Ooma
پرسش (1405/03/30):

محصولات ماجان خوب هستن؟

سلام عزیزان، میخواستم بپرسم کسی از محصولات ماجان مخصوص کودکان استفاده کرده؟ مثل ماست، شیر و پنیر ماجان، آیا کلسیم بیشتری نسبت به ماست و شیرهای عادی داره؟ و ایا کسی نتیجه گرفته از این محصولات یا خیر

شیرش کلسیم بیشتر که نه ولی ویتامین های زیادی داخلش داره.
طعمشم فرقی نداره .
اما چیزای دیگه شو امتحان نکردم .پنیرش همون پنیرخامه ای بود غنی شده نبود
من تازه پنیرش گرفتم خودم هم خواستم از پنیر بخورم کم نمک بود مثل پنیر ویلی کم نمک همون برا بچه ها خوبه
ممنون
سلام عزیزم بله من یک ساله ک مرتب دارم شیرشو ب دخترم میدم
خیلی هم خوشش میاد
معمولا پرچرب میخرم
سلام من مرتب برای دخترم محصولات ماجان اسفاده میکردم عالی بود
ممنون عزیزان
ادعا میکنه غنی تره ، راست و دروغشو نمیدونم ، اما قیمتهاش گرونه نسبت به همون حجم از لبنیات معمولی
قبلا مرتب همه محصولاتش رو برای دخترم میگرفتم چون روش طرح بچگانه داره خوشش میاد ، اما الان اختلاف قیمتش به چشم میاد چون زیاد میخریم. مثلا روزی یه بطری شیر به مدلهای مختلف میخوره.
پنیر ، ماست و... هم هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه