Ooma
پرسش (1405/03/31):

سرگیجه و بی طاقتی

سلام خانم دکتر عزیز من هفته پیش از مسافرت برگشتم با بچه خیلی برام سخت گذشت و بی خوابی و اینا بعد فرداییش دچار سرگیجه بی طاقتی شدم ک غذا خوردم و استراحت رفع شد امشب دوباره اینجوری شدم و تازه یکم خوب شدم حموم رفتم یهو تو حموم حالم بد شد نفسم گرفت تپش قلب گرفتم سرگیجه آب قند خوردم سرگیجم بهتر شد ولی بعد سردرد شد نمی‌تونستم سرپا بمونم یا راه برم خمیده راه میرفتم می‌نشستم خوب بود ولی حس تنگی نفس داشتم گر می‌گرفتم سردم میشه این موقع قرص پرو پرانول ۱۰ خوردم در ضمن از بعد زایمان تا الان ۱۶ماه قرص سرترالین مصرف میکردم بعد مسافرت قطع کردم دیدم بهترم بعد یکم خوابیدن یکم بهتر شدم ولی نمی‌دونم چرااینحوری شدم بخاطر ضعیف بودن معدم ویتامینم نیمخورم چون بعد زایمان یه مدت خوردم اذیت کرد نخوردم آخرتی با داریم دکتر گفت دیگ نخور اذیت میشی

سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیز دلم نباید سرترالین رو به یکباره قطع می‌کردید و قطع باید تدریجی انجام می‌شد خودسرانه قطع کردید؟
اره خودسرانه یه هفته مشهد بودم نخوردم یادم می‌رفت هی دیگ بعد اونم نخوردم آخه گیر نمیاد زیاد خیلی از داروخونه ها ندارن یا نمیدن
جانم به همین دلیل اذیت شدید تحت نظر روانپزشک با تعیین دوز مجددا آغاز کنید
اع ینی بعد یکی دو هفته اذیتم کرد ای بابا
باشه ممنونم از شما خانم دکتر مهربون
خواهش میکنم گل من 🌹💜😘💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه