Ooma
پرسش (1405/03/30):

سلام خانم دکتر عزیر شیر اومدن از سینه مادرم غیر طبیعی

سلام خانم دکتر عزیز و ماداری مهربون
مادرم ۵۵ سالش هنوز از سینش خیلی کم ترشح شیر داره آخرین زایمانش ۲۵ سال پیش بود خطر ناک فعلا دکتر نرفته ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام احتمالا پرولاکتینش بالاس بنظرم بایدآزمایش هورمونی بده
خطری نیست که
سلام شیر نیست که
عفونتع
سفید
سریعا اقدام کنید عزیزم
انشاالله که چیزی نیست
معاینه سینه انجام بده ببینه توده که تو سینه اش لمس نمیشه
اول یک سونو گرافی بره
بعدش یک آزمایش هورمونی
چون نباید از سینه ترشحات بیاد خصوصا ترشحات چرکی و خونی
من خودم الان دوسال درگیر پرولاکتینم
اول سینه هام خیلی حساس شده بود و سینه معاینه کردم گره گره لمس میشد تو دست و خیلی درد داره خصوصا نزدیک پریودی
دیگه رفتم سونو گفت مجاری شیری فعال و مایع داخلش یکم توده های کیست تور دیده شد که خوش خیم هستن
و یک آزمایش پرولاکتین تجویز شد برام که پرولاکتینم بالا بود
تحت درمان دارویی قرار گرفتم
و جراح گفت هر ۶ماه سونو سینه بدم تا دوسال که تغیری نداشته باشه توده ها
که خوشبختانه الهی شکر روند رو به بهبود هست
فقط خیلی میپرسیدن که ترشحات سینه که نداری ....
ولی ۴۰سال به بالا معمولا میگن مامو گرافی
سلام نازنینم به روی ماهتون
باید سطح هورمون پرولاکتین چک شود چون معمولا مهم ترین دلیل هست و خصوصا اگر طی یکسال گذشته سونوگرافی سبنه و ماموگرافی انجام نشده هردو جهت علت یابی انجام گردد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه