Ooma
پرسش (1405/03/30):

💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...

بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.

برا دسشویی و حمام هم استفاده میکنی؟ اونجا چند وقت ببار؟
من با نوره اوکیم هفته ای یبار میزنم خیلی موهای زائد کم و نازک کرده
نه اونو مخصوص توالتشو میگیرم از شانس امروز تموم شد همین برند رافونس
تو که شوینده زیاد داری برای سرامیک حموم چی بزنیم ؟من نوره زدنی میسبام سرامیکارو بازم تمیز نمیشه زیاد
مرررسی ❤️
شوینده من
بزن ده دقیقه بزار بمونه بعد با ی اسکاج بکش روش
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
اینه عزیزم
میزنم ولی خیلی تمیز نمیشه
حتی توالت هم خیلی تمیز نمیکنه سنگش رو انگار آب قاطیش کردن
این از من بهتره؟
اهان مرسی عزیزم خدارو شکر ک سالم بودین ،ج ازمایشش بیاد بهش میگم حتما بره انجام بده
این مثل وایتکسه
سطح دغدغه های یک زن 😑
برای وسایل استیل عالیه.مخصوصا یخچال و گاز استیل
برای وسایل استیل عالیه.مخصوصا یخچال و گاز استیل
میبینییییی
من اسپری دارم اسمش هم نمیدونم
باید یدونه از اونا که اون بالا فرستادی بگیرم برای استیل که جرمگیر رنگش برده
زنای دیگه برند لوازم آرایشی معرفی میکنن ما هم هستیم 😂
من اسپری رافونه زرد برای استیل دارم
زن زندگی هستیم خووو
این برند مایع دستشویی و حتما بگیرید همه رایحه هاش ادکلنیه
این برند مایع دستشویی و حتما بگیرید همه رایحه هاش ادکلنیه
کاش یه چیزی بود کاشی رو آب گریز میکرد لک نمیفتاد روش
من از این لیتری ها میگیرم بچه هام پدرش درمیارن 😂😂😂
من سالد مجیک و دارم ولی واقعیت رو کاشی تست نکردم رو شیر و سینک عالیه
فردا تست میکنم بهت خبرمیدم
براشون از این فوم ها ک مثل کل میشه بگیر وای عالیه
فداتشم همچنین خواهر گلت❤️😘به خواهرت هم بگو نترس هیچیت نیست فقط به جمع ریدن مدام اضاف میشی همین🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
باشه فدات اگه خوب بود برای سرویس ها بگیرم بس که دستمال کشیدم مردم آب قم هم که شوووور کلا لک. میشه
واییی🤣
نمیزارن که بمونه همون ساعت اول تموم میشه😁
طفلی میدونم الان تو دلش چه خبره🤣🤣🤣🤣
بانو تو دوساله اوما داری ؟
فداات عزیزم 🥰🥰فقط سالم باشه اشکالی نداره فقط درحال ریدن باشه😄😄
من تو اون حال خرمای خودمم یکسر میگفتم بخورید حلوا بپزید
سلام
مریم یه لحظه بیا روبیکا
ایدیتو ندارم
پیام بده
پیام دادم
من سالی که درگیر شدم قبلش مدتها دل درد و دلپیچه میشدم
بعد از چندماه یه روز صب رفتم سرویس فکر کردم پریود شدم دیدم نه اسهال خونی هست
همون روز ۲بار برام تکرار شد
شب موقع خاب شوهرم گفت چته انگار دمغی براش گفتم خیلی ناراحت شد گف چرا صبح نگفتی
دوتامون تا صبح کلافه بودیم صبح زود رفتیم یه متخصص گفت چیز خاصی نیست و آزمایش نوشت و جوابش خوب بود
بعد دیدم روز به روز بدترم
البته دیگه بیشتر خون بود
همون موقع اوج کرونا بود که وضعیت سیاه بود
همه ی بیمارستانهای استان تعطیل
بردنم یه دکتر جراح که امیدوارم به زمین گرم بخوره
گفت شقاقه
خلاصه منو عمل کرد اونم به روش سنتی تا دوماه زندگی بهم زهر بود و خونریزی شدیدتر میشد و دکتر بی شرف میگف تا دوماه بگذره خوبی عادیه خلاصه یه روز سنگ توالت انگار چاقو خورده باشم پر خون شد عکس گرفتن بردن دکتر دید ترسید فورا نامه اورژانسی داد برا کولونوسکوپی
همه جاهم وضعیت سیاه و تعطیل
یه دکتر متخصص دادخلی پیدا کردم خدا خیرش بده
گفتم دکتر سرطانه گفت رک بهت میگم نمیدونم هراحتمالی داره کمرم شکست دخترم دوساله بود ولی برات نگفتم اون وسط رنگ صورتم شد مثل رنگ جگر گوسفند چطوره همونجور
بعد دکتر برام قرص مزالازین داد با شیاف گفت هرطور میتونی یه جایی شهری هرجایی باشه پیدا کون کولون بده ..گفت دکتر فلانی نباید عمل بکرد کارش غیر قانونی بود تو اگر شقاق هم میبود باید اول کولون بدادی تا مشخص بشد شقاقه و نه چیز دیگه ای
من همونشب اومدم خونه شوهرم خیلی گریه میکرد ولی من شوکه بودم
بیصدا رفتم خابیدم کنار دخترم آخر شب بغضم ترکید همش میگفتم کی بزرگش میکنه
خاهرم با هم عروسش رفتن استان یه بیمارستان خصوصی پیدا کردن
چون من دیگه از شدت خونریزی و ضعف بیحال و بیهوش بودم
فقطم لخته خون میافتاد بعدش انگار مثل شیر آب خون میرفت
خلاصه بردنم کولون و آندوسکوپی دادم دکتر گفت التهاب داری همون کولیت روده
بعد به هوش اومدم دکتر میگفت ارغوان کیه گفتم دخترم گفت هیچیت نیست نگران نباش براش میمونی😂نگو تو بیهوشی اسم میبردم
بعد برام اسپری آساکول انما و قرص مزالازین نوشت خاموش بود تا الان که باردارم فعال شده
لیلا این کل تجربه م بود بفرست واسه خواهرت
اره عزیزم
قربونت❤️😘بگو همیشه وزنت ثابته زودم لاغر میشی🤣🤣🤣😍😍😍بگو کم خوری کنه خیلی خوبه و سالم خوری
اووو هیچکس به زنده بودن من امید نداشت.راستی مریم تو رنگ پوستت تغییر کرد؟؟؟من خیلی تغییر کرد دو یه درجه تیره شدم کامل از نوک بپا تا فرق سر
دو سه
نه همون سفید ک بودم موندم ولی شدید لاغر شدم😀
تو روح پوستم🫤😂منم ثابت ثابتم
ولی پوستم خیلی اذیتم میکنه
اون اوایل کهیر میزدم بعد مثل زخم سر باز شده میشد دستام و صورتم
عه پس چرا من فکر میکردم خیلی ساله هستی ؟😅
وااای چقد ناراحت شدم اولش ولی خدارو صد هزار مرتبه شکر ک سالم بودین عزیزم ، واقعا مرسی ک تجربه تونو گفتین حتما بهش میگم ک کولون انجام بده حتی اگ ازمایشش سالم باشه، اسکرین گرفتم براش فرستادم انشالله ک اینم چیزیش نباشه ❤️❤️❤️
البته بعدش ی بیماری پوستی گرفتما الان یادم افتاد


درماتیت سبوره اینو گرفتم
نه بابا مرداد ۱۴۰۲ با اوما اشنا شدم اتفاقی🤣
راستی لثه هات خوب شدن؟
این چی هست؟بنطرم هرچی هستن ربط دارن به همین لعنتی
من وقتی التهابم بالاس عطش دارم دستام میریزه بیرون ذله میشم
اره دیگ
استرس میگیرم پیدا میشه توضیحش سخته اسم و بزن گوگل میاره
تو جلو موهام ابرو بالای پلک و پیشونی و کنار بینی البته ب شدت عکس های گوگل نیستم
قربونت برم
من همیشه ساکرم که بیماری کشنده ای نیست البت تا زمانی که رعایت بشه
من کم خوری سالم خوری میکنم خدارو شکر الان چندماهه دارو نمیخورم
انشالله واسه خواهرت هیچی نیست نگران نباشین😘❤️
این تجربم دارم واسه همیشه یادم نره تو اوج ناامیدی خدا دستمو گرفت
باشه الان سرچ کنم
آره اونشب خونش قطع شد صبح بیدار شدم حس کردم یه چیز روی دندونمه تو آینه دیدم کلی خون اومده نفهمیدم شب کل روبالشی خون بود لخته شده روی دندونم دیگه شستم خون نیومد بعدش
تازه به دندونپزشکم تعریف کردم گفتم الان میگه ای وای اینکار میکردی یا اینجور میکردی بند میومد تازه خیلی هم خوشحال بود که التهاب لثه ام بخاطر خونریزی خوب شده 😂😂
وای🥲تو هم مثل من روزای سختی رو گذروندی خدا برا هیچکس نخواد
خدارو شکر بند اومد 😘
عدو شود سبب خیر😂😂😂😂باز خدارو شکر التهاب خوب شد
درد دل چه داروم پیش کی بنالوم🥺❤️خدا به همه دل شاد و تن سالم ببخشه🤲🏻
قربونت🥰
😘😘😘
مریم رفتم سرچ کردم من دستام مثل یکیشون میشه قرمز و خونی اگزما نیست چون التهاب بالا میره اینجوری میشم لعنتییی
برای سوختگی
همون لحظه که سوختی فقط سفیده تخم مرغو بزن دستمال کاغذی بزار روش ،ن جاش میمونه ن تاول میزنه خوب خوب میشه
برای بچه هام خیلی خوبه اگه خدایی نکرده دست بزنن به یه چیز داغی اب جوشی
منم یه شوینده هایی دارم خیلی کاربردی حالا خوابم میاد نمیتونم برم ازشون عکس بدم صبح براتون عکس میفرستم 😁
خودم بلد نبودم از پیج یه دکتره اینستا خوندم و امتحان کردم
واییی مرسی خدا خیرت بدهه
من یسری جرمگیر ریختم سیاه شده افتابه گرفتم به سینک
خیلییی خوب بود من اول فک کردم کلاهبرداریع ولی جواب داد
حالا شوهر من بود میگفت اختیار کونتم نداری😂😂😂
متاسفانه نمیشه وگرنه روش بالا میاوردم
میگم خیلی زیاده گاهی تا صبح عاروغ میزنم
دکتر قرص داده سه مدل وقت نمیکنم بخورم
بانو من قبلنا یه مقدار کم مخاط از مقعد دفع میکردم با خیلی کم خون
پیگیرش نشدم هیچ وقت🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
خودم تو بارداری اینو کشف کردم برای خانمای باردار ماه های اخر برای شیو اون قسمت تو توالت فرنگی انجام بدین راحت به شکم فشارنمیاد 🫢
برای اینکه داخل سماور یا کتریتون جرم نبنده( سفیدکا)از این سیم ظرفشوییا بندازین توش بمونه دیگه جرم نمیگیره
برای اینکه داخل سماور یا کتریتون جرم نبنده( سفیدکا)از این سیم ظرفشوییا بندازین توش بمونه دیگه جرم نمیگیره
اگه دلپیچه و بیرون روی گرفتین اندازه ی بند انگشت پنیر بخورین رفع میشه
برای اینکه گاز نوشابه گرفته شه خیلییییی کم نمک بریزید گازش میره
برای شستن سرویس بهداشتی عالیه لکه ها رو میبره
برای شستن سرویس بهداشتی عالیه لکه ها رو میبره
اووو چه بیخود
خب آدم بیمار مگه دست خودشه
من بودم جر میدادم طرفو
شوهرم هرجا بریم چندتا جعبه آب میزاره پشت ماشین میگه نیازت میشه
این چیزا اصلا سرزنش و شماتت نداره دیدی یه وقت سر طرف اومد
من یبار رفتم آزمایش بعد دکتر آزمایشگاه ازم سوال میکرد برا مشکلم بعد یکی از پرسنل میگف وووییی حالم بد شد ☹️🥲بیچاره بعد دوسال یه روز دیدمش دیدم هی سوال میپرسه گفتم کی درگیره؟گفت خودم ایقد ناراحتش شدممم😢
🤣🤣🤣🤣🤦‍♀️بنظرم‌اهمیت نده آروغ طبیعیه خو چرا باید واسش پیگیر باشی ول کن
همون یبار؟ببین همیشه میبنم از دست شوهر و خانواده کفری هستی بیخیال شو هیچی مهمنراز سلامتیت نیست این موارد از ضعف اعصاب و استرس میان خودت برا یه عده روانپریش بیمار نکن
سبزی خوردن و کاهو رو میشورید میخواید بزارید تو یخچال،لای پارچه نپیچید، بریزید تو یه ظرف (پلاستیکی هم باشه اوکیه) چند تا دستمال کاغذی همراهش بزارید داخل ظرف،سبزی و کاهوی شسته شده تون تایم بیشتری تروتازه میمونه
عزیزم میشه اسم اینو بگی
تو عکس زیاد مشخص نیست
ژیلت میخاید خوب تیز باشه قبل مصرف بزارید فریزر خیییلی تیز میشه😁این ترفند من
میخاید قارچ یا بیماری پوستی نگیرید هفته ای دوبار لیف حمومتون رو بزارید چن ساعت تو آفتاب بمونن
خراب نمیشن خب؟
سالدمجیک
نه اول تست بگیرید اگر چودنتون اصل باشه رنگش نمیره
مرسی عزیزم
فیلتر مخصوص سماور هست عزیزم اونو هم میتونید بگیرید
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
حتما حتما از این دو تا تو خونه داشته باشین اون جوش شیرین سخت ترین لکه که فکر میکنی با چربی رو از بین میبره
حتما حتما از این دو تا تو خونه داشته باشین اون جوش شیرین سخت ترین لکه که فکر میکنی با چربی رو از بین میبره
استونیشه هم فووووق العادس
به جای من که از گازش ریه داغون میشه
اسید سپید بگیرین بدون بو گازه
فوق العادس
نه دیگه چجوری غذا رو میزاری اینم کاسه رو بزار داخل مایکروفر
نه مدتها شاید یک سالی که کارم سنگین بود
نمیرسیدم غذای خوب بخورم. صبحانم کلوچه بود و چربی کبد گرفته بودم
من کرمی دارم واسه سینک و شیرالات عالیه👌🏻
از اسپری هم برا گاز استفاده میکنم

کلا محصولات سیف عالین
ما اب تصفیه استفاده میکنیم رسوب نمیزنه
دیگ واسه اونایی ک ندارن خوبه🤭
اره
وای بانو الان همه بلند میشن یکی یکی امتحان میکنن اگه صدا داد ابرو ریزی میشه
وای چقد مرتب چقد تمیز منم دوست دارم اینجوری باشم
🤣
مرتب بودن منم افراطیه
ولی همه میتونن با نظم باشن ب شرطی ک هرچیز برمیدارن استفاده ک کردن بزارن سرجاش
بانو جان چقد استرس و سختی تحمل کردی 🥹🥹😟😟🥲
امیدوارم خدا برات ب سلامتی و شادی جبران کنه
دخترای گلت سلامت باشن 🙏
زیر سایه خودت و پدرشون بزرگ و خوشبخت بشن 🙏🙏😍😍😍❤️❤️❤️😘
من هیچ وقت نمیتونم مرتب و منظم باشم 🥲🥲🙈🙈🤦😁😁
بانو 🤕خدا بهت سلامتی بده دختر مطمئنم خوب میشی
خو اینطوری عادت کردی دیگ😅
من از اینکه با نظم سلیقه چیده شده خوشم اومد همه جا از نظم دهنده استفاده کردی
اینا رو برا کجا استفاده میکنید؟؟؟
بچه راهکار برای تمیز شدن مبل
من با جوش شیرین مایه ظرفشویی تاید تو آب ولرم دستمال خیس میکنم اتو روهم داغ میکنم بعد از برق میکشم اتو دستمال می پیچم بهش میکشم رو مبل تمیز میشه بخارشو ندارم اینکارو میکنم
من چن از برق میترسم اتو از برق میکشم
ایجور نبودمااا ایجور شدم
بخدا دختر خونه بودم
هفته ای یکبار تا ۳و ۴ صبح بیدار میموندم
اشپزخونه میکردم دسته گل
بعد میخابیدم ..
الان دیگه حوصله هیچی ندارم
اره تو حموم.تو کشو دستمال ها.زیر سینک.فریزر همه از ایناس
یدونه قرص ماشین ظرفشویی و بنداز داخل آب داغ بعد ی دستمال بنداز توش آبشو بگیر ببند ب در قابلمه.بکش رو مبل سخت ترین لکه هارو میبره
من بخارشو دارم ولی مبل باهاش پاک نمیکنم چون خیسی میمونه و ابر مبل کپک میزنه
حالا من برعکس تو
دخترخونه بودم مث پرنسس ها دست ب هیچ کاری نمیزدم
من بخار شور دارم ولی یک روز تمیز میمونه بعد لکه دوباره در میاد
پ بده مبل شویی خودتو راحت کن
اینجور لکه های سیاه شده ولی تو عکس زیاد مشخص نیس
اینجور لکه های سیاه شده ولی تو عکس زیاد مشخص نیس
فک کنم این لک نباشه سابیده شده جنسش رفته توعکس اینجور معلوم میشه با شامپو فرش بکش بهش ببین تمیز میشه
مال من اینارو میشه درآورد و شست
اتفاقا پارسال اومد سشت رفت اینقد بد رنگ شد دوباره اومد شست گفت چون از بخار شور استفاده کردی تمیز نشده دوسه بار دیگه که بیام بشورم خوب میشه دیگه زنگ نزدم بیان
اره منم داشتم تایپ میکردم
پ باید بگم باید مبل جدید بخری😁خداتومن شده
مریم اینا برا کجا ها استفاده میشه؟
آره با این قیمتا پا به فرار میزاری
من تا بحال از سیف استفاده نکردم از کجا بخرم سیف اینارو؟
بچه ها چرا ایموجی برای من نمیاد
بده تعمیر کنن اینقد خوب میشه
بچه ها اینارو گرفتم کسی استفاده کرده راضی بوده
بچه ها اینارو گرفتم کسی استفاده کرده راضی بوده
آره باید یه فکری بردارم
من اون نارنجی و برای یخچال و گاز استفاده میکردم کلا برای استیل هست برق میندازه
سیف جوش شیرین خیلی تمیز می‌کنه همه جارو تمیز می‌کنه اما واقعا بوی بدی داره
سلولزی ها
من کل محصولاتشو دارم
برای چ استفاده ای میخوای؟
من از فوم چربی زدا خیلی راضی ام
برند بیواکوا آشغاله
استفاده نکنی بهتری
دوستان یه راهکار هم بدین
برا پاک کردن جای خودکار آبی
پسرم کشیده رو فرش
پاک نشده
اوه نکن اینکارو دیگه هیچی نخوری شرف داره به کلوچه و غذای مضر
عزیزم برن تو خفا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
فداتشم عزیزم خدارو شکر اونروزا سپری شدن رفتن
😘❤️❤️❤️🫂قربونت برم گلم الهی پسرت عاقبت بخیر و خوشبخت بشه❤️🫂😘
فداتشم عزیزم قربونت برم❤️😘خدا به پسر نازت سلامتی ببخشه❤️😘
من برا همه جا مدام دستمال دستمه همه جا میکشم 🤕
برا گاز یخچال سینگ هود هر جا که چربی داشته باشه اون جوش شیرین میزنم عالی میشه برا شیر ظرفشویی و روشویی هم عالیه کلا چند کاره
من همیشه افق کورش میگیرم
دستمال مرطوب فیری بگیر
اره گرفتم
خراب ک نمیکنه جایی رو؟
اون کرم برنج میگین
اره
من الان نزدیک ۱ ساله دارم استفاده میکنم خرابی ازش ندیدم😁
سلام من که یکسال نبودم شوهرم قشنگ ریده کف اشپزخونه و و دیوار اشپزخونه شده چرب چکار کنم چی بزنم درست بشه😫
اونو باید قشنگ بشوری و بسابی
امروز رفتم بالا نردبون نقاط کور کابینت هارو دستمال کشیدم گردگیری کردم از همون بالا با نردبون افتادم فقط خدا ب بچم رحم کرد گردنم شکسته🤕🥲
بود
الان کتفم بالگنم درد میکنن میگم جایم نشکسته باشه🤕
ای واااییی خدارحم کرد🫠

حتما برو دکتر الان بدنت گرمه متوجه نمیشی
کف آشپزخونه اگر سرامیک باشه دامستوس غلیط بگیر با آب مخلوط کن هی اسکاج بکش می‌ره چربیا
سلا دخترا خوبین ؟؟
یه راهی هم برای بوی بد عرق و زیاد عرق کردن و پوست چرب بگید کلافه شدم واقعا 🥴🥴🥴
ای وای
الان چطوری
مام آمبرلا
وای دختر مواظب باش تمیزی به چه قیمت؟
وااای .. خدا بهت رحم کرده
نقاط کور کابینت میخات چکار تمیز کنی
اونم وقتی شوهرت یا کسی نیس کمکت باشه
من بالای کابینت هام سفره یکبار مصرف پهن کردم
مال من تو دید نیست کلا 5سانت تا سقف جا هست
دو ماه یکبار سفره رو میندازم دوز پاک پاک میشه
سلام عزیزم
من شنیدم بوتاکس زیر بغل خوبه
ولی خودم نزدم
منم این کارو میکنم خیلی خوبه یه قطره چربی رو کابینت نمیره
تو گرما بیشتر این طورم ولی خستم کرده
برای هردوش خوبه
برای بوی عرق خوبه کلا نمیزارع عرق بدبو بشه
دئودرانت کلوین عالیه
من چندین ساله ازش استفاده میکنم
بدنم کوفته اس🤕
حتما میگیرم
منم قبلا همین کارو میکردم از وقتی بچه ها اومدن حوصله خودمم ندارم😒😒
فدااات عزیزم 😘😘😍❤️❤️
برا ما افق کوروش تحریمه ✋
دیلی مارکت
جانبو
فاطیما جان دختر گلت خوبه ؟ 😍😘
من قبلا اشتراک نداشتم ولی بعضی پیامات میخوندم .. خدا رو شکر دخمل گلت بسلامتی بغل کردی 🙏😘
چرا🥲
فداتشم ممنون سلامت باشی امروز واکسن زده بیقراره🥺
ممنون فداتشم
من که بااین بچه فعلا محاله مگر کسی بیاد پیشم برام انجامش بده
خب وقتی خوابه ک میتونی
والا وقتی خوابه کلی کار دارم مثلا کلی لباسه بشورم لباسای شوهرم ظرف شستنه غذا پختنه بچمم کولیک داره شبا خواب ندارم باید مدام بالاسرش باشم بنظرت وقت میشه
عزیزم این مام حتی مردونشو گرفتم فایده ندارع من راحت روزی دوبار حموم میرم بدنمو می‌شورم میام بیرون آنقدر عرق میکنم راهی پیدا کردی بهم بگو
انواع مختلف مام و تست کن
ماراکاشو یادم نیست ولی کلییییی مام اسپری بدن امتحان کردم یکی بهم گفت داو بگیر عالیه هییببچ فایده ای نداشت برام
علاوه بر اون کمرم و جای بند سوتینم خیلی عرق می‌کنه
وزنمم خیلی بالا نیست
من از دوران بلوغم همینو میزنم
63 یا 64 وزنم
واقعا دیوونه شدم به فکر افتادم برم بوتاکس بزنم
شامپو بدن پوست چرب
مام رکسونا اصل روسی
تغذیه مناسب
دوستان ی ترفند بگین برا قابلمه های روحی رویی ک قشنگ سفید بشه و برق بزنه
سلام بریزشون تو ی قابلمه بزرگ توش اب و ابلیمو بریز بزار بجوشه بعد دربیار با سیم بشور
با آبلیمو و جوش شیرین بساب
من تابستون پوستم خیلی چرب میشه تونر استفاده میکنم تا حدودی کنترل میشه

برا عرق هم از مام امبرلا خیلی راضی بودم ولی من جاییم ک هر یساعت باید تمدید میکردم دیگ شهدعسل استفاده میکنم خیلی عالیه

و اینکه غذای تند باعث میشه عرقت بوی بدی بده و زیاد بشه
سلام کسی برای بوی داخل یخچال ترفند نداره؟

با اینکه همه لوازمی ک داخلش میزارم همه تو ظرف های دربسته اس ولی بازم حس میکنم یه وقتایی بو میده
زغال میگن خوبه بزاری تو ظرف بزاری یخچال
زغال برا یخچال عالیه
چای خشکم خوبه یه قاشق بریزی تو ظرف بذاری تو یخچال
زغال خوبه و وانیل هم شنیدم
جدا از اینا فیلتر یخچال باید بشوری
یا عوض کنی
ذغال
قهوه
جوش شیرین
من اینارو امتحان کردم یکم بهتر می‌کنه ولی باز کامل از بین نمیره
یکی از بچه ها همینجا نوشته بود با سرکه یخچال و تمیز کن
من که هیچ وقت یخچالم بو نگرفته
بچه ها ببخشید یه سوال جدا از تاپیک شوهرم میره ورزش و باشگاه چه مکمل هایی خوبه که بخوره
منیزیم
امگا3
ال کارنتین
ی ترفند دیگه برا ملحفه و لباسهای خیلی چرک مخصوصا رنگ سفید من اول بخودشون مایه لباسشویی میزنم بعد میندازمشون تو لکن ماشین لباسشویی اینقدر تمیز میشن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه