Ooma
پرسش (1405/03/31):

کم شدن اشتها و گشنگی

سلام وقتتون بخیر ❤️
من از وقتی بارداریم شروع شده کلا نمیتونم غذا بخورم اصن میلی ندارم چه غذا باشه چه میوه باشه چه خوراکی باشه اصن هیچییییی واقعا حالم بهم میخوره خودمم گشنمه ولی نمیتونم بخورم چیکار کنم؟ 🥺💔 شمام این‌طوری شدید؟ از صبحه هیچی نخوردم ولی بازم میلی به غذا ندارم
و ی سوال دیگ برای اینک قلب بچه تشکیل بشه چیا باید بخورم؟


اره عزیزم اصلا نگراان نباش طبیعیه
همه همینن
ولی سعی کن گشنه نمونی و ضعف نکنی.
هرچی خوردی خوردی

یه ماه طول میکشه اگه دیدی خیلی اذیتی به دکترت بگی دارو معده میده که بهتر باشی
مبارکه عزیزم
منم همین مشکل و دارم ولی بهتره تا قبل از اینکه مثل من معدت بهم بریزه غذاتو تو حجم کم و دفعات زیاد بخوری
قبل هرچیزیم یه بیسکوئیت خشک بخوری بهتره
همون چندتا لقمه رو بخور ته تهش اینکه میاری بالا
سلام عزیزم مبارک باشه
منم میل ندارم ولی بزور میخورم
یعنی گرسنمه ها ولی چیزی میلم نمی‌کشه
باید کم کم بخوری
مثلا دیشب گرسنه بودم ولی هیچی نمی‌خواستم بزور چند لقمه پنیر گردو خوردم
❤️✨دستت درد نکنه ممنون
همه میگن هر یکی ۲ ساعت یکوچولو بخور اونم نمی‌کشه واقعا
ممنونم ❤️✨
بیسکویت آبمیوه هیچی نمیتونم بخورم حالم بهم میخوره
سلام عزیزم ممنونمم❤️✨
دقیقا بدجور گرسنمه ولی هیچی نمیتونم بخورم غذا یا هرچی ببینم حالم بهم میخوره
کم بخور میتونی
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
زیاد به مقوی بودنش فکر نکن
الان بچه برای رشد از ذخیره بدنت استفاده میکنه.بعدا که بهتر شدی مقوی بخور 😁
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه