سلام خانم دکتر عزیز من هفته پیش از مسافرت برگشتم با بچه خیلی برام سخت گذشت و بی خوابی و اینا بعد فرداییش دچار سرگیجه بی طاقتی شدم ک غذا خوردم و استراحت رفع شد امشب دوباره اینجوری شدم و تازه یکم خوب شدم حموم رفتم یهو تو حموم حالم بد شد نفسم گرفت تپش قلب گرفتم سرگیجه آب قند خوردم سرگیجم بهتر شد ولی بعد سردرد شد نمیتونستم سرپا بمونم یا راه برم خمیده راه میرفتم مینشستم خوب بود ولی حس تنگی نفس داشتم گر میگرفتم سردم میشه این موقع قرص پرو پرانول ۱۰ خوردم در ضمن از بعد زایمان تا الان ۱۶ماه قرص سرترالین مصرف میکردم بعد مسافرت قطع کردم دیدم بهترم بعد یکم خوابیدن یکم بهتر شدم ولی نمیدونم چرااینحوری شدم بخاطر ضعیف بودن معدم ویتامینم نیمخورم چون بعد زایمان یه مدت خوردم اذیت کرد نخوردم آخرتی با داریم دکتر گفت دیگ نخور اذیت میشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



242
3 روز قبل


