشه کاریش کرد،فقط صبحا ناشتا نون خشک یا بیسکوییت ترد هستن این کراکرا از اونا بخور یکم بهتر میشی،من از بوی رب و پیاز داغ و اشپزی و کلا خونمون بدممیومد،شدم ۵ ماهه تونستم دستپخت خودمو یکم با لذت بخورم،چشم رو هم بزاری تموم شده
0
1 روز قبل
مامانِ ایلماه خانم
ویار دختر معمولا همیناست
من تا 4 ماه جام پشت در سرویس بهداشتی بود 😅
چ روزایی بود یادش میافتم حالم بد میشه
من تا 4 ماه جام پشت در سرویس بهداشتی بود 😅
چ روزایی بود یادش میافتم حالم بد میشه
0
1 روز قبل
فاطمه ♡
منم اینارو داشتم و پسره😂
0
1 روز قبل
فاطمه ♡
من سر این یه بار کابینتارو ریختم بیرون تمیز کردم دوباره چیدم یعنی حس میکردم همش چیزی توش خراب اینا شده مگه میشه خونه و آشپزخونه انقدر بوی بد بده😂
0
1 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درمورد تهوع در تاپیک دیگرتان جواب ندادم ؟یادم هست گفتم ب 6 و متوکلوپرامید بخورید اگر اشتباه نکنم اگر شما نبودید بگویید چه داروهایی میخورید؟
خداروشکر سونوگرافی عالی است مبارکتان باشد ❤️
درمورد تهوع در تاپیک دیگرتان جواب ندادم ؟یادم هست گفتم ب 6 و متوکلوپرامید بخورید اگر اشتباه نکنم اگر شما نبودید بگویید چه داروهایی میخورید؟
خداروشکر سونوگرافی عالی است مبارکتان باشد ❤️
0
حدود 23 ساعت قبل
سوال کننده
تشکر
0
حدود 23 ساعت قبل
سوال کننده
اسید فولیک و ویتامین دی
0
حدود 19 ساعت قبل
مامانِ ایلماه خانم
نه من ایقد بی حال و بی جون بودم ک فقط از بویی ک خودم حس میکردم میاوردم بالا
جنازه شده بودم اصن
جنازه شده بودم اصن
0
حدود 2 ساعت قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
ب 6 هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و در کنار آن روزی یک عدد متوکلوپرامید بخورید و همراه با غذا مایعات نخورید، حداقل نیم ساعت و بیشتر فاصله بگذارید، غذاهای چرب و سرخ کردنی و پر ادویه نخورید نوشیدنی های داغ و گازدار نخورید
در مقدار کم بخورید ولی دفعات بیشتر و گزارش دهید تا روند درمانی را تعیین کنم
ب 6 هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و در کنار آن روزی یک عدد متوکلوپرامید بخورید و همراه با غذا مایعات نخورید، حداقل نیم ساعت و بیشتر فاصله بگذارید، غذاهای چرب و سرخ کردنی و پر ادویه نخورید نوشیدنی های داغ و گازدار نخورید
در مقدار کم بخورید ولی دفعات بیشتر و گزارش دهید تا روند درمانی را تعیین کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




