Ooma
پرسش (1405/04/01):

دکتر جان. آیا بعد سزارین رسیدگی ب بچه باعث کمردرد میشه؟

من سزارین کردم ، خیلی میترسم ب کارای بچه برسم چون میگن اگه استراحت نکنین کمر درد میمونه روتون برا همیشه
راسته؟
هیچ کار خاصی نمیکنم فقط همین کارای بچه ، ولی بچم کولیک داره اصلا آروم و قرار نداره و هی تو بغلمه و خیلی خستم میکنه
الانم کمر درد دارم کمی

ن دیگ درون حد نیست کارای خونه بلند نکردن وزن سنگین کارای طاقت فرسا نظافت بیش از حد هر کاری بیشتر از حد معمول وگرنه منظور بچه نیست..
چ زایمان طبیعی و چه سزارین 40 روز اول مراقبت میخاد بخودت برس حساس نباش سر کارا کار همیشه هست بفکر بدنت باش چون این 40 روز اول سلامت بدنت تا سال های آینده می‌سازه خودت تقویت کن بدنت درحال ترمیمه..
تا میتونی استراحت کن اگ کسی هست کمکی داری ازشون بخاه کنارت باشن کمکت باشن.
برای کولیک بزارش تو گهواره قطره اینفاکول بده بچه های کولیک از تکون خوششون میاد آروم میشن بزارش تو گهواره آروم تکون بده
نه فقط به بچه میرسم ولی بچه هم خیلی خستم میکنه
ویزیت ۱۰ روزگی برو پیش دکترت اگر وضع بخیه هات خوب باشه اتفاقا هرچی بیشتر فعالیت داشته باشی زودتر خوب میشی . البته کار سنگین نه.
سلام عزیزم من دخترم نارس بود وپنچ روز بستری بود وومن اتاق شیر میموندم و اجبارا تنهاااا بذاب بلند شدن و خوابیدنم کسی نبود کمکم از همون موقع کمرم درد کیرکد دقیقا جای بی حسیه هنوز ک پنچ ماه میگذره به شدتتتتتت وقتی نشستم بچه شیر بدم یا کار خونه میکنم درد میگره جاش به طورفجیع وس تا میتونی استراحت کن وای راه برو
تا چند روز استراحت کنم یعنی ب بچه هم شیر ندم
نه شیر بده کارای روزمره و فشار به خودت نیاره
این شیردهی اذیتم میکنه
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم کمردرد بعد زایمان اصولا بیشتر بدلیل ضعف عضلات کمر و آسیب هایی است که طی بارداری به ستون فقرات وارد می‌شود و کم کم بعد زایمان نمایان می‌شوند آرام و تدریجی کارها را جلو ببرید و قطعا نباید به یکباره به کارهای قبلی برگردید فعلا کار خانه و کارهای غیر ضروری به دیگران موکول شوند شما استراحت کنید و به بچه برسید شیر هم بدهید ، بایت کولیک مراجعه کنید قطره های مناسب آغاز گردد و از گهواره و اپلیکیشن های white noise کمک بگیرید اغلب بچه ها کولیک دارند و خستگی شما کاملا قابل درک هست‌ ولی دلیلی برای شیر ندادن نیست
خیلی ممنون بابت توضیحاتتون
من جای آمپول بی حسی درد میکنه
پس این از چیه؟
نکنه دردش بمونه برا همیشه
عزیزم خب به هرحال مدتی درد دارد بچه که نیستیم مامان گل یک عمل بزرگ روی بدن انجام شده شما بدنتان زخمی شود مگر یک روزه خوب می‌شود که توقع دارید درد سزارین و آمپولی که تا نخاع رفته طی 14 روز خوب شود زمان می‌برد چندین ماه ممکن است زمان ببرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه