خانوما من ۱۸ امپول ازاد سازی زدم ۲۰همiuiکردم بی بی چکم مارک مدیکور هاله داشت بنظرتون مثبته ؟
0
3 روز قبل
سوال کننده

1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من ی هاله ریزی میبینم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
چندتا آمپول زدی؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
دوتاباهم هجدهم
0
2 روز قبل
سوال کننده
تو عکس واضح نمیفته ولی هاله داره
0
2 روز قبل
زهره .
دو روز دیگه دوباره بزن اگه مثبت باشه پر رنگ میشه اگه تاثیر آمپول باشه که تا اون موقع از بین میره
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
پس تاروز ۱۴صبر کن
ممکنه اثر آمپول باشه
ممکنه اثر آمپول باشه
0
2 روز قبل
asma **
منم ۱۲ روز پیش زدم هنوز بی بی چک نزدم
0
2 روز قبل
asma **
علایم داری؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
شکم درد دارم بیشتر
0
2 روز قبل
سوال کننده
ترشحاتمم زیاده فک کنم بخاطر شیافه که استفاده میکنم
0
2 روز قبل
سوال کننده
چندم امپول زدی عزیزم
0
2 روز قبل
asma **
من ۱۹ خرداد
0
2 روز قبل
asma **
کمردرد دارم سینع درد گر می گیرم همش
0
2 روز قبل
asma **
تزشح ندارم
0
2 روز قبل
سوال کننده
عزیزم انشالله مثبتی🤩
0
2 روز قبل
سوال کننده
منم کمردرد دارم خیلی
0
2 روز قبل
سوال کننده
شمااقدام طبیعی بودین
0
2 روز قبل
asma **
آره اولین ماه آمپول و قرص خوردم . صبح می خوام بی بی چک بزنم
0
2 روز قبل
asma **
انشاالله برای شما هم مثبت باشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
2 روز قبل
سوال کننده
توکل بخدا ببینیم چی میشه 🤩
0
2 روز قبل
سوال کننده
۱۹ساعت چند امپول زدی
0
2 روز قبل
asma **
۱۹ ساعت ۹ شب
0
2 روز قبل
asma **
الان میشه ۱۲ روز و ۲ ساعت
0
2 روز قبل
مونا هاشمی
به نظرم تبخیر
0
2 روز قبل
سوال کننده
من هجدهم یک شب زدم بیستم ساعت پنج عصرiuiکردم
0
2 روز قبل
asma **
تا جمعه معبوم میشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره صبر کنیم ببینیم چی میشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
هشت ماه اقدام طبیعی بودین؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
عزیزم تبخیر هاله میندازه؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
قبلا زده بودم یه منفی بود دیگ خط تبخیرواینا نداشت
1
2 روز قبل
asma **
اره اولیم ماه دارو خوردم .
0
2 روز قبل
سوال کننده
حالا من اقدام نکردم اصن
0
2 روز قبل
asma **

0
2 روز قبل
سوال کننده
منم امروز دوباره زدم هاله ننداخت دیگه
0
2 روز قبل
asma **
عکسشو بفرست
0
1 روز قبل
مامان یقین
سلام عزیزم خیلی زود دادی من روز ۱۴ زدم چنتا تخمک بالغ داشتی؟
0
1 روز قبل
مامان یقین
طبیعیه همون بخاطر شیافه من ۱۴ روز بیبی چک زدم مثبت بود استراحت مطلق بودم وفقط شیاف میزدم وقرص دوفامد میخوردم
0
1 روز قبل
مامان یقین
بعد دوهفته هم سونو رفتم دوقلو بودن ولی سر هشت هفته یدونش ایست قلبی کرد
0
1 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی نینی خوبه
0
1 روز قبل
سوال کننده
من یه تخمک ۱۹.۵ داشتم
0
1 روز قبل
سوال کننده
من استراحتم زیادنکردم تازه طبقه سومم هستم روزی دو سه بار میام پایین ومیرم بالا
0
1 روز قبل
سوال کننده
توکل بخدا سپردم به امام حسین این شبا دعا کنین برام
0
1 روز قبل
سوال کننده

0
1 روز قبل
سوال کننده

0
حدود 23 ساعت قبل
asma **
از نزدیک هاله داره؟
0
حدود 23 ساعت قبل
سوال کننده
اره
0
حدود 23 ساعت قبل
سوال کننده
ولی خیلی کمرنگ
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
چیکارکردی عزیزم تست ندادی دیگ
0
حدود 17 ساعت قبل
asma **
چرا بی بی چک زدم بازم منفی . جمعه موعدمه ببینم چی میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



534

