سلام خانم دکتر وقت بخیر،تقریبا ۴روزه روی صورت،گوش،دست و پای پسرم دونه های قرمز سفت زده دو روزه اول زیاد نمیخارید اما الان خیلی میخارونه اذیتش میکنه
بهش سیتریزین هر۱۲ ساعت،یکبار هم امروز بهش شربت نئوتادین دادم و قرص پردنیزولون ۵ میدم،چون قبلا کهیر زده بود به آموکسی کلاو حساسیت داشت بیمارستان بهش این قرص رو دادن تا ۳روز بخوره ک کهیر بدنش خوب بشه
من دیدم امروز اذیتش میکنه خیلی میخارونه خودش رو خواستم بدونم علتش چیه و چی بهش بدم؟!
البته برای اولین بار یکم عسل ریختم داخل شیزموزش
بازم نمیدونم برای عسل هستش یا چیز دیگه؟!
پرسش (1405/03/31):
دونه های قرمز و سفت همراه با خارش
151
28
3 روز قبل
سوال کننده
0
3 روز قبل
سوال کننده

0
3 روز قبل
سوال کننده

0
3 روز قبل
سوال کننده

0
3 روز قبل
سوال کننده

اول از صورتش شروع شد
0
3 روز قبل
سحر اقائی
شاید گرمی داره عسل هم گرمه
0
3 روز قبل
مامان السانا مرادی
سلام
شبیه آبله هست
شبیه آبله هست
0
3 روز قبل
مامان فاطمه
ای وای چقدر بد شده
0
3 روز قبل
sahar ry
سلام به نظر من آبله است هم اینکه زیادن هم اینکه به حالت آبکی هم دارن
1
3 روز قبل
sahar ry
باید ببری حموم زود زود و نذار بخارونه چون جاشون ميمونه
0
3 روز قبل
سوال کننده
اخه میگن آبله درد داره همراه با تب هستش ولی پسرم این نشونه ها رو نداره
0
3 روز قبل
sahar ry
همه مثل هم نیستن من پسر کوچیکم بدون تب و درد گرفت فقط بی حالی داشت یه کم چون روزی دوسه بار میبردم حموم خیلی زود رفتن فقط رو بینیش رو چون خاروند جاش موند
0
3 روز قبل
sahar ry
ماست بهش بده بخوره چیزای خنک
0
3 روز قبل
sahar ry
نگران نباش من اینقدر از ابله میترسیدم کابوسش رو داشتم ولی بچه هامو که گرفت دیدم این غولی که من ازش ساخته بودم نبود و هرچی تو سن کم بگیرن راحت ترن من بعداز بچه ها خودم گرفتم تا یک هفته پوستم رو کند حتی تو دهن و چشمام زد خیلی خیلی اذیتم کرد ولی خداروشکر بچه هام زود خوب شدن الان هم ماله پسر شما نهایت تا دوسه روز دیگه خشک میشن و راحت میشه
0
3 روز قبل
سوال کننده
اره واقعا منم خیلی میترسم از آبله
چون این چند شب هم بردمش مسجد،بنظرم آبله نیست بازم بخدا نمیدونم دکتر نبردمش چون چند بار اینجوری شد قبلا اصلا سفت نبود دونه هاش ولی اینسری سفته و میخارونه
چون این چند شب هم بردمش مسجد،بنظرم آبله نیست بازم بخدا نمیدونم دکتر نبردمش چون چند بار اینجوری شد قبلا اصلا سفت نبود دونه هاش ولی اینسری سفته و میخارونه
0
3 روز قبل
سوال کننده
اگه آبله باشه منم میگیرم درسته؟!
چون بالاخره بهش دست میزنم!!
چون بالاخره بهش دست میزنم!!
0
3 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم نباید پردنیزولون را اینطور خودسرانه بدهید کورتون ها را که نباید مکررا استفاده کرد قطع کنید ،به جای سیتریزین، هیدروکسی زین هر 12 ساعت یک و نیم سیسی بدهبد
آبدار نیستند؟
جانم نباید پردنیزولون را اینطور خودسرانه بدهید کورتون ها را که نباید مکررا استفاده کرد قطع کنید ،به جای سیتریزین، هیدروکسی زین هر 12 ساعت یک و نیم سیسی بدهبد
آبدار نیستند؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
درسته خانم دکتر من بخاطر اینکه دکترش داده بود واسه کهیر و تبش گفتم شاید خوب بشه
ن اصلا ابکی نیست با دقت نگاه کردم و اینکه چون میخارونه اگه ابکی بود میترکید و جاش مشخص میشد
چند روز بهش این شربت رو بدم خانم دکتر؟!!
ن اصلا ابکی نیست با دقت نگاه کردم و اینکه چون میخارونه اگه ابکی بود میترکید و جاش مشخص میشد
چند روز بهش این شربت رو بدم خانم دکتر؟!!
0
2 روز قبل
پزشک اوما
نه جانم به هیچ عنوان پردنیزولون را ادامه ندهید ممکن است شروع آبله باشد، این شربت را تا سه روز بدهید اگر روند رو به بدتر شدن داشت جهت ارزیابی دقیقتر حتماً مراجعه کنید
0
2 روز قبل
سوال کننده
چشم حتما انجام میدم
خانم دکتر من پماد هیدروکسی زین رو گرفتم دیدم صورتش خیلی قرمزه اما هنوز سفته دونه ها یکم زدم که خارش و قرمزیش بخوابه اشکال ندارا؟به گوشش هم زدم؟!
خانم دکتر من پماد هیدروکسی زین رو گرفتم دیدم صورتش خیلی قرمزه اما هنوز سفته دونه ها یکم زدم که خارش و قرمزیش بخوابه اشکال ندارا؟به گوشش هم زدم؟!
0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر اگه آبله بود چی بهش بدم
فقط گوشش و یکطرف صورتشه
حتی کمرش اصلا نداره
دستو پاهاش هم خیلی کمه
بنظرم آبله خفیف گرفته،چون تب نداره درد نداره و بی قراری هم نداره
فقط گوشش و یکطرف صورتشه
حتی کمرش اصلا نداره
دستو پاهاش هم خیلی کمه
بنظرم آبله خفیف گرفته،چون تب نداره درد نداره و بی قراری هم نداره
0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده
پشت پاهاش بود دستش بود عکس فرستادن الان دیدم خیلی کم شده در حد چند دونه
0
1 روز قبل
پزشک اوما
جانم پماد کالامین بهتر است ولی هیدروکسی زین هم مشکلی ندارد
0
1 روز قبل
سوال کننده
درسته خانم دکتر سپاس ازتون در پناه خدا باشید🤍🍀
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




