Ooma
پرسش (1405/03/31):

سلام خانوما بیاین در مورد سزارین بگین و اینکه راهنمایی کنین

من بچم سفالیکه دلم می‌خواد سزارین شم چند روز پیش رفتم پیش دکترم طبق سونو ۳۴ هفته بودم اما طبق اوما ۳۲ هفته و چهار روز گفت ۲۰ تیر برم برا معاینه لگن بنظرتون میشه این دکتر نامه بده برم دولتی برا سزارین میگه من نمیام دولتی خصوصی عمل انجام میشه به منشی گفتم دکتر نامه بده میتونم برم دولتی گفت اونا قبول نمیکنن باید بری درد بکشی اگه نتونستی طبیعی بعدسزارین میشی

سلام گلم هزینه خصوصی رو بهت نگفت؟ منم میخوام اختیاری سزارین شم 🥲
۶۰ تومن هزینه بیمارستان و هزینه دکتر جداس اینم برا اول بارداری پرسیدم بود الان فک کنم گرون تر شده
من از طبیعی خیلی میترسم آسم هم دارم تحمل دردم کمه😢
تهرانی؟
بیمارستان های دولتی تهران تا خود بیمارستان سونو و آزمایش نگیرن و دلیل و متوجه نشدم سزارین نمیکنن
نیکان اقدسیه من پرسیدم۱۲۰سزارین
۳۵.۴۰هم پزشک میگیره نامه بده
نه کرمان
سزارین تو بیمارستان دولتی همینجوری انجام نمیدن،حتی اگر نامه داشته باشی
تو موارد اورژانسی انجام میدن
چقدر زیاده یکاری کردن آدم می‌ترسه دیگ بچه بیاره
وای باید درد طبیعی بکشیم اگ نشد سزارین انجام میدن😣
من اسفند سزارین کردم تو انصاری 110 گرفت، به جز زیرمیزی دکتر
وااای چ خبره 😐
منم از بیمارستان خصوصی تو شیراز پرسیدم گفت سزارین دوم ۹۰ الی ۱۰۰ تومن
آمپول فشار و اینا میزنن ک زایمان کنی طبیعی
دولتی خیلی سزارین و سخت انجام میده
بیمارستانش چطوره؟
دکتری ک من تحت نظرشم اونجاس
سزارین دوم و دیگ دولتی ها هم انجام میدن اگر هزینه ها سخت باشه و کمتر از هفت سال باشه دولتی ب صرفه اس
من که میرم بیمارستان میلاد کلا رایگان
به نظرم از اول باید بگی دیابت داری آزمایشای قندم بخوری بری آزمایش بدی که قندناشتا بالا باشه بگی انسولین میزنم
سزارین؟
یادمه از اول بارداری باید میرفتی اونجا تحت نظرشون بودی تا بتونی رایگان انجام بدی ولی طبیعی و سزارین شو یادم نیست
نه من ۳۰هفته رفتم
ولی کلاسای شیردهی دارم میرم
عزیزم میدونی قند بالا چقدداسیب زنندس برای مادر و جنین؟
یهو امکان داره بچه وزنش بالاتر از حد باشه
مسمومیت بارداری بگیره ....
...
قرار نیست واقعی باشه که به جای که ناشتا بره صبحانه بخور بر دکترا بدونن طرف قند داره سزارین میکنن
کسی ک قند داشته باشه آزمایش ادرارش هم فرق داره و توی بیمارستان دولتی همون ثانیه ازش آزمایش میگیرن
خیلی سخت گیری دارن
بیمارستان میلاد شلوغه ولی دکتراش همشون عالیه ان
نمیدونم ولی فکرکنم بشه این راه حل وانجام داد
سلام خوبی عزیزم انءشاالله بسلامتی نی نی کوچولو ناز بیابغلت گلم
شما الان توی ماه نهم بارداری هستی عزیزم ❤️💖💞
سلام آره عزیزم فکرکنم تازه وارد نه ماه شدم
همچنین برای شما
ستاره جان الان بهت تاریخ گفتن برای زایمان؟
دولتیا اصلا تحت هیچ شرایطی سزارین اختیاری قبول نمیکنن
اگر خیلی دلت میخواد سز بشی و طبیعی نمیتونی باید بری خصوصی
ن عزیزم همچین چیزی نیست
زمانی سزارینت میکنن ک بچه وزنش ۴ و نیم کیلو باشه
من سر دخترم خیلی دوندگی کردم دلیل هم داشتم برای سزارین نامه سه تا پزشک داشتم اخرم قبول نکردن رفتم خصوصی
من بیمارستان دولتی سز شدم
رفتم خصوصی ۵۰ تا فقط هزینه بیمارستانش بود و هزینه دکترمم ۱۰ تا
رفتم ازمایش دفع پروتئین دادم گفتن باید بستری شی ختم بارداری گفتم میرم دولتی ولی خداییش دولتیش مثل خصوصی بود هم تمیز هم پرستارا و پرسنل عالی رفتم اونجا ازمایشو دیدن خودشونم ازمایش گرفتن و فرستادن برا بستری و بعدم عمل
من ماه اخر دیابت بارداری گرفته بودم وزن بچم از اول خوب بود ولی موقع زایمانم ۴۲۵۰ بود دکترمم بهم گفته بود هم وزن بچه بالاس هم لگنت کوچیک طبیعی نمیتونی بچه گیر میکنه
کسی که دیابت بارداری داره سز اجباری نمیشه من دیابت بارداری دارم ولی نامه گرفتم واسه سز اختیاری
بعد اصلا ثبت سیستم میشه توی تامین اجتناعی باید بری پرونده تشکیل بدی چون ماهیانه بهت سهمیه انسولین میدن براساس دوز مصرفیت آزمایشت هم قندت بالا نشون بده وقتی انسولینی واست ثبت نشده دیابت محسوب نمیشه
چراانقداز طبیعی میترسین بخدااونقدراهم بدنیس این همه بخای دکترارو دور بزنی نمیشه میفهمن من ک سزارین نشدم ولی طبیعی هم همچین غول نیست اگ بد بود جون هیچ مادروبچه ای رو خطرنمینداختن ک طبیعی بشه
درسته من الان انقدمیترسم استرس دارم ولی خداخودش کمک میکنه وبلخره میگذره تموم میشه
کدام بیمارستان سزارین شدی؟؟؟؟
راضی بودی
چ خبر خدایی مکه ملت رو گنج نشستن
خیلی بیمارستان خوبیه.
دکتر من شهره بهروزی بودن
خلیج فارس بندرعباس
بله راضیم هیچ فرقی با خصوصی نداشت همونقدر رسیدگی داشتن
نه بچم وزنش زیاد نیست
یعنی باید دکترم عوض کنم
آمپول ریه زدم آخرین بار قند ناشتا انجام دادم بالا بود قندم
نه عزیزم دکترم گفت ۳۶ هفتت شد بیا
کاش وزن بچم بالا بود
با تجویز پزشک دوتا لیدی میل خوردم ایندفعه پرسیدم بازم بخورم گفت طبیعی زایمان میکنی لازم نیست بنظرتون بگیرم یکی دیگه بخورم
دیگه از حرفا بقیه آدم بیشتر می‌ترسه و عوارض بعدش هم همینطور حتا مامانمم میگه سزارین بهتره تا طبیعی
وزن بچه چقدره
من تجربه ندارم عزیزم تاحالا از این پودر نخوردم
ولی شما میتونین کباب
ابگوشت
حلیم
دلستر مالت
بستنی
۴ مغز بخورین برای وزن گیری خوبن
من هفته شما وزن بچم ۳۲۰۰ بود تقریبا
نه اینجورم نیست من دیابت بارداری داشتم انسولین هم میزدم، آی وی اف هم بودم بیمارستان خصوصی هم بودم ولی باز هم درد طبیعی رو کشیدم بخاطر ایست قلبی بچه سزارین اورژانسی شدم
هفته پیش رفتم ۱۸۹۰ بود
وزنش خوبه تا موقع زایمانتونم بیشتر وزن میگیره نگران نباشین
ایشالله ب سلامتی بغلش بگیرین
چ سزارین چ طبیعی عوارض خودشو دارن
مامانت درست میگه.از منی که ۱۷ ساعت بستری بودم آخرشم سز شدم بهت نصیحت.بیمارستان البرز رفتم به شدت بداخلاق بودن و تیکه انداز....کلا دوسانت بیشترم باز نشدم....مردم انقد رو اون تخت لامصب خوابیدم و پاشدم و ورزش و آمپول فشار و ....آخرشم خودشون زدن کیسه آبمو پاره کردن ۵ساعتم به اون حال موندم و درد کشیدم آخرش ۱۰شب بردنم سز....الان که فکرشو می کنم میگم هزاربار شکرت سز شدم.۱۲ روز کلا مامانم پیشم بود.فقط اولین راه رفتن سختم بود....روز دوم‌که مرخصم کردم انقد خوب راه می رفتم همسرم می گفت گفتم الان حدیث بیاد باید زیربغلشو بگیرم راه بره....ولی من اونطوری نبودم.تازه با اون وجود دو روزم کامل توبیمارستان بالاسر بچه م بودم که زردی داشت.ولی پاهام انقد ورم داشت تو دمپایی جاش نمی شد....توبارداری اصلا ورم نداشتم🫠.میگم کاش این دردا رو نمی کشیدم و همون ۵۰تومن رو می دادم خلاص😅😂.من فکر می کردم درد طبیعی یه ذره از پریودی هام سخت تره...ولی واقعا آدم مرگ رو به چشم خودش می بینه.اینکه میگن به بدنه بنظرم باید اینطوری بگن که اونایی که خوش زان فقط طبیعی برن....مثل دوستم که ۲ساعته زایمان کرد.نه منی که اصلا پیشرفتی نداشتم.یه دختر ۲۳ساله هم اتاقیم بود طبیعی رفته بود می گفت تا مقعدم بخیه خوردم زجه میزد....تا ابد یادم نمی ره اونو....ما ۳تا سز بودیم اون طبیعی.الان موافقای طبیعی نیان حمله کنن😆واقعا سخته مراقبت از بخیه تو اون محل.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه