بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
پرسش (1405/03/30):
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
1372
684
1 روز قبل
سوال کننده
1
1 روز قبل
leila ♡
برا دسشویی و حمام هم استفاده میکنی؟ اونجا چند وقت ببار؟
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
من با نوره اوکیم هفته ای یبار میزنم خیلی موهای زائد کم و نازک کرده
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
نه اونو مخصوص توالتشو میگیرم از شانس امروز تموم شد همین برند رافونس
1
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
تو که شوینده زیاد داری برای سرامیک حموم چی بزنیم ؟من نوره زدنی میسبام سرامیکارو بازم تمیز نمیشه زیاد
0
1 روز قبل
leila ♡
مرررسی ❤️
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
شوینده من
بزن ده دقیقه بزار بمونه بعد با ی اسکاج بکش روش
بزن ده دقیقه بزار بمونه بعد با ی اسکاج بکش روش
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو

0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اینه عزیزم
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
میزنم ولی خیلی تمیز نمیشه
حتی توالت هم خیلی تمیز نمیکنه سنگش رو انگار آب قاطیش کردن
حتی توالت هم خیلی تمیز نمیکنه سنگش رو انگار آب قاطیش کردن
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
این از من بهتره؟
0
1 روز قبل
Leila M
اهان مرسی عزیزم خدارو شکر ک سالم بودین ،ج ازمایشش بیاد بهش میگم حتما بره انجام بده
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
این مثل وایتکسه
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
سطح دغدغه های یک زن 😑
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو

برای وسایل استیل عالیه.مخصوصا یخچال و گاز استیل
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
میبینییییی
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
من اسپری دارم اسمش هم نمیدونم
باید یدونه از اونا که اون بالا فرستادی بگیرم برای استیل که جرمگیر رنگش برده
باید یدونه از اونا که اون بالا فرستادی بگیرم برای استیل که جرمگیر رنگش برده
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
زنای دیگه برند لوازم آرایشی معرفی میکنن ما هم هستیم 😂
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من اسپری رافونه زرد برای استیل دارم
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
زن زندگی هستیم خووو
2
1 روز قبل
مریــم بانـــو

این برند مایع دستشویی و حتما بگیرید همه رایحه هاش ادکلنیه
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
کاش یه چیزی بود کاشی رو آب گریز میکرد لک نمیفتاد روش
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
من از این لیتری ها میگیرم بچه هام پدرش درمیارن 😂😂😂
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من سالد مجیک و دارم ولی واقعیت رو کاشی تست نکردم رو شیر و سینک عالیه
فردا تست میکنم بهت خبرمیدم
فردا تست میکنم بهت خبرمیدم
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
براشون از این فوم ها ک مثل کل میشه بگیر وای عالیه
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
فداتشم همچنین خواهر گلت❤️😘به خواهرت هم بگو نترس هیچیت نیست فقط به جمع ریدن مدام اضاف میشی همین🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
باشه فدات اگه خوب بود برای سرویس ها بگیرم بس که دستمال کشیدم مردم آب قم هم که شوووور کلا لک. میشه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
واییی🤣
1
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
نمیزارن که بمونه همون ساعت اول تموم میشه😁
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
طفلی میدونم الان تو دلش چه خبره🤣🤣🤣🤣
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
بانو تو دوساله اوما داری ؟
0
1 روز قبل
Leila M
فداات عزیزم 🥰🥰فقط سالم باشه اشکالی نداره فقط درحال ریدن باشه😄😄
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من تو اون حال خرمای خودمم یکسر میگفتم بخورید حلوا بپزید
0
1 روز قبل
ستاره ❤
سلام
مریم یه لحظه بیا روبیکا
مریم یه لحظه بیا روبیکا
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
ایدیتو ندارم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
پیام بده
0
1 روز قبل
ستاره ❤
پیام دادم
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
من سالی که درگیر شدم قبلش مدتها دل درد و دلپیچه میشدم
بعد از چندماه یه روز صب رفتم سرویس فکر کردم پریود شدم دیدم نه اسهال خونی هست
همون روز ۲بار برام تکرار شد
شب موقع خاب شوهرم گفت چته انگار دمغی براش گفتم خیلی ناراحت شد گف چرا صبح نگفتی
دوتامون تا صبح کلافه بودیم صبح زود رفتیم یه متخصص گفت چیز خاصی نیست و آزمایش نوشت و جوابش خوب بود
بعد دیدم روز به روز بدترم
البته دیگه بیشتر خون بود
همون موقع اوج کرونا بود که وضعیت سیاه بود
همه ی بیمارستانهای استان تعطیل
بردنم یه دکتر جراح که امیدوارم به زمین گرم بخوره
گفت شقاقه
خلاصه منو عمل کرد اونم به روش سنتی تا دوماه زندگی بهم زهر بود و خونریزی شدیدتر میشد و دکتر بی شرف میگف تا دوماه بگذره خوبی عادیه خلاصه یه روز سنگ توالت انگار چاقو خورده باشم پر خون شد عکس گرفتن بردن دکتر دید ترسید فورا نامه اورژانسی داد برا کولونوسکوپی
همه جاهم وضعیت سیاه و تعطیل
یه دکتر متخصص دادخلی پیدا کردم خدا خیرش بده
گفتم دکتر سرطانه گفت رک بهت میگم نمیدونم هراحتمالی داره کمرم شکست دخترم دوساله بود ولی برات نگفتم اون وسط رنگ صورتم شد مثل رنگ جگر گوسفند چطوره همونجور
بعد دکتر برام قرص مزالازین داد با شیاف گفت هرطور میتونی یه جایی شهری هرجایی باشه پیدا کون کولون بده ..گفت دکتر فلانی نباید عمل بکرد کارش غیر قانونی بود تو اگر شقاق هم میبود باید اول کولون بدادی تا مشخص بشد شقاقه و نه چیز دیگه ای
من همونشب اومدم خونه شوهرم خیلی گریه میکرد ولی من شوکه بودم
بیصدا رفتم خابیدم کنار دخترم آخر شب بغضم ترکید همش میگفتم کی بزرگش میکنه
خاهرم با هم عروسش رفتن استان یه بیمارستان خصوصی پیدا کردن
چون من دیگه از شدت خونریزی و ضعف بیحال و بیهوش بودم
فقطم لخته خون میافتاد بعدش انگار مثل شیر آب خون میرفت
خلاصه بردنم کولون و آندوسکوپی دادم دکتر گفت التهاب داری همون کولیت روده
بعد به هوش اومدم دکتر میگفت ارغوان کیه گفتم دخترم گفت هیچیت نیست نگران نباش براش میمونی😂نگو تو بیهوشی اسم میبردم
بعد برام اسپری آساکول انما و قرص مزالازین نوشت خاموش بود تا الان که باردارم فعال شده
بعد از چندماه یه روز صب رفتم سرویس فکر کردم پریود شدم دیدم نه اسهال خونی هست
همون روز ۲بار برام تکرار شد
شب موقع خاب شوهرم گفت چته انگار دمغی براش گفتم خیلی ناراحت شد گف چرا صبح نگفتی
دوتامون تا صبح کلافه بودیم صبح زود رفتیم یه متخصص گفت چیز خاصی نیست و آزمایش نوشت و جوابش خوب بود
بعد دیدم روز به روز بدترم
البته دیگه بیشتر خون بود
همون موقع اوج کرونا بود که وضعیت سیاه بود
همه ی بیمارستانهای استان تعطیل
بردنم یه دکتر جراح که امیدوارم به زمین گرم بخوره
گفت شقاقه
خلاصه منو عمل کرد اونم به روش سنتی تا دوماه زندگی بهم زهر بود و خونریزی شدیدتر میشد و دکتر بی شرف میگف تا دوماه بگذره خوبی عادیه خلاصه یه روز سنگ توالت انگار چاقو خورده باشم پر خون شد عکس گرفتن بردن دکتر دید ترسید فورا نامه اورژانسی داد برا کولونوسکوپی
همه جاهم وضعیت سیاه و تعطیل
یه دکتر متخصص دادخلی پیدا کردم خدا خیرش بده
گفتم دکتر سرطانه گفت رک بهت میگم نمیدونم هراحتمالی داره کمرم شکست دخترم دوساله بود ولی برات نگفتم اون وسط رنگ صورتم شد مثل رنگ جگر گوسفند چطوره همونجور
بعد دکتر برام قرص مزالازین داد با شیاف گفت هرطور میتونی یه جایی شهری هرجایی باشه پیدا کون کولون بده ..گفت دکتر فلانی نباید عمل بکرد کارش غیر قانونی بود تو اگر شقاق هم میبود باید اول کولون بدادی تا مشخص بشد شقاقه و نه چیز دیگه ای
من همونشب اومدم خونه شوهرم خیلی گریه میکرد ولی من شوکه بودم
بیصدا رفتم خابیدم کنار دخترم آخر شب بغضم ترکید همش میگفتم کی بزرگش میکنه
خاهرم با هم عروسش رفتن استان یه بیمارستان خصوصی پیدا کردن
چون من دیگه از شدت خونریزی و ضعف بیحال و بیهوش بودم
فقطم لخته خون میافتاد بعدش انگار مثل شیر آب خون میرفت
خلاصه بردنم کولون و آندوسکوپی دادم دکتر گفت التهاب داری همون کولیت روده
بعد به هوش اومدم دکتر میگفت ارغوان کیه گفتم دخترم گفت هیچیت نیست نگران نباش براش میمونی😂نگو تو بیهوشی اسم میبردم
بعد برام اسپری آساکول انما و قرص مزالازین نوشت خاموش بود تا الان که باردارم فعال شده
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
لیلا این کل تجربه م بود بفرست واسه خواهرت
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
اره عزیزم
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
قربونت❤️😘بگو همیشه وزنت ثابته زودم لاغر میشی🤣🤣🤣😍😍😍بگو کم خوری کنه خیلی خوبه و سالم خوری
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
اووو هیچکس به زنده بودن من امید نداشت.راستی مریم تو رنگ پوستت تغییر کرد؟؟؟من خیلی تغییر کرد دو یه درجه تیره شدم کامل از نوک بپا تا فرق سر
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
دو سه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
نه همون سفید ک بودم موندم ولی شدید لاغر شدم😀
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
تو روح پوستم🫤😂منم ثابت ثابتم
ولی پوستم خیلی اذیتم میکنه
اون اوایل کهیر میزدم بعد مثل زخم سر باز شده میشد دستام و صورتم
ولی پوستم خیلی اذیتم میکنه
اون اوایل کهیر میزدم بعد مثل زخم سر باز شده میشد دستام و صورتم
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
عه پس چرا من فکر میکردم خیلی ساله هستی ؟😅
0
1 روز قبل
Leila M
وااای چقد ناراحت شدم اولش ولی خدارو صد هزار مرتبه شکر ک سالم بودین عزیزم ، واقعا مرسی ک تجربه تونو گفتین حتما بهش میگم ک کولون انجام بده حتی اگ ازمایشش سالم باشه، اسکرین گرفتم براش فرستادم انشالله ک اینم چیزیش نباشه ❤️❤️❤️
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
البته بعدش ی بیماری پوستی گرفتما الان یادم افتاد
درماتیت سبوره اینو گرفتم
درماتیت سبوره اینو گرفتم
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
نه بابا مرداد ۱۴۰۲ با اوما اشنا شدم اتفاقی🤣
راستی لثه هات خوب شدن؟
راستی لثه هات خوب شدن؟
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
این چی هست؟بنطرم هرچی هستن ربط دارن به همین لعنتی
من وقتی التهابم بالاس عطش دارم دستام میریزه بیرون ذله میشم
من وقتی التهابم بالاس عطش دارم دستام میریزه بیرون ذله میشم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اره دیگ
استرس میگیرم پیدا میشه توضیحش سخته اسم و بزن گوگل میاره
تو جلو موهام ابرو بالای پلک و پیشونی و کنار بینی البته ب شدت عکس های گوگل نیستم
استرس میگیرم پیدا میشه توضیحش سخته اسم و بزن گوگل میاره
تو جلو موهام ابرو بالای پلک و پیشونی و کنار بینی البته ب شدت عکس های گوگل نیستم
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
قربونت برم
من همیشه ساکرم که بیماری کشنده ای نیست البت تا زمانی که رعایت بشه
من کم خوری سالم خوری میکنم خدارو شکر الان چندماهه دارو نمیخورم
انشالله واسه خواهرت هیچی نیست نگران نباشین😘❤️
این تجربم دارم واسه همیشه یادم نره تو اوج ناامیدی خدا دستمو گرفت
من همیشه ساکرم که بیماری کشنده ای نیست البت تا زمانی که رعایت بشه
من کم خوری سالم خوری میکنم خدارو شکر الان چندماهه دارو نمیخورم
انشالله واسه خواهرت هیچی نیست نگران نباشین😘❤️
این تجربم دارم واسه همیشه یادم نره تو اوج ناامیدی خدا دستمو گرفت
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
باشه الان سرچ کنم
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
آره اونشب خونش قطع شد صبح بیدار شدم حس کردم یه چیز روی دندونمه تو آینه دیدم کلی خون اومده نفهمیدم شب کل روبالشی خون بود لخته شده روی دندونم دیگه شستم خون نیومد بعدش
0
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
تازه به دندونپزشکم تعریف کردم گفتم الان میگه ای وای اینکار میکردی یا اینجور میکردی بند میومد تازه خیلی هم خوشحال بود که التهاب لثه ام بخاطر خونریزی خوب شده 😂😂
0
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
وای🥲تو هم مثل من روزای سختی رو گذروندی خدا برا هیچکس نخواد
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
خدارو شکر بند اومد 😘
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
عدو شود سبب خیر😂😂😂😂باز خدارو شکر التهاب خوب شد
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
درد دل چه داروم پیش کی بنالوم🥺❤️خدا به همه دل شاد و تن سالم ببخشه🤲🏻
1
1 روز قبل
مامان سه تا جوجه سین🐣
قربونت🥰
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
😘😘😘
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
مریم رفتم سرچ کردم من دستام مثل یکیشون میشه قرمز و خونی اگزما نیست چون التهاب بالا میره اینجوری میشم لعنتییی
3
1 روز قبل
ⓐ.ⓢ 💕
برای سوختگی
همون لحظه که سوختی فقط سفیده تخم مرغو بزن دستمال کاغذی بزار روش ،ن جاش میمونه ن تاول میزنه خوب خوب میشه
برای بچه هام خیلی خوبه اگه خدایی نکرده دست بزنن به یه چیز داغی اب جوشی
همون لحظه که سوختی فقط سفیده تخم مرغو بزن دستمال کاغذی بزار روش ،ن جاش میمونه ن تاول میزنه خوب خوب میشه
برای بچه هام خیلی خوبه اگه خدایی نکرده دست بزنن به یه چیز داغی اب جوشی
0
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
منم یه شوینده هایی دارم خیلی کاربردی حالا خوابم میاد نمیتونم برم ازشون عکس بدم صبح براتون عکس میفرستم 😁
0
1 روز قبل
ⓐ.ⓢ 💕
خودم بلد نبودم از پیج یه دکتره اینستا خوندم و امتحان کردم
0
1 روز قبل
Fatemeh 💖
واییی مرسی خدا خیرت بدهه
من یسری جرمگیر ریختم سیاه شده افتابه گرفتم به سینک
من یسری جرمگیر ریختم سیاه شده افتابه گرفتم به سینک
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
خیلییی خوب بود من اول فک کردم کلاهبرداریع ولی جواب داد
1
1 روز قبل
الی ام
حالا شوهر من بود میگفت اختیار کونتم نداری😂😂😂
0
1 روز قبل
الی ام
متاسفانه نمیشه وگرنه روش بالا میاوردم
میگم خیلی زیاده گاهی تا صبح عاروغ میزنم
دکتر قرص داده سه مدل وقت نمیکنم بخورم
میگم خیلی زیاده گاهی تا صبح عاروغ میزنم
دکتر قرص داده سه مدل وقت نمیکنم بخورم
0
1 روز قبل
الی ام
بانو من قبلنا یه مقدار کم مخاط از مقعد دفع میکردم با خیلی کم خون
پیگیرش نشدم هیچ وقت🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
پیگیرش نشدم هیچ وقت🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
0
1 روز قبل
ela.e.h z
خودم تو بارداری اینو کشف کردم برای خانمای باردار ماه های اخر برای شیو اون قسمت تو توالت فرنگی انجام بدین راحت به شکم فشارنمیاد 🫢
0
1 روز قبل
faezeh s

برای اینکه داخل سماور یا کتریتون جرم نبنده( سفیدکا)از این سیم ظرفشوییا بندازین توش بمونه دیگه جرم نمیگیره
0
1 روز قبل
faezeh s
اگه دلپیچه و بیرون روی گرفتین اندازه ی بند انگشت پنیر بخورین رفع میشه
0
1 روز قبل
faezeh s
برای اینکه گاز نوشابه گرفته شه خیلییییی کم نمک بریزید گازش میره
1
1 روز قبل
faezeh s

برای شستن سرویس بهداشتی عالیه لکه ها رو میبره
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
اووو چه بیخود
خب آدم بیمار مگه دست خودشه
من بودم جر میدادم طرفو
شوهرم هرجا بریم چندتا جعبه آب میزاره پشت ماشین میگه نیازت میشه
این چیزا اصلا سرزنش و شماتت نداره دیدی یه وقت سر طرف اومد
من یبار رفتم آزمایش بعد دکتر آزمایشگاه ازم سوال میکرد برا مشکلم بعد یکی از پرسنل میگف وووییی حالم بد شد ☹️🥲بیچاره بعد دوسال یه روز دیدمش دیدم هی سوال میپرسه گفتم کی درگیره؟گفت خودم ایقد ناراحتش شدممم😢
خب آدم بیمار مگه دست خودشه
من بودم جر میدادم طرفو
شوهرم هرجا بریم چندتا جعبه آب میزاره پشت ماشین میگه نیازت میشه
این چیزا اصلا سرزنش و شماتت نداره دیدی یه وقت سر طرف اومد
من یبار رفتم آزمایش بعد دکتر آزمایشگاه ازم سوال میکرد برا مشکلم بعد یکی از پرسنل میگف وووییی حالم بد شد ☹️🥲بیچاره بعد دوسال یه روز دیدمش دیدم هی سوال میپرسه گفتم کی درگیره؟گفت خودم ایقد ناراحتش شدممم😢
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
🤣🤣🤣🤣🤦♀️بنظرماهمیت نده آروغ طبیعیه خو چرا باید واسش پیگیر باشی ول کن
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
همون یبار؟ببین همیشه میبنم از دست شوهر و خانواده کفری هستی بیخیال شو هیچی مهمنراز سلامتیت نیست این موارد از ضعف اعصاب و استرس میان خودت برا یه عده روانپریش بیمار نکن
1
1 روز قبل
بهار 💞
سبزی خوردن و کاهو رو میشورید میخواید بزارید تو یخچال،لای پارچه نپیچید، بریزید تو یه ظرف (پلاستیکی هم باشه اوکیه) چند تا دستمال کاغذی همراهش بزارید داخل ظرف،سبزی و کاهوی شسته شده تون تایم بیشتری تروتازه میمونه
1
1 روز قبل
mahi ♤
عزیزم میشه اسم اینو بگی
تو عکس زیاد مشخص نیست
تو عکس زیاد مشخص نیست
1
1 روز قبل
ماه بانو ،
ژیلت میخاید خوب تیز باشه قبل مصرف بزارید فریزر خیییلی تیز میشه😁این ترفند من
1
1 روز قبل
ماه بانو ،
میخاید قارچ یا بیماری پوستی نگیرید هفته ای دوبار لیف حمومتون رو بزارید چن ساعت تو آفتاب بمونن
0
1 روز قبل
saeedeh samirad
خراب نمیشن خب؟
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
سالدمجیک
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
نه اول تست بگیرید اگر چودنتون اصل باشه رنگش نمیره
1
1 روز قبل
saeedeh samirad
مرسی عزیزم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
فیلتر مخصوص سماور هست عزیزم اونو هم میتونید بگیرید
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو

2
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون

حتما حتما از این دو تا تو خونه داشته باشین اون جوش شیرین سخت ترین لکه که فکر میکنی با چربی رو از بین میبره
2
1 روز قبل
مریــم بانـــو
استونیشه هم فووووق العادس
0
1 روز قبل
✨کوثَر✨ .
به جای من که از گازش ریه داغون میشه
اسید سپید بگیرین بدون بو گازه
فوق العادس
اسید سپید بگیرین بدون بو گازه
فوق العادس
0
1 روز قبل
M P
نه دیگه چجوری غذا رو میزاری اینم کاسه رو بزار داخل مایکروفر
0
1 روز قبل
الی ام
نه مدتها شاید یک سالی که کارم سنگین بود
نمیرسیدم غذای خوب بخورم. صبحانم کلوچه بود و چربی کبد گرفته بودم
نمیرسیدم غذای خوب بخورم. صبحانم کلوچه بود و چربی کبد گرفته بودم
2
1 روز قبل
gandom
من کرمی دارم واسه سینک و شیرالات عالیه👌🏻
از اسپری هم برا گاز استفاده میکنم
کلا محصولات سیف عالین
از اسپری هم برا گاز استفاده میکنم
کلا محصولات سیف عالین
0
1 روز قبل
gandom
ما اب تصفیه استفاده میکنیم رسوب نمیزنه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
دیگ واسه اونایی ک ندارن خوبه🤭
0
1 روز قبل
gandom
اره
0
1 روز قبل
زها g
وای بانو الان همه بلند میشن یکی یکی امتحان میکنن اگه صدا داد ابرو ریزی میشه
0
1 روز قبل
زها g
وای چقد مرتب چقد تمیز منم دوست دارم اینجوری باشم
1
1 روز قبل
leila ♡
🤣
2
1 روز قبل
مریــم بانـــو
مرتب بودن منم افراطیه
ولی همه میتونن با نظم باشن ب شرطی ک هرچیز برمیدارن استفاده ک کردن بزارن سرجاش
ولی همه میتونن با نظم باشن ب شرطی ک هرچیز برمیدارن استفاده ک کردن بزارن سرجاش
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
بانو جان چقد استرس و سختی تحمل کردی 🥹🥹😟😟🥲
امیدوارم خدا برات ب سلامتی و شادی جبران کنه
دخترای گلت سلامت باشن 🙏
زیر سایه خودت و پدرشون بزرگ و خوشبخت بشن 🙏🙏😍😍😍❤️❤️❤️😘
امیدوارم خدا برات ب سلامتی و شادی جبران کنه
دخترای گلت سلامت باشن 🙏
زیر سایه خودت و پدرشون بزرگ و خوشبخت بشن 🙏🙏😍😍😍❤️❤️❤️😘
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
من هیچ وقت نمیتونم مرتب و منظم باشم 🥲🥲🙈🙈🤦😁😁
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
بانو 🤕خدا بهت سلامتی بده دختر مطمئنم خوب میشی
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
خو اینطوری عادت کردی دیگ😅
0
1 روز قبل
زها g
من از اینکه با نظم سلیقه چیده شده خوشم اومد همه جا از نظم دهنده استفاده کردی
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
اینا رو برا کجا استفاده میکنید؟؟؟
0
1 روز قبل
زها g
بچه راهکار برای تمیز شدن مبل
1
1 روز قبل
ماه بانو ،
من با جوش شیرین مایه ظرفشویی تاید تو آب ولرم دستمال خیس میکنم اتو روهم داغ میکنم بعد از برق میکشم اتو دستمال می پیچم بهش میکشم رو مبل تمیز میشه بخارشو ندارم اینکارو میکنم
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
من چن از برق میترسم اتو از برق میکشم
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
ایجور نبودمااا ایجور شدم
بخدا دختر خونه بودم
هفته ای یکبار تا ۳و ۴ صبح بیدار میموندم
اشپزخونه میکردم دسته گل
بعد میخابیدم ..
الان دیگه حوصله هیچی ندارم
بخدا دختر خونه بودم
هفته ای یکبار تا ۳و ۴ صبح بیدار میموندم
اشپزخونه میکردم دسته گل
بعد میخابیدم ..
الان دیگه حوصله هیچی ندارم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اره تو حموم.تو کشو دستمال ها.زیر سینک.فریزر همه از ایناس
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
یدونه قرص ماشین ظرفشویی و بنداز داخل آب داغ بعد ی دستمال بنداز توش آبشو بگیر ببند ب در قابلمه.بکش رو مبل سخت ترین لکه هارو میبره
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من بخارشو دارم ولی مبل باهاش پاک نمیکنم چون خیسی میمونه و ابر مبل کپک میزنه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
حالا من برعکس تو
دخترخونه بودم مث پرنسس ها دست ب هیچ کاری نمیزدم
دخترخونه بودم مث پرنسس ها دست ب هیچ کاری نمیزدم
0
1 روز قبل
زها g
من بخار شور دارم ولی یک روز تمیز میمونه بعد لکه دوباره در میاد
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
پ بده مبل شویی خودتو راحت کن
0
1 روز قبل
زها g

اینجور لکه های سیاه شده ولی تو عکس زیاد مشخص نیس
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
فک کنم این لک نباشه سابیده شده جنسش رفته توعکس اینجور معلوم میشه با شامپو فرش بکش بهش ببین تمیز میشه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
مال من اینارو میشه درآورد و شست
0
1 روز قبل
زها g
اتفاقا پارسال اومد سشت رفت اینقد بد رنگ شد دوباره اومد شست گفت چون از بخار شور استفاده کردی تمیز نشده دوسه بار دیگه که بیام بشورم خوب میشه دیگه زنگ نزدم بیان
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اره منم داشتم تایپ میکردم
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
پ باید بگم باید مبل جدید بخری😁خداتومن شده
1
1 روز قبل
ماه بانو ،
مریم اینا برا کجا ها استفاده میشه؟
1
1 روز قبل
زها g
آره با این قیمتا پا به فرار میزاری
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
من تا بحال از سیف استفاده نکردم از کجا بخرم سیف اینارو؟
0
1 روز قبل
زها g
بچه ها چرا ایموجی برای من نمیاد
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
بده تعمیر کنن اینقد خوب میشه
0
1 روز قبل
زها g

بچه ها اینارو گرفتم کسی استفاده کرده راضی بوده
0
1 روز قبل
زها g
آره باید یه فکری بردارم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من اون نارنجی و برای یخچال و گاز استفاده میکردم کلا برای استیل هست برق میندازه
سیف جوش شیرین خیلی تمیز میکنه همه جارو تمیز میکنه اما واقعا بوی بدی داره
سیف جوش شیرین خیلی تمیز میکنه همه جارو تمیز میکنه اما واقعا بوی بدی داره
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
سلولزی ها
من کل محصولاتشو دارم
برای چ استفاده ای میخوای؟
من از فوم چربی زدا خیلی راضی ام
من کل محصولاتشو دارم
برای چ استفاده ای میخوای؟
من از فوم چربی زدا خیلی راضی ام
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
برند بیواکوا آشغاله
استفاده نکنی بهتری
استفاده نکنی بهتری
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
دوستان یه راهکار هم بدین
برا پاک کردن جای خودکار آبی
پسرم کشیده رو فرش
پاک نشده
برا پاک کردن جای خودکار آبی
پسرم کشیده رو فرش
پاک نشده
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
اوه نکن اینکارو دیگه هیچی نخوری شرف داره به کلوچه و غذای مضر
0
1 روز قبل
بانو بزرگی
عزیزم برن تو خفا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
فداتشم عزیزم خدارو شکر اونروزا سپری شدن رفتن
😘❤️❤️❤️🫂قربونت برم گلم الهی پسرت عاقبت بخیر و خوشبخت بشه❤️🫂😘
😘❤️❤️❤️🫂قربونت برم گلم الهی پسرت عاقبت بخیر و خوشبخت بشه❤️🫂😘
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
فداتشم عزیزم قربونت برم❤️😘خدا به پسر نازت سلامتی ببخشه❤️😘
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
من برا همه جا مدام دستمال دستمه همه جا میکشم 🤕
0
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
برا گاز یخچال سینگ هود هر جا که چربی داشته باشه اون جوش شیرین میزنم عالی میشه برا شیر ظرفشویی و روشویی هم عالیه کلا چند کاره
1
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
من همیشه افق کورش میگیرم
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
دستمال مرطوب فیری بگیر
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
اره گرفتم
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
خراب ک نمیکنه جایی رو؟
0
1 روز قبل
زها g
اون کرم برنج میگین
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
اره
1
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
من الان نزدیک ۱ ساله دارم استفاده میکنم خرابی ازش ندیدم😁
0
1 روز قبل
فاطیما احمدی
سلام من که یکسال نبودم شوهرم قشنگ ریده کف اشپزخونه و و دیوار اشپزخونه شده چرب چکار کنم چی بزنم درست بشه😫
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
اونو باید قشنگ بشوری و بسابی
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
امروز رفتم بالا نردبون نقاط کور کابینت هارو دستمال کشیدم گردگیری کردم از همون بالا با نردبون افتادم فقط خدا ب بچم رحم کرد گردنم شکسته🤕🥲
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
بود
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
الان کتفم بالگنم درد میکنن میگم جایم نشکسته باشه🤕
1
1 روز قبل
gandom
ای واااییی خدارحم کرد🫠
حتما برو دکتر الان بدنت گرمه متوجه نمیشی
حتما برو دکتر الان بدنت گرمه متوجه نمیشی
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
کف آشپزخونه اگر سرامیک باشه دامستوس غلیط بگیر با آب مخلوط کن هی اسکاج بکش میره چربیا
0
1 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
سلا دخترا خوبین ؟؟
یه راهی هم برای بوی بد عرق و زیاد عرق کردن و پوست چرب بگید کلافه شدم واقعا 🥴🥴🥴
یه راهی هم برای بوی بد عرق و زیاد عرق کردن و پوست چرب بگید کلافه شدم واقعا 🥴🥴🥴
1
1 روز قبل
مریــم بانـــو
ای وای
الان چطوری
الان چطوری
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
مام آمبرلا
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
وای دختر مواظب باش تمیزی به چه قیمت؟
1
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
وااای .. خدا بهت رحم کرده
نقاط کور کابینت میخات چکار تمیز کنی
اونم وقتی شوهرت یا کسی نیس کمکت باشه
نقاط کور کابینت میخات چکار تمیز کنی
اونم وقتی شوهرت یا کسی نیس کمکت باشه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من بالای کابینت هام سفره یکبار مصرف پهن کردم
مال من تو دید نیست کلا 5سانت تا سقف جا هست
دو ماه یکبار سفره رو میندازم دوز پاک پاک میشه
مال من تو دید نیست کلا 5سانت تا سقف جا هست
دو ماه یکبار سفره رو میندازم دوز پاک پاک میشه
0
1 روز قبل
سمیرا سروستانی
سلام عزیزم
من شنیدم بوتاکس زیر بغل خوبه
ولی خودم نزدم
من شنیدم بوتاکس زیر بغل خوبه
ولی خودم نزدم
1
1 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
منم این کارو میکنم خیلی خوبه یه قطره چربی رو کابینت نمیره
0
1 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
تو گرما بیشتر این طورم ولی خستم کرده
0
1 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
برای هردوش خوبه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
برای بوی عرق خوبه کلا نمیزارع عرق بدبو بشه
0
1 روز قبل
mahi ♤
دئودرانت کلوین عالیه
من چندین ساله ازش استفاده میکنم
من چندین ساله ازش استفاده میکنم
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
بدنم کوفته اس🤕
0
1 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
حتما میگیرم
0
1 روز قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
منم قبلا همین کارو میکردم از وقتی بچه ها اومدن حوصله خودمم ندارم😒😒
1
حدود 23 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
فدااات عزیزم 😘😘😍❤️❤️
0
حدود 23 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
برا ما افق کوروش تحریمه ✋
دیلی مارکت
جانبو
دیلی مارکت
جانبو
0
حدود 23 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
فاطیما جان دختر گلت خوبه ؟ 😍😘
من قبلا اشتراک نداشتم ولی بعضی پیامات میخوندم .. خدا رو شکر دخمل گلت بسلامتی بغل کردی 🙏😘
من قبلا اشتراک نداشتم ولی بعضی پیامات میخوندم .. خدا رو شکر دخمل گلت بسلامتی بغل کردی 🙏😘
0
حدود 22 ساعت قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
چرا🥲
0
حدود 22 ساعت قبل
فاطیما احمدی
فداتشم ممنون سلامت باشی امروز واکسن زده بیقراره🥺
0
حدود 22 ساعت قبل
فاطیما احمدی
ممنون فداتشم
0
حدود 22 ساعت قبل
فاطیما احمدی
من که بااین بچه فعلا محاله مگر کسی بیاد پیشم برام انجامش بده
0
حدود 22 ساعت قبل
مریــم بانـــو
خب وقتی خوابه ک میتونی
1
حدود 19 ساعت قبل
فاطیما احمدی
والا وقتی خوابه کلی کار دارم مثلا کلی لباسه بشورم لباسای شوهرم ظرف شستنه غذا پختنه بچمم کولیک داره شبا خواب ندارم باید مدام بالاسرش باشم بنظرت وقت میشه
0
حدود 19 ساعت قبل
عارفه .......
عزیزم این مام حتی مردونشو گرفتم فایده ندارع من راحت روزی دوبار حموم میرم بدنمو میشورم میام بیرون آنقدر عرق میکنم راهی پیدا کردی بهم بگو
0
حدود 19 ساعت قبل
مریــم بانـــو
انواع مختلف مام و تست کن
0
حدود 19 ساعت قبل
عارفه .......
ماراکاشو یادم نیست ولی کلییییی مام اسپری بدن امتحان کردم یکی بهم گفت داو بگیر عالیه هییببچ فایده ای نداشت برام
0
حدود 19 ساعت قبل
عارفه .......
علاوه بر اون کمرم و جای بند سوتینم خیلی عرق میکنه
0
حدود 19 ساعت قبل
عارفه .......
وزنمم خیلی بالا نیست
0
حدود 19 ساعت قبل
مریــم بانـــو
من از دوران بلوغم همینو میزنم
0
حدود 19 ساعت قبل
عارفه .......
63 یا 64 وزنم
0
حدود 19 ساعت قبل
عارفه .......
واقعا دیوونه شدم به فکر افتادم برم بوتاکس بزنم
1
حدود 17 ساعت قبل
Zahra Nik
شامپو بدن پوست چرب
مام رکسونا اصل روسی
تغذیه مناسب
مام رکسونا اصل روسی
تغذیه مناسب
0
حدود 9 ساعت قبل
ماه بانو ،
دوستان ی ترفند بگین برا قابلمه های روحی رویی ک قشنگ سفید بشه و برق بزنه
1
حدود 8 ساعت قبل
gandom
سلام بریزشون تو ی قابلمه بزرگ توش اب و ابلیمو بریز بزار بجوشه بعد دربیار با سیم بشور
1
حدود 8 ساعت قبل
مریــم بانـــو
با آبلیمو و جوش شیرین بساب
0
حدود 8 ساعت قبل
gandom
من تابستون پوستم خیلی چرب میشه تونر استفاده میکنم تا حدودی کنترل میشه
برا عرق هم از مام امبرلا خیلی راضی بودم ولی من جاییم ک هر یساعت باید تمدید میکردم دیگ شهدعسل استفاده میکنم خیلی عالیه
و اینکه غذای تند باعث میشه عرقت بوی بدی بده و زیاد بشه
برا عرق هم از مام امبرلا خیلی راضی بودم ولی من جاییم ک هر یساعت باید تمدید میکردم دیگ شهدعسل استفاده میکنم خیلی عالیه
و اینکه غذای تند باعث میشه عرقت بوی بدی بده و زیاد بشه
0
حدود 6 ساعت قبل
میترا نیکزاد
سلام کسی برای بوی داخل یخچال ترفند نداره؟
با اینکه همه لوازمی ک داخلش میزارم همه تو ظرف های دربسته اس ولی بازم حس میکنم یه وقتایی بو میده
با اینکه همه لوازمی ک داخلش میزارم همه تو ظرف های دربسته اس ولی بازم حس میکنم یه وقتایی بو میده
0
حدود 5 ساعت قبل
زها g
زغال میگن خوبه بزاری تو ظرف بزاری یخچال
0
حدود 5 ساعت قبل
سحر اقائی
زغال برا یخچال عالیه
0
حدود 5 ساعت قبل
مامان آیهان و آنیا ❤️
چای خشکم خوبه یه قاشق بریزی تو ظرف بذاری تو یخچال
0
حدود 5 ساعت قبل
سمیرا سروستانی
زغال خوبه و وانیل هم شنیدم
جدا از اینا فیلتر یخچال باید بشوری
یا عوض کنی
جدا از اینا فیلتر یخچال باید بشوری
یا عوض کنی
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
ذغال
قهوه
جوش شیرین
من اینارو امتحان کردم یکم بهتر میکنه ولی باز کامل از بین نمیره
یکی از بچه ها همینجا نوشته بود با سرکه یخچال و تمیز کن
قهوه
جوش شیرین
من اینارو امتحان کردم یکم بهتر میکنه ولی باز کامل از بین نمیره
یکی از بچه ها همینجا نوشته بود با سرکه یخچال و تمیز کن
0
حدود 3 ساعت قبل
ماه بانو ،
من که هیچ وقت یخچالم بو نگرفته
0
حدود 3 ساعت قبل
زها g
بچه ها ببخشید یه سوال جدا از تاپیک شوهرم میره ورزش و باشگاه چه مکمل هایی خوبه که بخوره
1
حدود 2 ساعت قبل
مریــم بانـــو
منیزیم
امگا3
ال کارنتین
امگا3
ال کارنتین
1
حدود 1 ساعت قبل
ماه بانو ،
ی ترفند دیگه برا ملحفه و لباسهای خیلی چرک مخصوصا رنگ سفید من اول بخودشون مایه لباسشویی میزنم بعد میندازمشون تو لکن ماشین لباسشویی اینقدر تمیز میشن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




