من بچم سفالیکه دلم میخواد سزارین شم چند روز پیش رفتم پیش دکترم طبق سونو ۳۴ هفته بودم اما طبق اوما ۳۲ هفته و چهار روز گفت ۲۰ تیر برم برا معاینه لگن بنظرتون میشه این دکتر نامه بده برم دولتی برا سزارین میگه من نمیام دولتی خصوصی عمل انجام میشه به منشی گفتم دکتر نامه بده میتونم برم دولتی گفت اونا قبول نمیکنن باید بری درد بکشی اگه نتونستی طبیعی بعدسزارین میشی
پرسش (1405/03/31):
سلام خانوما بیاین در مورد سزارین بگین و اینکه راهنمایی کنین
385
72
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
momy niloo
سلام گلم هزینه خصوصی رو بهت نگفت؟ منم میخوام اختیاری سزارین شم 🥲
0
2 روز قبل
سوال کننده
۶۰ تومن هزینه بیمارستان و هزینه دکتر جداس اینم برا اول بارداری پرسیدم بود الان فک کنم گرون تر شده
0
2 روز قبل
سوال کننده
من از طبیعی خیلی میترسم آسم هم دارم تحمل دردم کمه😢
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
تهرانی؟
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
بیمارستان های دولتی تهران تا خود بیمارستان سونو و آزمایش نگیرن و دلیل و متوجه نشدم سزارین نمیکنن
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
نیکان اقدسیه من پرسیدم۱۲۰سزارین
۳۵.۴۰هم پزشک میگیره نامه بده
۳۵.۴۰هم پزشک میگیره نامه بده
0
2 روز قبل
سوال کننده
نه کرمان
0
2 روز قبل
بهار 💞
سزارین تو بیمارستان دولتی همینجوری انجام نمیدن،حتی اگر نامه داشته باشی
0
2 روز قبل
بهار 💞
تو موارد اورژانسی انجام میدن
0
2 روز قبل
سوال کننده
چقدر زیاده یکاری کردن آدم میترسه دیگ بچه بیاره
0
2 روز قبل
سوال کننده
وای باید درد طبیعی بکشیم اگ نشد سزارین انجام میدن😣
0
2 روز قبل
بهار 💞
من اسفند سزارین کردم تو انصاری 110 گرفت، به جز زیرمیزی دکتر
0
2 روز قبل
سمیرا سروستانی
وااای چ خبره 😐
0
2 روز قبل
faeze k..
منم از بیمارستان خصوصی تو شیراز پرسیدم گفت سزارین دوم ۹۰ الی ۱۰۰ تومن
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
آمپول فشار و اینا میزنن ک زایمان کنی طبیعی
دولتی خیلی سزارین و سخت انجام میده
دولتی خیلی سزارین و سخت انجام میده
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
بیمارستانش چطوره؟
دکتری ک من تحت نظرشم اونجاس
دکتری ک من تحت نظرشم اونجاس
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
سزارین دوم و دیگ دولتی ها هم انجام میدن اگر هزینه ها سخت باشه و کمتر از هفت سال باشه دولتی ب صرفه اس
0
2 روز قبل
ela.e.h z
من که میرم بیمارستان میلاد کلا رایگان
0
2 روز قبل
ela.e.h z
به نظرم از اول باید بگی دیابت داری آزمایشای قندم بخوری بری آزمایش بدی که قندناشتا بالا باشه بگی انسولین میزنم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
سزارین؟
یادمه از اول بارداری باید میرفتی اونجا تحت نظرشون بودی تا بتونی رایگان انجام بدی ولی طبیعی و سزارین شو یادم نیست
یادمه از اول بارداری باید میرفتی اونجا تحت نظرشون بودی تا بتونی رایگان انجام بدی ولی طبیعی و سزارین شو یادم نیست
0
2 روز قبل
ela.e.h z
نه من ۳۰هفته رفتم
0
2 روز قبل
ela.e.h z
ولی کلاسای شیردهی دارم میرم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
عزیزم میدونی قند بالا چقدداسیب زنندس برای مادر و جنین؟
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
یهو امکان داره بچه وزنش بالاتر از حد باشه
مسمومیت بارداری بگیره ....
...
مسمومیت بارداری بگیره ....
...
0
2 روز قبل
ela.e.h z
قرار نیست واقعی باشه که به جای که ناشتا بره صبحانه بخور بر دکترا بدونن طرف قند داره سزارین میکنن
2
2 روز قبل
مریــم بانـــو
کسی ک قند داشته باشه آزمایش ادرارش هم فرق داره و توی بیمارستان دولتی همون ثانیه ازش آزمایش میگیرن
خیلی سخت گیری دارن
خیلی سخت گیری دارن
0
2 روز قبل
ela.e.h z
بیمارستان میلاد شلوغه ولی دکتراش همشون عالیه ان
0
2 روز قبل
ela.e.h z
نمیدونم ولی فکرکنم بشه این راه حل وانجام داد
1
2 روز قبل
لیلا زمانپور
سلام خوبی عزیزم انءشاالله بسلامتی نی نی کوچولو ناز بیابغلت گلم
شما الان توی ماه نهم بارداری هستی عزیزم ❤️💖💞
شما الان توی ماه نهم بارداری هستی عزیزم ❤️💖💞
0
2 روز قبل
ela.e.h z
سلام آره عزیزم فکرکنم تازه وارد نه ماه شدم
0
2 روز قبل
ela.e.h z
همچنین برای شما
0
2 روز قبل
ela.e.h z
ستاره جان الان بهت تاریخ گفتن برای زایمان؟
0
2 روز قبل
🌸ftme M
دولتیا اصلا تحت هیچ شرایطی سزارین اختیاری قبول نمیکنن
0
2 روز قبل
🌸ftme M
اگر خیلی دلت میخواد سز بشی و طبیعی نمیتونی باید بری خصوصی
3
2 روز قبل
gandom
ن عزیزم همچین چیزی نیست
زمانی سزارینت میکنن ک بچه وزنش ۴ و نیم کیلو باشه
زمانی سزارینت میکنن ک بچه وزنش ۴ و نیم کیلو باشه
0
2 روز قبل
🌸ftme M
من سر دخترم خیلی دوندگی کردم دلیل هم داشتم برای سزارین نامه سه تا پزشک داشتم اخرم قبول نکردن رفتم خصوصی
0
2 روز قبل
gandom
من بیمارستان دولتی سز شدم
رفتم خصوصی ۵۰ تا فقط هزینه بیمارستانش بود و هزینه دکترمم ۱۰ تا
رفتم ازمایش دفع پروتئین دادم گفتن باید بستری شی ختم بارداری گفتم میرم دولتی ولی خداییش دولتیش مثل خصوصی بود هم تمیز هم پرستارا و پرسنل عالی رفتم اونجا ازمایشو دیدن خودشونم ازمایش گرفتن و فرستادن برا بستری و بعدم عمل
رفتم خصوصی ۵۰ تا فقط هزینه بیمارستانش بود و هزینه دکترمم ۱۰ تا
رفتم ازمایش دفع پروتئین دادم گفتن باید بستری شی ختم بارداری گفتم میرم دولتی ولی خداییش دولتیش مثل خصوصی بود هم تمیز هم پرستارا و پرسنل عالی رفتم اونجا ازمایشو دیدن خودشونم ازمایش گرفتن و فرستادن برا بستری و بعدم عمل
0
2 روز قبل
gandom
من ماه اخر دیابت بارداری گرفته بودم وزن بچم از اول خوب بود ولی موقع زایمانم ۴۲۵۰ بود دکترمم بهم گفته بود هم وزن بچه بالاس هم لگنت کوچیک طبیعی نمیتونی بچه گیر میکنه
1
2 روز قبل
Neda kmp
کسی که دیابت بارداری داره سز اجباری نمیشه من دیابت بارداری دارم ولی نامه گرفتم واسه سز اختیاری
2
2 روز قبل
Neda kmp
بعد اصلا ثبت سیستم میشه توی تامین اجتناعی باید بری پرونده تشکیل بدی چون ماهیانه بهت سهمیه انسولین میدن براساس دوز مصرفیت آزمایشت هم قندت بالا نشون بده وقتی انسولینی واست ثبت نشده دیابت محسوب نمیشه
2
2 روز قبل
مهسا آذین
چراانقداز طبیعی میترسین بخدااونقدراهم بدنیس این همه بخای دکترارو دور بزنی نمیشه میفهمن من ک سزارین نشدم ولی طبیعی هم همچین غول نیست اگ بد بود جون هیچ مادروبچه ای رو خطرنمینداختن ک طبیعی بشه
0
2 روز قبل
مهسا آذین
درسته من الان انقدمیترسم استرس دارم ولی خداخودش کمک میکنه وبلخره میگذره تموم میشه
0
2 روز قبل
مامان سهیلا ۲۱ آذر ماه
کدام بیمارستان سزارین شدی؟؟؟؟
راضی بودی
راضی بودی
1
2 روز قبل
ماه بانو ،
چ خبر خدایی مکه ملت رو گنج نشستن
1
2 روز قبل
بهار 💞
خیلی بیمارستان خوبیه.
دکتر من شهره بهروزی بودن
دکتر من شهره بهروزی بودن
0
2 روز قبل
gandom
خلیج فارس بندرعباس
بله راضیم هیچ فرقی با خصوصی نداشت همونقدر رسیدگی داشتن
بله راضیم هیچ فرقی با خصوصی نداشت همونقدر رسیدگی داشتن
0
2 روز قبل
سوال کننده
نه بچم وزنش زیاد نیست
0
2 روز قبل
سوال کننده
یعنی باید دکترم عوض کنم
0
2 روز قبل
سوال کننده
آمپول ریه زدم آخرین بار قند ناشتا انجام دادم بالا بود قندم
0
2 روز قبل
سوال کننده
نه عزیزم دکترم گفت ۳۶ هفتت شد بیا
0
2 روز قبل
سوال کننده
کاش وزن بچم بالا بود
با تجویز پزشک دوتا لیدی میل خوردم ایندفعه پرسیدم بازم بخورم گفت طبیعی زایمان میکنی لازم نیست بنظرتون بگیرم یکی دیگه بخورم
با تجویز پزشک دوتا لیدی میل خوردم ایندفعه پرسیدم بازم بخورم گفت طبیعی زایمان میکنی لازم نیست بنظرتون بگیرم یکی دیگه بخورم
0
2 روز قبل
سوال کننده
دیگه از حرفا بقیه آدم بیشتر میترسه و عوارض بعدش هم همینطور حتا مامانمم میگه سزارین بهتره تا طبیعی
0
2 روز قبل
gandom
وزن بچه چقدره
من تجربه ندارم عزیزم تاحالا از این پودر نخوردم
ولی شما میتونین کباب
ابگوشت
حلیم
دلستر مالت
بستنی
۴ مغز بخورین برای وزن گیری خوبن
من تجربه ندارم عزیزم تاحالا از این پودر نخوردم
ولی شما میتونین کباب
ابگوشت
حلیم
دلستر مالت
بستنی
۴ مغز بخورین برای وزن گیری خوبن
0
2 روز قبل
gandom
من هفته شما وزن بچم ۳۲۰۰ بود تقریبا
0
2 روز قبل
دریا جعفری
نه اینجورم نیست من دیابت بارداری داشتم انسولین هم میزدم، آی وی اف هم بودم بیمارستان خصوصی هم بودم ولی باز هم درد طبیعی رو کشیدم بخاطر ایست قلبی بچه سزارین اورژانسی شدم
0
2 روز قبل
سوال کننده
هفته پیش رفتم ۱۸۹۰ بود
0
2 روز قبل
gandom
وزنش خوبه تا موقع زایمانتونم بیشتر وزن میگیره نگران نباشین
ایشالله ب سلامتی بغلش بگیرین
چ سزارین چ طبیعی عوارض خودشو دارن
ایشالله ب سلامتی بغلش بگیرین
چ سزارین چ طبیعی عوارض خودشو دارن
0
1 روز قبل
Hadis Nori
مامانت درست میگه.از منی که ۱۷ ساعت بستری بودم آخرشم سز شدم بهت نصیحت.بیمارستان البرز رفتم به شدت بداخلاق بودن و تیکه انداز....کلا دوسانت بیشترم باز نشدم....مردم انقد رو اون تخت لامصب خوابیدم و پاشدم و ورزش و آمپول فشار و ....آخرشم خودشون زدن کیسه آبمو پاره کردن ۵ساعتم به اون حال موندم و درد کشیدم آخرش ۱۰شب بردنم سز....الان که فکرشو می کنم میگم هزاربار شکرت سز شدم.۱۲ روز کلا مامانم پیشم بود.فقط اولین راه رفتن سختم بود....روز دومکه مرخصم کردم انقد خوب راه می رفتم همسرم می گفت گفتم الان حدیث بیاد باید زیربغلشو بگیرم راه بره....ولی من اونطوری نبودم.تازه با اون وجود دو روزم کامل توبیمارستان بالاسر بچه م بودم که زردی داشت.ولی پاهام انقد ورم داشت تو دمپایی جاش نمی شد....توبارداری اصلا ورم نداشتم🫠.میگم کاش این دردا رو نمی کشیدم و همون ۵۰تومن رو می دادم خلاص😅😂.من فکر می کردم درد طبیعی یه ذره از پریودی هام سخت تره...ولی واقعا آدم مرگ رو به چشم خودش می بینه.اینکه میگن به بدنه بنظرم باید اینطوری بگن که اونایی که خوش زان فقط طبیعی برن....مثل دوستم که ۲ساعته زایمان کرد.نه منی که اصلا پیشرفتی نداشتم.یه دختر ۲۳ساله هم اتاقیم بود طبیعی رفته بود می گفت تا مقعدم بخیه خوردم زجه میزد....تا ابد یادم نمی ره اونو....ما ۳تا سز بودیم اون طبیعی.الان موافقای طبیعی نیان حمله کنن😆واقعا سخته مراقبت از بخیه تو اون محل.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه های قدیمی اومااااا تیانازم اگه یادتونه اگه اوما هستین یه اعلام حضور بنمایید☹🙁
- اوما یا مفاتیح الجنان
- سلام دکتر اوما بیزحمت ازمایشات دوستمو نگاه کنید
- سونو تشکیل قلب طبق اوما
- کبودی بدون علت پااااا ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
- سلام دوستای مهربون و عزیز و همیشه همراه
- اعلان اوما روی گوشی قبل باز کردن نرم افزار
- نصب مجدد اوما باید هزینه بدم؟
- 🥳🥳🥳🥳عید همه اومایی ها پیشاپیش مبارک اقدامی این روزا بیاییی باهم باشیم
- 🎗️🎗️🎗️پشتیبان من به عنوان یه اومایی که دوسال تواین برنامه هستم، اصلاااا از طرز برخوردتون وقضاوتتون راضی نیستم، حسابمو بر گردونید اوما روپاک کنم🙏🙏🙏🙏🙏




