Ooma
پرسش (1405/04/01):

کمردرد بعد از زایمان سزارین

بعد از زایمان سزارین کمر درد شدید گرقتم طوری ک صب کدبیدار میشم بالای گودی کمرم انقدر درد میکنه نمبتونم تکون بخورم نفسم نمیاد

عزیزم عوارض بی حسی منم دقیفا همونجایی ک بی حسی زدن انکار مته فرو میکنن و وحشتناک درد داره
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف می‌کنید ؟با توجه به شدت درد به ارتوپد هم مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.