سلام احتمالا پرولاکتینش بالاس بنظرم بایدآزمایش هورمونی بده
سریعا اقدام کنید عزیزم
انشاالله که چیزی نیست
معاینه سینه انجام بده ببینه توده که تو سینه اش لمس نمیشه
چون نباید از سینه ترشحات بیاد خصوصا ترشحات چرکی و خونی
من خودم الان دوسال درگیر پرولاکتینم
اول سینه هام خیلی حساس شده بود و سینه معاینه کردم گره گره لمس میشد تو دست و خیلی درد داره خصوصا نزدیک پریودی
دیگه رفتم سونو گفت مجاری شیری فعال و مایع داخلش یکم توده های کیست تور دیده شد که خوش خیم هستن
و یک آزمایش پرولاکتین تجویز شد برام که پرولاکتینم بالا بود
تحت درمان دارویی قرار گرفتم
و جراح گفت هر ۶ماه سونو سینه بدم تا دوسال که تغیری نداشته باشه توده ها
که خوشبختانه الهی شکر روند رو به بهبود هست
فقط خیلی میپرسیدن که ترشحات سینه که نداری ....
ولی ۴۰سال به بالا معمولا میگن مامو گرافی
سلام نازنینم به روی ماهتون
باید سطح هورمون پرولاکتین چک شود چون معمولا مهم ترین دلیل هست و خصوصا اگر طی یکسال گذشته سونوگرافی سبنه و ماموگرافی انجام نشده هردو جهت علت یابی انجام گردد