Ooma
پرسش (1405/03/31):

خانوما بنظرتون بیبی چک من مثبته

خانوما من ۱۸ امپول ازاد سازی زدم ۲۰همiuiکردم بی بی چکم مارک مدیکور هاله داشت بنظرتون مثبته ؟

خانوما بنظرتون بیبی چک من مثبته
من ی هاله ریزی میبینم
چندتا آمپول زدی؟
دوتاباهم هجدهم
تو عکس واضح نمیفته ولی هاله داره
دو روز دیگه دوباره بزن اگه مثبت باشه پر رنگ میشه اگه تاثیر آمپول باشه که تا اون موقع از بین میره
پس تاروز ۱۴صبر کن
ممکنه اثر آمپول باشه
منم ۱۲ روز پیش زدم هنوز بی بی چک نزدم
علایم داری؟
شکم درد دارم بیشتر
ترشحاتمم زیاده فک کنم بخاطر شیافه که استفاده میکنم
چندم امپول زدی عزیزم
من ۱۹ خرداد
کمردرد دارم سینع درد گر می گیرم همش
تزشح ندارم
عزیزم انشالله مثبتی🤩
منم کمردرد دارم خیلی
شمااقدام طبیعی بودین
آره اولین ماه آمپول و قرص خوردم . صبح می خوام بی بی چک بزنم
انشاالله برای شما هم مثبت باشه
مرسی عزیزم
توکل بخدا ببینیم چی میشه 🤩
۱۹ساعت چند امپول زدی
۱۹ ساعت ۹ شب
الان میشه ۱۲ روز و ۲ ساعت
به نظرم تبخیر
من هجدهم یک شب زدم بیستم ساعت پنج عصرiuiکردم
تا جمعه معبوم میشه
اره صبر کنیم ببینیم چی میشه
هشت ماه اقدام طبیعی بودین؟
عزیزم تبخیر هاله میندازه؟
قبلا زده بودم یه منفی بود دیگ خط تبخیرواینا نداشت
اره اولیم ماه دارو خوردم .
حالا من اقدام نکردم اصن
خانوما بنظرتون بیبی چک من مثبته
منم امروز دوباره زدم هاله ننداخت دیگه
عکسشو بفرست
سلام عزیزم خیلی زود دادی من روز ۱۴ زدم چنتا تخمک بالغ داشتی؟
طبیعیه همون بخاطر شیافه من ۱۴ روز بیبی چک زدم مثبت بود استراحت مطلق بودم وفقط شیاف میزدم وقرص دوفامد میخوردم
بعد دوهفته هم سونو رفتم دوقلو بودن ولی سر هشت هفته یدونش ایست قلبی کرد
سلام عزیزم خوبی نینی خوبه
من یه تخمک ۱۹.۵ داشتم
من استراحتم زیادنکردم تازه طبقه سومم هستم روزی دو سه بار میام پایین ومیرم بالا
توکل بخدا سپردم به امام حسین این شبا دعا کنین برام
خانوما بنظرتون بیبی چک من مثبته
خانوما بنظرتون بیبی چک من مثبته
از نزدیک هاله داره؟
اره
ولی خیلی کمرنگ
چیکارکردی عزیزم تست ندادی دیگ
چرا بی بی چک زدم بازم منفی . جمعه موعدمه ببینم چی میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه